Die zou ik nou juist graag bij RBC zien, maar misschien zit ik ernaast. Maenpaa vind ik denk ik de bestequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:33 schreef Tim86 het volgende:
er zijn zeker slechtere keepers in deze divisie hoor..ik vind Moeliker voor een club als GAE ook dramatisch..
Ja Marco twijfelt nogquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:18 schreef Omnifacer het volgende:
Ik dacht dat John Vos daar eerder voor in aanmerking zou komen
Wie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef Tim86 het volgende:
nee die vierde keeper..die zit al bij jeugdelftallen van oranje
die marokkaanse jongen die er laatst in stond bij jullie toen Coutinho, Maenpaa en Vos out warenquote:
Daarom willen ze ook Joan van Belzen graag halen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:31 schreef Omnifacer het volgende:
Kan iemand die aanvoerdersband van Friebel afpakken? Godver man, wat is dat voor een farce, zo een vent als aanvoerder. Geeft aan dat er iets mis is!
Bovendien een drama van een keeper. Hij pakt geen punten!
Wie is dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:16 schreef methodmich het volgende:
Daarom willen ze ook Joan van Belzen graag halen!
Mooi, Volendam hoef ik niet meer terug te zien in de eredivisie.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:48 schreef fanneke het volgende:
Haarlem op 2-0
Volendam is de best voetballende ploeg dit seizoen in mijn ogen..die verdienen meerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mooi, Volendam hoef ik niet meer terug te zien in de eredivisie.
Haarlem moet ook weer niet teveel zelfvertrouwen hebben voor de bekerwedstrijd trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |