Op de scheids zeker??quote:
Dat is ook een teringleijer hij ging toen hele tijd dansen voor de bunnikside IK WAS ZO BOOS TOEN HEquote:
Geblesseerd daggik zoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:09 schreef venomsnake het volgende:
Waarom speelt Sanmartean niet?
Ah oke..quote:
Utrecht mist een hele zooi spelers 7 dacht ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ah oke..
Dat is toch iemand met een beetje creativiteit. Zou deze wedstrijd wel ten goede komen..
Ook niet echt spannend..quote:
iddquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
leo moet ajax er weer bij halen
Gelukkig kijk ik Sport1quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Leo is rustiger geworden. Hij reageerde een stuk relaxter op onterecht afgefloten buitenspel dan vorige week!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Wiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:52 schreef dronkeykong het volgende:
Kruis moet je lekker onder grond schoppen
Nou nou nouquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lekker boeien hoe dat kut kind van utrecht heet
Paupertjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lekker boeien hoe dat kut kind van utrecht heet
Is je geraden ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo praat ik ook niet over jouw spelers he
volgend jaar met een gelukkiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Is je geraden ook![]()
Wanneer gaat utreg eens spelen?
Tijd voor Willem om op te stappen dan maar he.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
utrecht krijgt weinig mee van de scheids
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
EN VAN JE EURO EURO UTREG KOMT ERAAAAN
EN VAN JE EURO EURO UTREG KOMT ERAAAAN
WILLEMPIE OP DE FIETS, WANT VLIEGEN VINDIE NIETS
HALLO EUROPA FC UTREG KOMT ERAAAAN
Met strikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan wil anderlecht rossini halen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |