quote:
Jullie hebben gelijk: AL m'n (3 (!!!)...}D) vrienden zijn hier
quote:
Samen staan jullie zoooo sterk
- Of weg, zonder poen.
- Of iets eerder vrijwillig weg met 10 ruggen.
Wow..die keus is moeilijk.
Ze kunnen mij echt niet vertellen dat de anderen zonder enige gedachten over de 250.000 gulden in dat huis zijn gaan zitten.
Ben jij ook zo iemand die vindt dat alleen jouw mening de juiste is, en dat iedereen zich moet gedragen zo als jij dat doet????
Dat zijn nou juist die mensen die ik niet mag.
quote:
op 10-29-1999 om 08:39 AM schreef CaptTripps het volgende:
(...)
Ze kunnen mij echt niet vertellen dat de anderen zonder enige gedachten over de 250.000 gulden in dat huis zijn gaan zitten.
Natuurlijk hebben die anderen ook het geld in gedachte. Je denkt toch niet dat er iemand zo gek is om daar voor nop te gaan zitten. De redenen die ze hebben opgegeven spreken al boekdelen. Wat een bullshit zeg.
He 'scheet'! Hoe bedoel je dat het jammer is dat Mona weg is? Ik ben blij dat die eindelijk is opgerot!
Bianca is echt de grootste gnoom die in het BB huis rondliep. Dat niet geheel BB kijkend Nederland hier zo over dacht begrijp ik echt niet (voor iedereen die haar WEL aardig vind/vond zegt dit wellicht meer over mij dan over haar!).
Bianca deed altijd erg interessant en wijs, terwijl je aan haar ogen kon zien dat ze een satanist is. (ja dit is weer mijn eigen perceptie)
Als ze met iemand in gesprek was dan keek ze die persoon helemaal niet aan. Dat getuigt niet van echte interesse in de gesprekspartner of gespreksstof. Hou dan gewoon je kop.
Bianca is gewoon een stomme }:0 die je het liefst niet zou gaan melken, maar gewoon zou laten verzuren tot ze wegrot.
En dan die mensen in dit Forum die zeggen dat Bianca zo eerlijk is en zelfverzekerd. Nou als er 1 was die telkens zichzelf ging aanprijzen over "hoe goed ze wel niet was", dan was zij dat wel. Een beetje Paranoïde uit haar doppen kijkend bakt ze vervolgens een krentenbrood die niet te eten is. En niemand die gewoon tegen haar durft te zeggen dat het smerig is he!! De andere BB bewoners hebben ook die satansblik gezien en zijn gewoon bang voor haar.
De kreet (die ze overigens wel 10 x heeft geroepen) "Ik hou van jullie allemaal,..... Ik hou ECHT van jullie" doet mij denken aan het bijbelverhaal met Judas. Niet dat de BB bewoners godenkinderen zijn!
Ja en dan Mona.
Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Ze zorgt er in ieder geval niet voor dat Amsterdammers zoals ikzelf graag met haar geïdentificeerd wil worden. Mona moet gewoon haar dikke }:0 reet in een bloemetjeslegging proppen en met haar valse en vooral erg penetrante stem de buren gaan vervelen.
Wij willen 2 nieuwe vrouwen in het huis.
1 voor Bart en 1 voor Ruud.
Willem legt de hand wel aan hemzelf.
Maurice en Karin hebben elkaar nog.
Dit is MIJN mening en verkondig dit ook niet als absolute waarheid (voor de zeikerds onder ons)
quote:
op 10-29-1999 om 08:57 AM schreef tanjalies het volgende:
Prrffrrt,Ben jij ook zo iemand die vindt dat alleen jouw mening de juiste is, en dat iedereen zich moet gedragen zo als jij dat doet????Dat zijn nou juist die mensen die ik niet mag.
*Applause* (Ook voor Steed) As for prrffrrt: Je doet je naam eer aan....
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-29-1999 om 09:07 AM schreef John Steed het volgende:
Waar is het misgegaan bij de mensen die La Bianca niet begrijpen???
<..> sommige mensen hebben totaal geen inlevingsvermogen, laat staan dat ze begrip voor iemand op kunnen brengen. Zal wel weer een gevoelige snaar raken, maar guess what?
HET INTERESSEERT ME GEEN REET!
??? Dus: jij verkondigt hier je mening en zet er meteen maar even bij dat de opinie van mensen die er anders over denken je koud laat.. Met andere woorden: reageren op je posting hoeft van jou niet.
Nou, weet je wat: 'k doe het lekker toch
Bianca: een uiterst onzeker en labiel persoon. haar intelligentie wordt zwaar overschat: HBO min.
De mensen in de omgeving van Bianca vormen Bianca. Ze kan niet terugvallen op een stabiele 'ik'. Omdat ze plotseling 24 uur per dag tussen andere mensen zat, kreeg ze en persoonlijkheidsstoornis. Zij veranderde zo hard dat ze de grip op zichzelf kwijtraakte. M.a.w. ze kon het simpelweg niet aan (en da's op zich helemaal geen schande).
Bianca heeft zoveel aandacht nodig, omdat ze zonder anderen niet bestaat.
Bianca probeert haar vretende onzekerheid op te heffen door zeker te doen in de hoop dat ze zich ook zeker gaat voelen .
Er is al veel geschreven over de 'ongeïnteresseerde interesse' die Bianca aan de dag legt voor anderen (niet aankijken, eerst iets persoonlijks vragen maar het antwoord afkappen). Dat klopt, Bianca is inderdaad niet écht geïnteresseerd in wat anderen denken/voelen. op één punt na: wat anderen over haar denken en voor haar voelen.
Haar 'interesse' in anderen is dan ook niets meer dan een (onbewust gemaakte?) rekensom: ik investeer een beetje aandacht in anderen en ik hoop er tonnen aandacht voor terug te krijgen.
Tot zover mijn onbescheiden en onaardige mening over Bianca. Nogal eenzijdig ook, maar ik heb geen zin om 'ter compensatie'hier wat leuke dingen over Bianca te zeggen. Dat kunnen anderen makkelijker opbrengen
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 29 Oktober 1999).]
Zoals ook vermeld bij voer voor psycho's (en wat is nog steeds een waarheid van jewelste vind:
Maar effe over Bianca. Ik ben nu een beter mens, maar zij en haar vriendinnen waren het type dat ik
altijd pestte op de lagere school! Wat een hoopje nerds zeg, nu zie ik ook dat Bianca met haar
gewauwel daar helemaal tussenpast. Zoals met haar beste 'ik ben een vrolik-kinneke' imitatiestemmetje
riep 'ik houd zo ontzettend veel van jullie, daaaaag', en dan ook zo zwaaien als alleen je nichtje van drie
doet. Wat een show zeg! Altijd lopen zeiken dat mensen zich niet 'geven' en 'nog verder moeten
ontwikkelen (Bart)' en dat gedoe over 'je eigen (kinderlijke) ik terugvinden'. Wat een facade! Zij heeft zelf
de gedachtegang van een driejarige volgens de normen van de Van Mesdagkliniek! Wat ben ik blij dat ik
niet meer dagelijks (doch vrijwillig) tegen haar kruik-met-varkensoogjes-met-stro aan moet kijken!
quote:
op 10-29-1999 om 12:38 PM schreef RobbaDuDe het volgende:
Bianca is echt de grootste gnoom die in het BB huis rondliep. Dat niet geheel BB kijkend Nederland hier zo over dacht begrijp ik echt niet (voor iedereen die haar WEL aardig vind/vond zegt dit wellicht meer over mij dan over haar!).
quote:
Bianca deed altijd erg interessant en wijs, terwijl je aan haar ogen kon zien dat ze een satanist is. (ja dit is weer mijn eigen perceptie)
quote:
Als ze met iemand in gesprek was dan keek ze die persoon helemaal niet aan. Dat getuigt niet van echte interesse in de gesprekspartner of gespreksstof. Hou dan gewoon je kop.
Bianca is gewoon een stomme }:0 die je het liefst niet zou gaan melken, maar gewoon zou laten verzuren tot ze wegrot.
quote:
En dan die mensen in dit Forum die zeggen dat Bianca zo eerlijk is en zelfverzekerd. Nou als er 1 was die telkens zichzelf ging aanprijzen over "hoe goed ze wel niet was", dan was zij dat wel. Een beetje Paranoïde uit haar doppen kijkend bakt ze vervolgens een krentenbrood die niet te eten is. En niemand die gewoon tegen haar durft te zeggen dat het smerig is he!! De andere BB bewoners hebben ook die satansblik gezien en zijn gewoon bang voor haar.
quote:
De kreet (die ze overigens wel 10 x heeft geroepen) "Ik hou van jullie allemaal,..... Ik hou ECHT van jullie" doet mij denken aan het bijbelverhaal met Judas. Niet dat de BB bewoners godenkinderen zijn!
quote:
Ja en dan Mona.
Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Ze zorgt er in ieder geval niet voor dat Amsterdammers zoals ikzelf graag met haar geïdentificeerd wil worden. Mona moet gewoon haar dikke }:0 reet in een bloemetjeslegging proppen en met haar valse en vooral erg penetrante stem de buren gaan vervelen.
quote:
Wij willen 2 nieuwe vrouwen in het huis.
1 voor Bart en 1 voor Ruud.
Willem legt de hand wel aan hemzelf.
Maurice en Karin hebben elkaar nog.
quote:
Dit is MIJN mening en verkondig dit ook niet als absolute waarheid (voor de zeikerds onder ons)
Ik hoop dat je je niet beledigd voelt. Dit is nl maar mijn nederige mening, al zal het misschien op jou overkomen alsof ik dit ook als absolute waarheid zie. Als je inderdaad dat gevoel hebt, bedenk dan dat het geschreven is door 1 van de vele zeikerds in dit forum
(Community services)
Een mening is prima, maar ga jezelf alsjeblieft niet als 'een goed mens' aanduiden als je niet eens in staat bent die op een normale manier te verwoorden.
quote:
op 10-29-1999 om 02:10 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:Volgens mij heb je een gekleurde bril op je kop. Juist in dit forum wordt vrij genuanceerd gereageerd. Sommigen vinden de kenmerken van Bianca die door jou als negatief worden ervaren, positief. Heb jij eigenlijk wel wat mensen waar je zo af en toe mee praat over gevoelens, meningen etc.
Ook ik pleit voor meer nuance op het forum! De wereld is niet zwart/wit evenals de mens. Je kan je boodschap ook op een respectvolle wijze hier over brengen.
Natuurlijk hebben we allemaal de neiging om eens lekker ongenuanceerd te reageren; sommige topics lokken dit ook uit. Ook ik laat tijdelijk wel eens mijn normen en waarden varen, maar ik houd ze wel op "koers". Ik zal niet snel mensen die ik nauwelijks ken de vreselijkste dingen toewensen of ze gaan stereotyperen.
Mensen hebben vele eigenschappen; sommige daarvan staan je soms niet aan en dat mag. Het lijkt me niet echt reeel om dan te zeggen dat die persoon dan in zijn geheel niet deugt. Je irriteren aan een ander is menselijk, maar laten we psychiatrische diagnoses maar aan de "shrink" over laten.
Misschien neem ik de ongenuanceerde uitspraken die op dit forum gedaan worden, wel te zwaar op en is het gewoon een vorm van afreageren, terwijl de poster in realiteit heel wat genuanceerder denkt.
Ik denk dat het in de meeste gevallen ook het geval zal zijn. Maar laten we er met elkaar voor waken, dat we niet té ver over onze eigen grenzen en die van een ander walsen. Van een beetje respect voor de ander is nog nooit iemand dood gegaan.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 29 Oktober 1999).]
Wij weten niet wat Bianca denkt, zij wil al helemaal niet weten wat wij over haar denken. Alleen wij willen weten wat wij denken te weten over haar (vandaar dit forum).
Mijn 10 cent: Bianca had er genoeg van, geen zin om nog 60 dagen te blijven zitten en vond 10 mille een leuke incentive om de pleiterik te maken. Punt.
Als je met zijn tweeen naar een televisiescherm gaat staan zwaaien (in de studio) zit je niet lekker in je vel hoor!
quote:
op 10-29-1999 om 03:30 PM schreef Doorsneu Opdroef het volgende:Mijn 10 cent: Bianca had er genoeg van, geen zin om nog 60 dagen te blijven zitten en vond 10 mille een leuke incentive om de pleiterik te maken. Punt.
quote:
op 10-29-1999 om 01:48 PM schreef Biralex het volgende:
Leuke dingen zeggen????????
rahrahrahrahrah voer voor psycho's rahrahrah Ik ben nu een beter mens, blabla zij en haar vriendinnen waren het type dat ik altijd pestte op de lagere school!
Wat een hoopje nerds zeg, reutelreutelreutel je nichtje van drie blablabla. Altijd lopen zeiken
rahrahrah zelf de gedachtegang van een driejarige ratelratel.
Wat ben ik blij dat schreeuwschreeuw etc.
Wat een nare meid heh, die Bianca? Met dat rare haar, en die gekke stem, poeh-poeh, wat een gek kind zeg. En dat toontje in haar stem ook, he?
Nee, dan jij: jij bent tenminste niet zo'n nepperd als Bianca. (Ik durf te wedden dat Bianca niet zo braaf haar pilletjes inslikt als jij, doe je mondje maar even open: HAP!)
Lachen hoor, dat je vroeger op de lagere school altijd die stomme meiden pestte! Dat zal ze leren, die giecheltrutten, heh? En maar lachen om jou en je pukkeltjes!
Nee, nu weten ze eindelijk met wie ze te maken hebben, niet? Een echte volwassene, die dr mening niet onder stoelen of banken steekt, die gewoon zegt waar het op staat: pats! Heel goed hoor.
(Wil je even je arm in deze mouw van het jasje steken? Leuk kleurtje he, wit? Nee, die lange mouwen dat hoort zo, da's het model)
En wat een kapsones heh, die meid? Altijd maar met zichzelf bezig, en dan nog zo lelijk ook, ha! Net zo lelijk als alle andere vrouwen om je heen: Alle vrouwen en mannen zijn lelijk, en daarom praat je nooit met ze, en krijg je een rood hoofd als ze je aanspreken, toch?
(even je andere arm in de linkermouw, goed zo. Nee, ik maak hem wel even voor je dicht, doe maar geen moeite. Ja leuk heh, die rugsluiting?)
Wat zeg je? Dat die griet eigenlijk eens flink gepakt moet worden? Ja hoor, helemaal met je eens. (broeders, hier is-ie dan. Nee hoor, spuitje is niet nodig, als je maar een beetje met dr meepraat).
Veel plezier in het witte huis, meid. Doe de groeten aan je vader.
Murphy
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 29 Oktober 1999).]
Enough said about Bianca?
Ik moet zeggen dat ik niet echt dol was op Bianca en gisteren stiekem waanzinnig aan het genieten was toen zij het huis verliet.
Ik vroeg me altijd af waarom ik zo'n hekel aan haar had.
Vooral omdat ik het moeilijk vind om iemand te veroordelen enkel en alleen door wat televisie beelden.
Ik ergerde me al een tijdje aan Bianca, maar gaf haar voor mezelf steeds weer een kans....
Maar gisteren tijdens de late uitzending van BB ging er bij mij een lichtje branden......
Bianca haar non verbale gedrag strookt niet met wat ze zegt.Intelligent van mij he?
Bovendien voorzag ze iedereen in het BB huis te pas en te onpas ongevraagd advies.
En wat zag ik gisteren? Ze voorzag zelfs Rolf X van advies....
Toen brak echt mijn klomp......
Een heel goed idee van Bianca dat ze gisteren weg is gegaan anders was ik kompleet gestoord geraakt. Of ben ik dat misschien al omdat ik nog steeds geen uitzending wil missen van BB?
voor de afwisseling eens een serieus stukje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |