Ik meen me te herinneren dat RTL zei dat er 3 uitsupporters waren daar maar zal wel onzin zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik, DG en Yeahinho.
Maar het waren er meer (24 om precies te zijn) overigens.
RKC speelde 19 jaar onafgebroken in de Eredivisie. Op enkele na-competities na (waarin ze zich makkelijk handhaafden) waren ze eigenlijk altijd een degelijke middenmoter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar waarom kan RKC dat niveau wel ontstijgen volgens jou? Dat impliceer je immers door te stellen dat RKC de enige club is die iets in de eredivisie te zoeken heeft. Zullen zij niet aan hun top qua begroting zitten? Zullen zij niet strijden om degradatie? En zullen zij wel iets toevoegen aan de eredivisie?
Dat laatste betwijfel ik wel een beetje, ze nemen met de huidige selectie gewoon een financieel risico. En gokken erop dat het met die ervaren spelers en vedettes wel goed komt. Een beetje zoals Den Haag vorig jaar in de eredivisie probeerde. Als het mis gaat dit seizoen voorspel ik volgend jaar met veel aflopende contracten en minder geld te besteden problemen in Waalwijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mede door de goede voetbalvisie die men jarenlang had en nog steeds heeft.
Met Hoogendorp en vd Haar 2 spitsen die hun strepen absoluut hebben verdient in de eredivisie, Cornelisse deed het ook altijd erg goed en Knopper, Texeira, Bosschaart etc zijn ook van eredivisieniveau (hoewel ik er geen fan van ben). Talenten als Meric, Verhoek en Janmaat daarbij zorgen toch wel voor een heel aardig team in mijn ogen.quote:
RKC speelde met de (bijna) laagste begroting altijd in de middenmoot.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:19 schreef groenen het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik wel een beetje, ze nemen met de huidige selectie gewoon een financieel risico. En gokken erop dat het met die ervaren spelers en vedettes wel goed komt. Een beetje zoals Den Haag vorig jaar in de eredivisie probeerde. Als het mis gaat dit seizoen voorspel ik volgend jaar met veel aflopende contracten en minder geld te besteden problemen in Waalwijk.
Ik zal de laatste zijn om dat tegen te spreken, maar dat er veel individuele kwaliteit in zit kan je niet ontkennen lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het meer een zielig zootje uitgerangeerde voetballers bij elkaar. Het is totaal geen team. En dat blijk ook wel aan hun spel en stand op de ranglijst.
Het is gewoon een probleem gebleken om constant te presteren dit seizoen voor ons. De spelers die er dit seizoen staan/stonden hebben allemaal genoeg kwaliteit daar is geen discussie over, maar de vedettes zijn om een of andere reden niet in staat vechtvoetbal te leveren waar het in de eerste divisie wel veel op aan komt. Alsje zo de duels in gaat zoals wij dat vooral aan het begin deden kan je zelfs met zo'n goede ploeg op papier van iedereen verliezen. RKC is vorig jaar ook met een hele goede selectie gedegradeert nota bene op de nacompetitie. Grote factor is denk ik onderschatting van met name de grotere voetballers.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het meer een zielig zootje uitgerangeerde voetballers bij elkaar. Het is totaal geen team. En dat blijk ook wel aan hun spel en stand op de ranglijst.
Het team van RKC bestond vorig seizoen louter uit spelers die voor hun eigen hachie speelden: even snel in een paar maanden een contractje verdienen en weg. Tel daarbij op een nietsnut als Wotte als trainer en de problemen zijn verklaard.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is gewoon een probleem gebleken om constant te presteren dit seizoen voor ons. De spelers die er dit seizoen staan/stonden hebben allemaal genoeg kwaliteit daar is geen discussie over, maar de vedettes zijn om een of andere reden niet in staat vechtvoetbal te leveren waar het in de eerste divisie wel veel op aan komt. Alsje zo de duels in gaat zoals wij dat vooral aan het begin deden kan je zelfs met zo'n goede ploeg op papier van iedereen verliezen. RKC is vorig jaar ook met een hele goede selectie gedegradeert nota bene op de nacompetitie. Grote factor is denk ik onderschatting van met name de grotere voetballers.
quote:'RBC heeft niet genoeg getraind'
Donderdag 13 maart 2008 - VOETBAL - Hoofdtrainer Rob Meppelink was er niet, gisteravond in het supportershome van RBC, maar Eric Hellemons en Kees Kwakman draaiden er niet om heen: RBC heeft tot twee weken terug niet genoeg getraind.
Dat zou de tegenvallende prestaties van de Roosendaalse eerstedivisionist in dit seizoen kunnen verklaren. "Een dag na de nederlaag tegen ADO Den Haag (op 29 februari, JM) hebben we een prima groepsgesprek gehad", zei assistent-trainer Hellemons gisteren.
"Meppelink stelde zich daarbij heel kwetsbaar op en iedereen mocht zijn zegje doen. De conclusie was dat we meer en scherper moesten gaan trainen, wilden we alsnog de play-offs halen." Hellemons deed zijn ontboezeming op een forumavond die belegd was door de supportersvereniging van RBC en waarop hij samen met voormalig aanvoerder Kwakman en algemeen directeur Manfred Laros te gast was.
Kort daarvoor was vanuit de zaal aan Kwakman de vraag gesteld hoeveel de spelers van RBC per week trainen. De verdediger kwam tot de voorzichtige rekensom dat dit tot voor kort amper vier uur per week was. "Weinig ja, ik bleef na de training ook vaak nog voor mezelf wat oefenen of ging naar het krachthonk." Meppelink zelf was niet aanwezig om de zaak toe te lichten.
Laros stelde nog maar eens dat hij pas aan het einde van dit seizoen het voetbaljaar wil evalueren. "Dan zien we vanzelf of, en zo ja wat de consequenties zijn."
http://www.bndestem.nl
Cambuur wil volgend seizoen ook serieus iets opbouwen en meegaan doem om promotie dus waarom niet.....?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Danny Guijt naar Cambuur....die club blijft maar verrassen..dadelijk lukt het nog echt om Beekmans te halen ook
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Cambuur wil volgend seizoen ook serieus iets opbouwen en meegaan doem om promotie dus waarom niet.....?
vd Heijden idem maar Cambuur gaf hem 2 maal meer dan ie bij ons kon verdienen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet te geloven dit zeg. Wij wilden die Guijt ook halen, gaat ie naar Cambuur.
Heb ik enkele maanden terug in het RBC-topic al eens gemeld geloof ik, dat de spelers meer naar Hellemons luisteren e.d. RBC Roosendaal topic #4: Benji Martha, Benji Martha!quote:
En 9279 toeschouwersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
20.00 Fortuna Sittard MVV 0-7 (0-5) Einde wedstrijd
Ja, zit het stadion een keer vol. Verpesten die malloten het weer.quote:
Een heel deel van die 9000 waren wel MVV supporters hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:03 schreef Evertje het volgende:
Als je ziet wat wij hier voor achterban kunnen hebben als het keer beetje gaat lopen.
Sinds dat Marcel Brands naar AZ is ben ik het met je eens over het ontbreken van Visie. V/d Vegt heeft een berg geld gekregen, en een hele goede jeugdopleiding wat ook nog geld opleverd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die visie vind ik de laatste jaren een beetje ontbreken om eerlijk te zijn. Petrovic gaat waarschijnlijk niet verlengen waardoor ze hun 4e coach in 3 jaar krijgen, de spelers die ze hebben (gehaald) kleeft allemaal iets raars aan. Uitgerangeerd, weggestuurd, blessuregevoelig, alleen goed spelen als alles hem mee zit en iedereen heel aardig tegen hem doet etc.
L1.nl heeft 2 interviews met Fortuna spelers online staan. Vind de eerste er maar vrij ongeïnteresseerd in overkomen, alsof het hem niet totaal boeit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:33 schreef DRD het volgende:
0-7 in je derby...............ongelofelijk.
En de halve hoofdtribune zat daarnaast vol met (Maastrichtse) sponsors, na afloop kwam er een groot applaus vanaf. Ook mooi, het "sta op en zing voor MVV", en al het volk op de hoofdtribune die opstonden (hoe bedoel je vernederend)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:29 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Een heel deel van die 9000 waren wel MVV supporters he
Niet dat ik weet. Misschien hebben ze iets teveel DSM lucht ingeademd daar in Sittard.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:24 schreef NeedeRadicals het volgende:
Is revange Limburgs dialect voor revanche?
Zeker met een 0-6 vlak na rust eroverheen was ik weggegaan. Liep gisteravond al chagereinig weg na een 1-0 overwinning op Telstar. Misschien onze "prestaties" toch eens genuanceerder bekijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:15 schreef Afunados het volgende:
[..] Kan wel respect hebben dat er toch nog redelijk wat volk bleef zitten in de 2de helft. Was zelf bij rust absoluut naar huis gegaan als FS supporter.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
140.000 per jaar voor Guijt bij Cambuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |