dan heb je de floppy verkeerd aangemaakt en is deze niet bootablequote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het diskettestation stond inderdaad niet ingesteld als boot device. Toen ik dit veranderd had kreeg ik tijdens het opstarten een melding met 'remove disk and press any key'.
Ik ben wel heel benieuwd waar jij deze onzin vandaan haalt want het slaat kant nog walquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als een schijf voor meer dan 80% gevuld is dan dondert je performance compleet in elkaar van je schijf!
Je kan gerust alle controllers weggooien dat geeft niks hoor. Windows vind ze toch wel weer (als het goed is).quote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik had zojuist al de IDE controller weg gegooid zonder succes, maar ik had hiervoor wel de master op de het tweede IDE kanaal gezet, omdat op een site stond dat je niet een IDE controller eruit kan gooien als daar de master aan hangt. Er stond wel bij dat sommige mensen zeiden dat het kon, maar de auteur vond het niet verstandig. Misschien is het juist de bedoeling dat de harde schijf waarvan je de transfer mode wilt veranderen aan het IDE kanaal hangt dat je eruit gaat, als dit zo is dan zal ik dit morgen proberen!
Ik heb het nogmaals geprobeerd. Uh wat heb je precies gedaan wat je HD nog steeds in PIO laat werken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb het nogmaals geprobeerd maar de schijf blijft in PIO mode werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |