Go Huub, nog even Mamanda er in gooien, toe maar, alleen zelf niet gaan flippen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:28 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda is weer op haar achterste poten als Huub zegt dat Brian haar geslagen heeft.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef blomst het volgende:
Ik zie Amanda nog in dat tentje smeken om seks met Brian, en brian nam haar zonder gevoel van achteren, er kwam geen liefde aan te pas.
Dat is niet goedkoop?
Het enige wat er uit dat smoelwerk komt is stront!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef blomst het volgende:
Ik zie Amanda nog in dat tentje smeken om seks met Brian, en brian nam haar zonder gevoel van achteren, er kwam geen liefde aan te pas.
Dat is niet goedkoop?
Dat zie je toch zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:28 schreef Sug4r het volgende:
Waar bemoeit die Sandy () zich mee, wie weet wat hij allemaal met vrouwen uitvreet.
Denkt hij dat hij geloofwaardig over komt zeker, met zijn oorbellen en zijn gouden tand
Zo maakt Huub toch mooi tv.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
WAAROM!!!Waarom laten ze zich door dat trailertrash een derderangsverhoor af nemen????
Ik ken daar echt met mijn pet niet bij
Zeg gewoon "DAT GAAT JE GEEN ENE PEST AAN, BEMOEI JE MET JE EIGEN VERROTTE RELATIE'
pffffffff zoooooo dom
En ze weet waar ze aan toe is, niets mis mee om gewoon sex-buddies te zijn zo lang het feest daar nog duurt, Huub heeft behoefte aan een klankbord en iemand in zijn bed en Claire gaat er in mee, ik blijf dat verhaal met die hoer een niet zo strakke actie van Huub vinden, maar ach als Claire daar overheen kan stappen, wie ben ik dan om er wat van te zeggen.quote:
Pff, take it easyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
WAAROM!!!Waarom laten ze zich door dat trailertrash een derderangsverhoor af nemen????
Zeg gewoon "DAT GAAT JE GEEN ENE PEST AAN, BEMOEI JE MET JE EIGEN VERROTTE RELATIE'
pffffffff zoooooo dom
Script moet ff afgewerkt worden. Vijfde Claire afzeik scene voor tv.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
pffffffff zoooooo dom
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
pffffffff zoooooo dom
Het zou toch veel mooiere tv maken als ze eens een keer de vraag terugkaatsen ipv een antwoord te geven op al die belachelijke vragen?quote:
Huub vroeg toch vanmiddag of ze Gaby zouden uitnodigen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Unbelievable. Hoe stom kun je zijn. We krijgen dus gewoon Huub en Lieke take 2.
Precies, helemaal mee eens. Ook wat betreft die actie met Gaby.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ze weet waar ze aan toe is, niets mis mee om gewoon sex-buddies te zijn zo lang het feest daar nog duurt, Huub heeft behoefte aan een klankbord en iemand in zijn bed en Claire gaat er in mee, ik blijf dat verhaal met die hoer een niet zo strakke actie van Huub vinden, maar ach als Claire daar overheen kan stappen, wie ben ik dan om er wat van te zeggen.
Nu weet ze pas echt waar hij toe in staat is en ze accepteert het, ik zou zeggen veel plezier samen voor zo lang als het duurt.
Nou, ik zie Claire nog niet zo lopen mokken en zich druk maken als Lieke, die laat het zich allemaal wel aanleunen denk ik, die anderen maken nu TV over haar rug en daarom kan ze er in blijven en bij Huub in bed liggen, zo lang ze dat zelf wil en er vrede mee heeft zie ik het probleem niet, ik zou het niet kunnen, Huub is in mijn ogen de enige die er van profiteert, de streams zijn wel een stuk interessanter zo toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Unbelievable. Hoe stom kun je zijn. We krijgen dus gewoon Huub en Lieke take 2.
Lees dit eens door. FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:32 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat zie je toch zo?Dit soort apekoppen zie je ook altijd in videoclips de loverboy uithangen. Want het is zó stoer om je bitch te slaan, te misbruiken en te dumpen.
Om vervolgens in een rap weer stoer op te scheppen dat ie macht heeft over alle bitches....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |