quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
Ik had laatst ook zoiets aparts... kwam een bruidspaar(d) tegen![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Het schijnt trouwens dat de avond voor de bruiloft wat vrienden van de bruidegom een hengstenbal voor hem hadden georganiseerd.
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
en dat werd dus een grote nachtmerrie...
je staat aan de verkeerde kant van het paard, oftewel je bent over het paard getildquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef LangeJan het volgende:
Ik kwam laatst een stoppelpaard tegen.. ik zei dus zo van "Scheer je weg!!!"
En toen,
[ afbeelding ]
Wel raar dat ie naar links rende trouwens. Ik verwacht van paarden dat ze naar rechts rennen!
Dat is nu een beetje het paard achter de wagen spannen he!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je staat aan de verkeerde kant van het paard, oftewel je bent over het paard getild
nu geen paarden op laag water zoeken hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nu een beetje het paard achter de wagen spannen he!
geen oude paarden uit de sloot halen hea!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu geen paarden op laag water zoeken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dat is zoeken naar een paard in een hooiberg, daar begin ik echt niet aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu geen paarden op laag water zoeken he
zo'n paard weet van voren niet hoe die er van achteren uit zietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:56 schreef LangeJan het volgende:
Ach he! Zelfs het beste paard struikelt wel eens.
Ach, hier maakt het weinig uit... een blind paard zou hier nog geen schade doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n paard weet van voren niet hoe die er van achteren uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef LangeJan het volgende:opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schande
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik mis creativiteitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon efficientie en gemakzucht.
Een paard voor open doel missen!quote:
springt ie niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |