abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:59:34 #151
148059 Pritt
Atheïst
pi_57301126
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik, DG en Yeahinho.

Maar het waren er meer (24 om precies te zijn) overigens.
Ik meen me te herinneren dat RTL zei dat er 3 uitsupporters waren daar maar zal wel onzin zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57301392
Dat zeiden ze inderdaad, maar klopte niet.
pi_57305390
de selectie van Ado is misschien nog wel sterker dan die van RKC imo..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57305568
Er zit wel wat in die uitspraak, alleen vind ik de kwaliteit van de eerste 11 bij RKC beter.
That's all folks!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:03:26 #156
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_57305701
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar waarom kan RKC dat niveau wel ontstijgen volgens jou? Dat impliceer je immers door te stellen dat RKC de enige club is die iets in de eredivisie te zoeken heeft. Zullen zij niet aan hun top qua begroting zitten? Zullen zij niet strijden om degradatie? En zullen zij wel iets toevoegen aan de eredivisie?
RKC speelde 19 jaar onafgebroken in de Eredivisie. Op enkele na-competities na (waarin ze zich makkelijk handhaafden) waren ze eigenlijk altijd een degelijke middenmoter.
Afgelopen play-offs vlogen ze er (voor velen) verrassend uit tegen VVV.
Hun selctie vind ik ten opzichte van vorig seizoen zeker niet minder. Ze zullen na promotie niet meteen veel potten breken maar ik zie RKC op termijn weer een vaste plaats in de Eredivisie veroveren. Mede door de goede voetbalvisie die men jarenlang had en nog steeds heeft.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_57305962
Die visie vind ik de laatste jaren een beetje ontbreken om eerlijk te zijn. Petrovic gaat waarschijnlijk niet verlengen waardoor ze hun 4e coach in 3 jaar krijgen, de spelers die ze hebben (gehaald) kleeft allemaal iets raars aan. Uitgerangeerd, weggestuurd, blessuregevoelig, alleen goed spelen als alles hem mee zit en iedereen heel aardig tegen hem doet etc.
pi_57306018
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef fanneke het volgende:

[..]

Mede door de goede voetbalvisie die men jarenlang had en nog steeds heeft.
Dat laatste betwijfel ik wel een beetje, ze nemen met de huidige selectie gewoon een financieel risico. En gokken erop dat het met die ervaren spelers en vedettes wel goed komt. Een beetje zoals Den Haag vorig jaar in de eredivisie probeerde. Als het mis gaat dit seizoen voorspel ik volgend jaar met veel aflopende contracten en minder geld te besteden problemen in Waalwijk.
- verwijderd door admin -
pi_57306053
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
huh
Met Hoogendorp en vd Haar 2 spitsen die hun strepen absoluut hebben verdient in de eredivisie, Cornelisse deed het ook altijd erg goed en Knopper, Texeira, Bosschaart etc zijn ook van eredivisieniveau (hoewel ik er geen fan van ben). Talenten als Meric, Verhoek en Janmaat daarbij zorgen toch wel voor een heel aardig team in mijn ogen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57306112
Ik vind het meer een zielig zootje uitgerangeerde voetballers bij elkaar. Het is totaal geen team. En dat blijk ook wel aan hun spel en stand op de ranglijst.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:35:58 #161
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_57306305
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:19 schreef groenen het volgende:

[..]

Dat laatste betwijfel ik wel een beetje, ze nemen met de huidige selectie gewoon een financieel risico. En gokken erop dat het met die ervaren spelers en vedettes wel goed komt. Een beetje zoals Den Haag vorig jaar in de eredivisie probeerde. Als het mis gaat dit seizoen voorspel ik volgend jaar met veel aflopende contracten en minder geld te besteden problemen in Waalwijk.
RKC speelde met de (bijna) laagste begroting altijd in de middenmoot.
Men haalde jonge spelers die bij de Top 3 net buiten de boot viel en haalde oudere vedetten die echt wat toevoegden. Dat laatste vooral in de beginjaren.
Met Brands had men iemand die een oog voor talent e.d. had.
Ik geef toe dat Van der Vegt wat minder gelukkig is met zijn aankopen de laatste jaren, maar heb er toch vertrouwen in dat RKC terugkomt (maar of dat met Petrovic lukt?).
Dat men het met een dure selectie doet is een risico dat je als degradant eigenlijk moet durven nemen.
Kom je meteen terug dat heb je ook gelijk, qua begroting, aansluiting met veel Eredivisieclubs.
(NAC nam dat risico een aantal jaren geleden ook, en dat pakte goed uit).
pi_57306424
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het meer een zielig zootje uitgerangeerde voetballers bij elkaar. Het is totaal geen team. En dat blijk ook wel aan hun spel en stand op de ranglijst.
Ik zal de laatste zijn om dat tegen te spreken, maar dat er veel individuele kwaliteit in zit kan je niet ontkennen lijkt me.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57319922
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is gewoon een probleem gebleken om constant te presteren dit seizoen voor ons. De spelers die er dit seizoen staan/stonden hebben allemaal genoeg kwaliteit daar is geen discussie over, maar de vedettes zijn om een of andere reden niet in staat vechtvoetbal te leveren waar het in de eerste divisie wel veel op aan komt. Alsje zo de duels in gaat zoals wij dat vooral aan het begin deden kan je zelfs met zo'n goede ploeg op papier van iedereen verliezen. RKC is vorig jaar ook met een hele goede selectie gedegradeert nota bene op de nacompetitie. Grote factor is denk ik onderschatting van met name de grotere voetballers.
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:47:59 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_57321882
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:39 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Het is gewoon een probleem gebleken om constant te presteren dit seizoen voor ons. De spelers die er dit seizoen staan/stonden hebben allemaal genoeg kwaliteit daar is geen discussie over, maar de vedettes zijn om een of andere reden niet in staat vechtvoetbal te leveren waar het in de eerste divisie wel veel op aan komt. Alsje zo de duels in gaat zoals wij dat vooral aan het begin deden kan je zelfs met zo'n goede ploeg op papier van iedereen verliezen. RKC is vorig jaar ook met een hele goede selectie gedegradeert nota bene op de nacompetitie. Grote factor is denk ik onderschatting van met name de grotere voetballers.
Het team van RKC bestond vorig seizoen louter uit spelers die voor hun eigen hachie speelden: even snel in een paar maanden een contractje verdienen en weg. Tel daarbij op een nietsnut als Wotte als trainer en de problemen zijn verklaard.
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:48:12 #165
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_57353166
quote:
'RBC heeft niet genoeg getraind'
Donderdag 13 maart 2008 - VOETBAL - Hoofdtrainer Rob Meppelink was er niet, gisteravond in het supportershome van RBC, maar Eric Hellemons en Kees Kwakman draaiden er niet om heen: RBC heeft tot twee weken terug niet genoeg getraind.

Dat zou de tegenvallende prestaties van de Roosendaalse eerstedivisionist in dit seizoen kunnen verklaren. "Een dag na de nederlaag tegen ADO Den Haag (op 29 februari, JM) hebben we een prima groepsgesprek gehad", zei assistent-trainer Hellemons gisteren.

"Meppelink stelde zich daarbij heel kwetsbaar op en iedereen mocht zijn zegje doen. De conclusie was dat we meer en scherper moesten gaan trainen, wilden we alsnog de play-offs halen." Hellemons deed zijn ontboezeming op een forumavond die belegd was door de supportersvereniging van RBC en waarop hij samen met voormalig aanvoerder Kwakman en algemeen directeur Manfred Laros te gast was.

Kort daarvoor was vanuit de zaal aan Kwakman de vraag gesteld hoeveel de spelers van RBC per week trainen. De verdediger kwam tot de voorzichtige rekensom dat dit tot voor kort amper vier uur per week was. "Weinig ja, ik bleef na de training ook vaak nog voor mezelf wat oefenen of ging naar het krachthonk." Meppelink zelf was niet aanwezig om de zaak toe te lichten.

Laros stelde nog maar eens dat hij pas aan het einde van dit seizoen het voetbaljaar wil evalueren. "Dan zien we vanzelf of, en zo ja wat de consequenties zijn."
http://www.bndestem.nl
pi_57353325
Danny Guijt naar Cambuur....die club blijft maar verrassen..dadelijk lukt het nog echt om Beekmans te halen ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57354230
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Danny Guijt naar Cambuur....die club blijft maar verrassen..dadelijk lukt het nog echt om Beekmans te halen ook
Cambuur wil volgend seizoen ook serieus iets opbouwen en meegaan doem om promotie dus waarom niet.....?
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:42:34 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_57355683
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:38 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Cambuur wil volgend seizoen ook serieus iets opbouwen en meegaan doem om promotie dus waarom niet.....?
pi_57356291
Niet te geloven dit zeg. Wij wilden die Guijt ook halen, gaat ie naar Cambuur.
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:35:59 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57356729
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet te geloven dit zeg. Wij wilden die Guijt ook halen, gaat ie naar Cambuur.
vd Heijden idem maar Cambuur gaf hem 2 maal meer dan ie bij ons kon verdienen.
Blijft een raar verhaal dat Cambuur iig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57357244
Zoals ik al zei Cambuur heeft aangegeven flink te gaan investeren en volgend seizoen weer een betekenis wil gaan spelen bij de bovenste plaatsen. Dan is het niet zo gek. Het enige gekke is dat ze met veel geld aankomen. Dit zullen denk ik dan met mane investeerders zijn.
pi_57357604
De hoeveelste poging wordt dat bij Cambuur om wat serieus op te gaan bouwen? Als ze naast Guijt ook Beekmans halen dan zijn ze in ieder geval op papier goed bezig.
pi_57359683
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:48 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Heb ik enkele maanden terug in het RBC-topic al eens gemeld geloof ik, dat de spelers meer naar Hellemons luisteren e.d. RBC Roosendaal topic #4: Benji Martha, Benji Martha!

Toch zonde. Guijt nu ook al weg. Zal nog wel meer volgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:21:48 #175
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57384190
Fortuna . MVV .
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:47:34 #176
148059 Pritt
Atheïst
pi_57384873
0-7, tsja leuk op een vrijdagavond een thuiswedstrijdje kijken dan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 maart 2008 @ 22:01:01 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57385205
20.00 FC Dordrecht Stormvogels Telstar 1-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 Go Ahead Eagles RBC Roosendaal 1-2 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 RKC Waalwijk AGOVV Apeldoorn 3-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Volendam SC Cambuur-Leeuwarden 3-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 Fortuna Sittard MVV 0-7 (0-5) Einde wedstrijd
20.00 HFC Haarlem Helmond Sport 0-1 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Den Bosch FC Zwolle 0-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Eindhoven BV Veendam 0-1 (0-1) Einde wedstrijd
20.00 TOP Oss FC Omniworld 1-2 (0-1) Einde wedstrijd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57386453
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
20.00 Fortuna Sittard MVV 0-7 (0-5) Einde wedstrijd
En 9279 toeschouwers !
Hoi.
pi_57386710
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:51 schreef pekel het volgende:

[..]

En 9279 toeschouwers !
Ja, zit het stadion een keer vol. Verpesten die malloten het weer.
Heb de hele tweede helft niet meer gezien, kon het niet meer aan.

Als je ziet wat wij hier voor achterban kunnen hebben als het keer beetje gaat lopen. Maar deze mensen die nu gekomen zijn zulllen zich nog wel eens bedenken de volgende keer.

Wat een zwarte dag
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:15:50 #180
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_57386932
uitslagen van de laatste weken...
FC Zwolle-MVV 7-0
FC Zwolle-Fortuna Sittard 2-3
Fortuna Sittard-MVV 0-7

wat een gekke competitie is die Jupiler League toch.
pi_57390243
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:03 schreef Evertje het volgende:
Als je ziet wat wij hier voor achterban kunnen hebben als het keer beetje gaat lopen.
Een heel deel van die 9000 waren wel MVV supporters he
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:14:12 #182
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_57391675
Volgende week gaat RKC punten verliezen, uit bij Helmond
la taqta il-amal
pi_57392222
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die visie vind ik de laatste jaren een beetje ontbreken om eerlijk te zijn. Petrovic gaat waarschijnlijk niet verlengen waardoor ze hun 4e coach in 3 jaar krijgen, de spelers die ze hebben (gehaald) kleeft allemaal iets raars aan. Uitgerangeerd, weggestuurd, blessuregevoelig, alleen goed spelen als alles hem mee zit en iedereen heel aardig tegen hem doet etc.
Sinds dat Marcel Brands naar AZ is ben ik het met je eens over het ontbreken van Visie. V/d Vegt heeft een berg geld gekregen, en een hele goede jeugdopleiding wat ook nog geld opleverd.
V/d Vegt had de vruchten moeten plukken van het beleid dat Brands gevoerd heeft. Nu stelt dat in verhouding tot menig eredivisieclub weinig voor maar voor RKC zijnde heeft vd Vegt zeker mee mogen uitgeven dan Brands, die de laatste jaren door zijn goede transferbeleid + investering in de jeugd voor heel veel extra's heeft gezorgd.
Vd Vegt heeft dat geld grotendeels verprutst door dure spelers als Ricky vd Bergh te halen, een goede doelman (v Dijk) weg te pesten om er een mislukte belg voor terug te halen. Hij dacht dat de selectie van vorig seizoen goed geneog was voor een plek bij de laatste 9! In de winsterstop kicked hij Koster eruit en haalt hij de grootste voetbaltrainer allertijden na dat hij v Hanegem afserveerde door vragen te stellen als "kun je goed om gaan met jeugdspelers en ben je in staat ze beter te laten voetballen". Wotte met zijn gladde praatjes dacht aan zijn portemonee en kwam over vanuit Egypte waar hij inmiddels ook uitgekostst was.
Vervolgens gaan Wotte en vd Vegt alle extra inkomsten verprutsen aan en het salaris van Wotte (3,5 jaar contract!!!) en broodvoetballers die puur aan hun zelf dachten en het geen reet konden interesseren wat er met RKC gebeurde. Met als gevolg dat RKC eruit vliegt.

Dit jaar heeft vd Vegt het ietsje beter aangepakt, maar ja dat mag ook wel met een van de grootste begrotingen. Hij is alleen niet in staat geweest een trainer waar hij zelf ook achter stond aan te trekken. Toch best vreemd met dit materiaal.....Petrovic bedoeld het allemaal hartstikke goed en heeft zijn hart op de goede plaats maar een Hoofdtrainer zie ik niet in hem. Wel een goede assistent. Petrovic lukt het dan ook niet om er een team van te smeden en daarom verbaas ik me er dan ook over dat hij nu contractverlenging krijgt.

Dat er iets raars aan de spelers van RKC kleeft dat is altijd zo geweest, ook bij Brands. RKC is gewoonweg niet in staat om zekerheidjes die bovengemiddeld zijn te halen. Die halen clubs wel die meer geld hebben.

Enkele vb:

Peter v/d Berg, bij AZ altijd geblesseerd en kreeg te horen dat hij neit goed genoeg was. RKC nam het risico en volgens mij is hij in alle jaren dat hij bij RKC speelde nog geen 5 wedstrijden geblesseerd geweest.

Boularouz: uitgekotst bij Ajax en AZ, RKC haalt hem en hij bloeit op

Joey gudjohnson waar destijds best redelijk veel (voor rkc begrippen) voor betaald is, maar wat het 20 voudige opgeleverd heeft ofzo.

vd Leegte, niet goed genoeg bevonden, bij RKC bloeit hij op en verkoopt het voor miljoenen aan Twente waar hij doorgroeit tot zelfs aanvoerder.

Nascimento afgeschreven bij RKC leeft hij weer op.

Ik kan nog wel ff doorgaan. Maar het beleid van RKC moet blijven zijn kijk naar de eigen jeugd, jeugdige talenten in en rondom NL en wat oudere spelers. EN verder spelers met de middenklasse leeftijd zijn bijna niet haalbaar dus dat kan alleen als er iets mee is (zie Peter van de Berg)

Met dat beleid heeft RKC jaren bovenmatig gepresteerd iets waar ze in Den Bosch jalours op zijn. Want ik blijf zeggen het suc6 in het verleden van RKC is ook het falen van Den Bosch wat veel meer aantrekkingskracht hoort te hebben dan Waalwijk.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:08:06 #184
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57392253
Mooi dat RKC won nu volhouden petro
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57392593
0-7 in je derby...............ongelofelijk.
pi_57392659
Rik Platvoet maakt honderdste doelpunt

Toch leuk voor die jongen!

DRD, Eddy Putter als late matchwinner zag ik. Maar het lijkt te laat te komen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:39:59 #187
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57392693
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:33 schreef DRD het volgende:
0-7 in je derby...............ongelofelijk.
L1.nl heeft 2 interviews met Fortuna spelers online staan. Vind de eerste er maar vrij ongeïnteresseerd in overkomen, alsof het hem niet totaal boeit.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:15:30 #188
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57393169
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 02:29 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Een heel deel van die 9000 waren wel MVV supporters he
En de halve hoofdtribune zat daarnaast vol met (Maastrichtse) sponsors, na afloop kwam er een groot applaus vanaf. Ook mooi, het "sta op en zing voor MVV", en al het volk op de hoofdtribune die opstonden (hoe bedoel je vernederend)

Prachtige dag. Zo'n 1500 sjengen, geniale wedstrijd, Fortuna is gewoon volledig vernedert, op alle vlakken. Kan wel respect hebben dat er toch nog redelijk wat volk bleef zitten in de 2de helft. Was zelf bij rust absoluut naar huis gegaan als FS supporter.

Nog paar pics:

De Mooiste hierboven. Fortunasupporters die al zeker een week overal aan het verkondigen zijn dat ze eindelijk weer eens van ons zouden gaan winnen. De mooiste woorden kwamen van ons forum af, gisterenmiddag. Een Fortuna-supporter die zei dat dit de mooiste derby van de laatste 10jaar zou worden. Nou, hij heeft gelijk gehad. Wat een vette dag gisteren.
pi_57394159
Is revange Limburgs dialect voor revanche?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:27:34 #190
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57394201
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:24 schreef NeedeRadicals het volgende:
Is revange Limburgs dialect voor revanche?
Niet dat ik weet. Misschien hebben ze iets teveel DSM lucht ingeademd daar in Sittard.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:36:59 #191
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57394316
Volgens mij was het doekje uiteindelijk te kort, maargoed, het gaat om het idee
pi_57394592
nee, het is gewoon een blunder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57394610
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:15 schreef Afunados het volgende:

[..] Kan wel respect hebben dat er toch nog redelijk wat volk bleef zitten in de 2de helft. Was zelf bij rust absoluut naar huis gegaan als FS supporter.
Zeker met een 0-6 vlak na rust eroverheen was ik weggegaan. Liep gisteravond al chagereinig weg na een 1-0 overwinning op Telstar. Misschien onze "prestaties" toch eens genuanceerder bekijken.

Die speler in dat interview "een gewoon collectief falen".....hoezo gewoon?

0-7 in je derby. Fortuna heeft al zo weinig successen gehad de laatste jaren. En dan verlies je je wedstrijd van het jaar met 0-7
pi_57397308
140.000 per jaar voor Guijt bij Cambuur.
pi_57416845
Heeft iemand hier enig idee hoe de 17,5 % die de jupiler league elk jaar krijgt van de ECV verdeeld wordt? Wat krijgt een club als Haarlem nou bijvoorbeeld? Welk percentage zijn die inkomsten van hun complete begroting en wat voor gevolgen zal het nieuwe contract hebben? Veel vragen en weinig antwoorden. Enlighten me please.
pi_57425129
FC Eindhoven woedend over verzoek KNVB

EINDHOVEN - De KNVB vraagt FC Eindhoven om vrijwillig terug te treden uit het betaald voetbal.

Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de bond, heeft een brief met die strekking naar de eerstedivisionist gestuurd. Als het aan de KNVB ligt, doet FC Eindhoven komend seizoen al niet meer mee in de eerste divisie. De club is verbolgen over de handelwijze van de bond.
pi_57437784
Het is ook vrij absurd natuurlijk. Alsof clubs uit zichzelf willen stoppen....
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 maart 2008 @ 21:59:53 #198
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_57440799
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
140.000 per jaar voor Guijt bij Cambuur.

Bron?
pi_57440994
hahaha gaat die Katwijker net zoveel verdienen als Balkenende?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57441212
!HELMOND SPORT!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')