Ben je altijd zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Die mensen op de lange zijde zitten daar echt van
wtf , wat is dit voor 2e helft
De afgelopen paar jaar zijn we een beetje verwend geraakt inderdaad. Vandaag was het hoogtepuntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Stadion is alweer half leeg.. Dat terwijl je 6-2 voor staat..
Blijf dat een raar fenomeen vinden. Beetje verwend gedoe.
Nou heb jij het warm gekregen van de 2e helftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Ach dat soort uitslagen zie je tegenwoordig ook in Engeland. Daarnaast had je deze uitslagen ook in de jaren dat Nederlandse clubs wél succes hadden in Europa.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wat een tennisuitslag weer.
Eredivisie
Publiek in Amsterdam verwend? Verwend met wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Als Groningen met 6-2 zou winnen dat blijven de meeste mensen gewoon zitten om de spelers te bedanken. Koud of niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou heb jij het warm gekregen van de 2e helft
Tering Arena is stervens koud man
Die spelers krijgen dan ook 10x minder betaald, maar leveren 10x zoveel inzet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Groningen met 6-2 zou winnen dat blijven de meeste mensen gewoon zitten om de spelers te bedanken. Koud of niet.
Dat zeg ik, een beetje verwend..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die spelers krijgen dan ook 10x minder betaald, maar leveren 10x zoveel inzet.
De spelers, het publiek nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een beetje verwend..
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Superheld het volgende:
bepaal jij niet
dat lieg jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand nog een link van de wedstrijd samenvattingen, ben perongeluk in slaap gekukkeld met het kijken naar
Gifs mogen ook![]()
Ik meen hetquote:
Ik ben zelfs nog nooit in slaap gevallen bij PSV..hoe kut wat Ajax dan wel nietquote:
lomdat het koudwasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:13 schreef Grunner het volgende:
Waarom zat iedereen met Ajax-avatars achter de pc en niet in het stadion?
Precies, hoeft niet meer concurrent eerbij voor plaats 8quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:12 schreef venomsnake het volgende:
Hup Sparta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |