abonnement bol.com Coolblue
pi_57122277
Ik had een blind-date van het weekend.
We hadden via msn en e-mail al heel wat dingen gedaan met elkaar, maar hoe het in het echt klikte, dat is natuurlijk altidj maar weer de vraag.

Ik zou haar gisterenmiddag op het station ophalen. Ze had afgesproken met me dat ze als laatste van het perron zou komen. De trein kwam aan en ik zag haar van een afstandje al uitstappen. Ondanks de kou had toch een rokje aangetrokken. Van een afstand vielen ook haar mooie laarsen op en haar mooie lange bruine haar dat wapperde in de wind.

Ze liep inderdaad als laatste van het perron af. Ze stapte op me en ik gaf een knipoog. Ze glimlachte, pakte mijn hand vast en bracht haar lippen gelijk naar de mijne. Voor ik het wist stonden we in een innige tongzoen verstrengeld.

We hadden nog niets tegen elkaar gezegd. Onze handen hadden we vast toen we snel naar mijn auto liepen. Ze glimlachte alleen maar naar mij. In de auto legde ze haar hand al snel op mijn dijbeen en begon ze me te strelen, net buiten het bereik van mijn pik.

Ik parkeerde mijn auto voor de deur en we wisten niet hoe snel we naar binnen moesten komen. Ik maak de deur voor haar open en ze stapt binnen. Ze trekt me mee en ik kan nog net de voordeur binnentrekken.
"Nu gaan we het echt doen", fluistert ze opgewonden. Ze doet niet eens de moeite om haar jas uit te doen. Ze valt op haar knieen, trekt mijn broek hardhandig open en neemt mijn pik heel direct in haar mond. Opgewonden en wild begint ze me fel te pijpen.

Ik laat het even gebeuren, maar besluit dat ik zo snel al wil komen. Ik help haar overeind en weer vervallen we in een tongzoen. Haar hand blijft mijn pik omvatten terwil ik probeer haar kleren uit te doen.
Haar bovenlichaam en het mijne zijn snel ontbloot.
Ik pak haar op en draag haar snel naar de bank in de kamer. Ik leg haar op de bank en kruip mijn knieen tussen haar benen. Ik duik onder haar rokje en ontdek een kaal kutje dat al nat is. Geen slipje, zoals ze beloofd had. Als ik mijn tong langzaam tussen haar lipjes laat glijden, kreunt dat het een lieve lust is.
Ik pak haar dijen vast met mijn handen en begin haar te beffen. Haar handen duwen me nog harder tegen haar kutje aan en al snel kreunt ze dat het niet meer houdt.

Ik laat haar niet komen, maar kom overeind. Ze pakt me vast rond mijn nek, maar dat had ik niet verwacht. We rollen alf van de bank af op de grond. Ik lig op mijn rug en terwijl nog half op me ligt, leidt ze mijn pik tegen haar kutje aan. Terwilj ze overeind komt, glij ik soepel in haar. Onbeheerst begint ze me te berijden, terwijl ik, maar haar handen op de mijne, haar mooie borsten kneed.
Kreunend komt ze na wat een eeuwigheid leek, maar in werkelijkheid 1 minuut was, klaar... niet lang gevolgd door mij. Ze valt voorover en teder zoenen we elkaar.

Langzaam glijdt ze van af en gaat tegen de bank aanzitten.

"Doe eerst maar koffie", fluistert ze giechelend.

Ik loop een beetje verdwaast naar de keuken om de senseo aan te zetten.
Even hoor ik een kuchje achter me en daar staat ze al weer. Inmiddels heeft de rest van haar kleren ook uitgetrokken en ik zie hoe mijn zaad tegen haar been langzaam naar beneden glijdt.

"Ronde twee", glimlacht ze.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:42:24 #127
207809 Bauglir
Run On For A Long Time...
pi_57146373
geweldige topic!

lurk al een tijdje mee
I'm an enigma, a mystery wrapped in a riddle...
pi_57146428
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef Bauglir het volgende:
geweldige topic!

lurk al een tijdje mee
Niet alleen lurken, ook een verhaal neerzetten svp
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:51:55 #129
207809 Bauglir
Run On For A Long Time...
pi_57146555
Heb niet zoveel fantasie helaas! (en weinig spannende verhalen uit eigen ervaring, ben meestal nogal recht-toe-recht-aan qua seks of kan het niet spannend vertellen )
I'm an enigma, a mystery wrapped in a riddle...
pi_57160526
Ok ik ga ook weer eens wat proberen, kijken of het lukt:

Daar zitten ze in de zon op het terras. Haar rode haren zijn voor hem als slierten van goud, hij geilt op haar.
Hij heeft zich een colatje genomen terwijl zij nog aan haar koffie lurkt en daarna haar koekje erin dipt.

Ze kennen elkaar al zo een vijf jaar. Lora werkt in een kleding zaak waar ze toch een redelijk loon verdient vind zij. Rob werkt als bedrijfsmanager voor een autofabriek, hij vindt dat zij beter verdient dan enkel zo een miezerig baantje en probeert het haar dan ook altijd zo goed mogelijk naar haar zin te maken. Toch er is nog steeds geen doorbraak tussen de twee.

Na het zitten op het terras wachten ze tot de bediende de rekening komt brengen, hij rekent voor haar af, zoals hij altijd doet om indruk op haar te maken. Ze waardeert zoiets toch altijd merkt hij. Toch schiet hij er niet altijd veel mee op, omdat hij haar liefde niet zo snel kan winnen. En een rekening meer of minder maakt ook niet echt het verschil volgens hem.

Daarna lopen ze samen naar het park om te genieten van de rust.
Ze gaan op een bankje zitten

Hij zegt: 'Lora vind je het ook zo een lekker weer?
Doh wat een droge opmerking denkt hij tuurlijk is het lekker weer.
Lora zegt:'Ja het weer is heerlijk moet ik zeggen, toch vind ik de wind wat kil.'
Hij zegt:'Hier is anders mijn jas.' Hij slaat hem over haar schouders heen. 'Ja het is inderdaad koud, het is toch wat frisjes om hier te blijven. Zullen we anders naar mijn huis gaan'?
Lora zegt: 'Waarom dat nou? Het is hier best mooi hoor en de wind tja dat valt wel mee.
Hij zegt niets terug.

Hij dentk: Shit heej ik vind haar zo aardig, maar hoe maak ik haar nou duidelijk dat ik meer van haar wil dan alleen maar een parkwandeling.

Lora leunt plots met haar hoofd op Rob zijn schouder en kijkt dromerig voor zich uit.
Rob zijn hardslag verhoogt op eens als een gek, toch zegt hij nog niks.
Lora zegt plots :' Weet je Rob, dit soort prachtig weer maakt me gewoon gek. Maar dan ook echt gek.
Rob vraagt gespannen: 'Wat bedoel je, hoezo gek?'
'Nou gewoon, gek van binnen. Gewoon dan .... tja dan voel ik iets ik weet niet'.
'Hoe voelt het dan?' vraagt Rob.
Lora zwijgt en tilt haar hoofd van Rob zijn schouder.
Plots geeft ze hem een kus op zijn wang, langzaam en teder.
'Zo voelt het dan' zegt ze.

Rob krijgt rode oren en bloost helemaal.
Lora lacht en fluistert in zijn oor :'Sorry Rob maar ik moet je iets bekennen. Het is niet het weer, het is gewoon jij die me gek maakt. Ik wil dat je me neemt in het gras'.

Rob zegt: 'Echt? Dan moet ik jou ook iets bekennen Lora, ik hou van je. Al zo een vier jaar lang, maar het kwam er nooit uit'
'Had het gewoon gezegd, ik begrijp zoiets heus wel hoor' zegt ze. Ze neemt hem daarna op de mond.
Rob speelt met haar mee en hij voelt zijn lid al tamelijk stijgeren.

Ze staan op van de bank, kussend, langzaam. Daarna stoppen ze even bij het gras.
Lora zegt:' Rob ik ben zo absoluut opgewonden, neem me hier nu.' Ze gaat met haar benen wijd op de grond zitten.

Rob zegt:' Lora kunnen we dat wel maken, ik bedoel hier in het park?
' Ja tuurlijk, geen mensen in de buurt dus ' ze knipoogt naar hem.

Zij doet haar korte rokje uit, haar slip en zit in het gras met haar poesje. Ze giechelt, het kriebelt een beetje.
Rob buigt zich op zijn knieen en doet zijn broek los. Zij helpt hem mee en doet zijn boxers ook uit.
Daarna doet zij haar truitje uit en zegt tegen Rob: 'Aan jou de eer om mijn borsten vrij te laten kanjer' ze giechelt.

Rob klungelt een beetje met de achterkant van haar beha, maar toch krijgt hij het voor elkaar.
Haar tepels zijn opgezwollen en gevoelig. HIj begint haar er aan te strelen en geeft met zijn tong er een lik aan.
Er gaat een rilling over haar rug. In de tussen tijd neemt zij zijn lul in de hand en begint hem rustig op en neer te bewegen.

Hij doet zijn ogen dicht en zegt tegen haar:'Lora oeh dat doe je goed oh ja ga door, door!'

Lora haar ogen glunderen terwijl ze zijn opgezwollen penis ziet groeien.
'Ik wil dat je me neemt Rob, heb je een condoom?'
Rob lacht:' Ja eentje in mijn portomonee voor als het ooit zou komen.
Lora zegt:'pak hem snel, ik hou het niet meer vol. Dit weer en jij het maakt me gewoon gek.'
Haar harstslag bonkt, haar ademhaling is snel.

Hij graait snel naar zijn broek achter hem en neemt zijn condoom er uit.
Zij doet hem om en zegt:' Zo klaar, wees wel voorzichtig ik ben nu erg gevoelig'.
Hij duwt zijn grote lid langzaam bij haar naar binnen.
Ze kreunt stilletjes: oeh mmm rustig aan ja ja.
Hij begint langzaam op en neer te gaan. Hij geeft haar een zoen terwijl zij met haar hoofd op het gras gaat liggen.
Ze omhelst hem, voelt zijn sterke spieren zich tegen haar buik aandrukken. Ze houdt zijn armen stevig vast.
Hij verhoogt hem tempo en begint haar de tongen. Ze bijt op zijn onderlip terwijl ze rilt van genot.
Ze bijt net iets te hard op zijn lip en het begint te bloeden. Het maakt haar niks uit, hem even wel. Toch trekt hij zich niet terug en ze gaan door.
Plots zegt Rob:' Lora ow Lora mmm ik ga komen, oww oww jaa!'
Hij spuit de condoom halfvol met zijn zaad en valt daarna zacht langs haar hoofd.
'Verrekt!' denkt Lora, net nu! Ze zegt snel : 'Rob zou je me willen beffen?'
Rob twijfelt even, maar beantwoord toch met een ja op haar vraag.
Ze trekt snel zijn condoom af, hij kreunt effe want zijn pik is nog gevoelig.
'Bef me' zegt ze.

Rob duikt tussen haar benen en begint haar voorzichtig met zijn tong over haar klit te likken.
'oeh rustig rustig niet zo hard' zegt ze met een bekrompen gezicht 'ietsjes zachter'
Rob doet wat ze vraagt. 'Ja zo, dat is beter' hijgt Lora.
Hij steekt daarna zijn wijsvinger in haar poesje en gaat langzaam op en neer terwijl hij haar blijft likken.
Lora kreunt en kreunt. Soms lijkt het even alsof ze piept van genot, ze roept: Ja mmm ooh! ooh! jaa mm! ja ja oh! ga door! Ja ooh ja! ja! ja!
Ze komt daarna schokkend klaar en zegt:' Ow Rob, ow oh in hemelsnaam is dit je eerste keer dat je een meisje beft, want echt mijn hemel.'
Rob bloost en zegt:' Nou zo goed was het ook weer niet toch? Ik kwam eerder dan jou.
'Geeft niet schat, je deed het fantastisch' ze lacht tevreden.

Ze kleden zich daarna aan en praten nog over wat ze morgen afspreken en waar.

Morgen dus: in het zwembad bij haar..

Maar dat is weer een heel ander verhaal

Einde
pi_57175091
het was4 maart en ik was geil. ik zetten een spannend filmpje op en kleede me uit, ik begon te trekken aan mn pik en uiteindelijk kwam ik klaar... ik stapte de douche in en stapte 10 min later dris en fruitig uit de douche....

soms zuigt het om single te zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57175251
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:17 schreef GewoneMan het volgende:
het was4 maart en ik was geil. ik zetten een spannend filmpje op en kleede me uit, ik begon te trekken aan mn pik en uiteindelijk kwam ik klaar... ik stapte de douche in en stapte 10 min later dris en fruitig uit de douche....

Hoeft ook geen ervaringen te zijn.. Fantasie mag ook..
En als je twijfelt of het wat is mag je hem ook eerst aan mij pm-en/mailen hoor
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:28:25 #133
206164 Gibson88
Aan het typen....
pi_57176523
quote:

Being single is fucked up, post gewoon een geile fantasie van iets wat je altijd al heb gewild
Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Cockwhaleszusje het volgende:
Gibson is een seksgod
pi_57180982
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Hoeft ook geen ervaringen te zijn.. Fantasie mag ook..
En als je twijfelt of het wat is mag je hem ook eerst aan mij pm-en/mailen hoor
ik doe het liever in het echt en schrijf het dan in verhaal vorm hier mocht het mislukken kunnen we het altijd nog in het grote geslachtbluder topic kwijt wanneer heb je tijd?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57181071
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik doe het liever in het echt en schrijf het dan in verhaal vorm hier mocht het mislukken kunnen we het altijd nog in het grote geslachtbluder topic kwijt wanneer heb je tijd?
Vanavond?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_57182306
quote:

dude don't worry. ik ben ook single al 21 jaar. nooit een vriendin gehad of whatever. en ik verzin toch van alles, gewoon schrijven wat in je opkomt en daar iets moois van proberen te maken.

Het is tuurlijk niet gemakkelijk om idd een goed relaxe sexstory te maken en ik moet zeggen ik ben er ook niet super goed in ofzo, sommige dingen die ik schrijf zijn soms best nogal te droog of te ficitef.

maar gewoon goed nadenken, niet opgeven en dan krijg je tijdens het schrijven er van zelf wel een harde lul

[ Bericht 19% gewijzigd door FLORISPH op 05-03-2008 20:59:06 ]
pi_57183944
quote:

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{
pi_57185379
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanavond?
beetje kort dag :S maar misscien eens mailen ofzo
pi_57209978
We wachten wel hoor!!

@ GewoneMan: Jouw verhaal is wel het mooiste ertussen
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:11:08 #140
206164 Gibson88
Aan het typen....
pi_57210130
Het is gedaan met mijn verhalen. Helemaal leeg. Hoop over een aantal maanden weer verhalen te kunnen posten.
Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Cockwhaleszusje het volgende:
Gibson is een seksgod
pi_57210260
In ieder geval bedankt voor al je mooie inbreng!!

pi_57224734
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is gedaan met mijn verhalen. Helemaal leeg. Hoop over een aantal maanden weer verhalen te kunnen posten.
gruwelijk echt man. je verhalen zijn echt lekker om te lezen!! en tja idd ik heb nu ook weinig inspiratie op het moment om iets te schrijven de gruwel.
pi_57224813
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Linnie20v het volgende:
We wachten wel hoor!!

@ GewoneMan: Jouw verhaal is wel het mooiste ertussen

en het is nog waar gebeurd ook
pi_57226925
quote:

Mijn verhalen heb ik juist beleefd vanaf dat ik single bent Je doet iets niet goed denk ik
Sex is goed, als je maar weet hoe het moet!!
pi_57237352
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef Username1980 het volgende:

[..]

Mijn verhalen heb ik juist beleefd vanaf dat ik single bent Je doet iets niet goed denk ik
sarcasme is je vreemd? zo slecht heb ik het niet hoor momenteel houd het ff niet over maar ben doorgaans erg gelukkig hoor
pi_57277036
goed topic binnenkort plaats ik ook wel wat...

tijd om er een centraal topique van te maken?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_57302865
Ik ben een student in Utrecht en heb al jaren een vriendin. Een hele lieve vriendin, prima relatie, goede seks. toch ontbreekt er iets. Die vriendin is namelijk de eerste waar ik het mee heb gedaan, terwijl zij al wat meer ervaring heeft. Gelukkig is ze erg ruimdenkend en biedt ze me alle vrijheid om eens een keer met een ander meisje naar bed te gaan... Tijdens onze seks hebben we het er regelmatig over hoe het zou zijn als ik een keer een ander meisje zou neuken. Tot in detail bespreken we hoe ik dat het beste aan kan pakken.

Op een dag besluit ik de stoute schoenen aan te trekken en een oude vriendin van me uit Zeeland een spannend smsje te sturen: "Hey sophietje, ik heb over je gedroomd vannacht..."
Vrijwel onmiddelijk krijg ik antwoord: "Was het spannend? Was ik naakt?"
Ik antwoord op beiden bevestigend. Ze smst me: "Geil... vertel..."
Ik sms haar dat ik haar in mijn droom tegenkwam in een hotel, dat we aan de praat raakten en dat ze me vroeg om de nacht bij haar door te brengen. Dat we vervolgens al snel naakt tegen elkaar aankropen en heerlijke spannende seks hadden.
Blijkbaar laat dit smsje haar niet koud want ze smst me dat het prima klinkt en of zoiets ooit in het echt gaat gebeuren.
Ik antwoord dat ze snel maar eens naar Utrecht moet komen.

Een dag later spreek ik haar via msn. Ze blijkt nog steeds gefascineerd door onze sms-sessie en verklaard dat ze graag eens op bezoek komt in Utrecht. Helaas heb ik een heel klein kamertje met slechts een eenpersoons hoogslaper. De kans bestaat dus dat Sophie wel heel dicht bij me moet komen liggen. Dat vindt ze gelukkig niet erg zegt ze. Ik vraag haar of ze het nog steeds niet erg zou vinden als ze zou merken dat er in mijn boxershort iets begon te groeien. Dat vond ze alleen maar spannender klinken.

Al snel spraken we een datum af.
Vanavond is het zover. Ik hou jullie op de hoogte...
pi_57303003
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Adhelbert het volgende:
Ik ben een student in Utrecht en heb al jaren een vriendin. Een hele lieve vriendin, prima relatie, goede seks. toch ontbreekt er iets. Die vriendin is namelijk de eerste waar ik het mee heb gedaan, terwijl zij al wat meer ervaring heeft. Gelukkig is ze erg ruimdenkend en biedt ze me alle vrijheid om eens een keer met een ander meisje naar bed te gaan... Tijdens onze seks hebben we het er regelmatig over hoe het zou zijn als ik een keer een ander meisje zou neuken. Tot in detail bespreken we hoe ik dat het beste aan kan pakken.

Op een dag besluit ik de stoute schoenen aan te trekken en een oude vriendin van me uit Zeeland een spannend smsje te sturen: "Hey sophietje, ik heb over je gedroomd vannacht..."
Vrijwel onmiddelijk krijg ik antwoord: "Was het spannend? Was ik naakt?"
Ik antwoord op beiden bevestigend. Ze smst me: "Geil... vertel..."
Ik sms haar dat ik haar in mijn droom tegenkwam in een hotel, dat we aan de praat raakten en dat ze me vroeg om de nacht bij haar door te brengen. Dat we vervolgens al snel naakt tegen elkaar aankropen en heerlijke spannende seks hadden.
Blijkbaar laat dit smsje haar niet koud want ze smst me dat het prima klinkt en of zoiets ooit in het echt gaat gebeuren.
Ik antwoord dat ze snel maar eens naar Utrecht moet komen.

Een dag later spreek ik haar via msn. Ze blijkt nog steeds gefascineerd door onze sms-sessie en verklaard dat ze graag eens op bezoek komt in Utrecht. Helaas heb ik een heel klein kamertje met slechts een eenpersoons hoogslaper. De kans bestaat dus dat Sophie wel heel dicht bij me moet komen liggen. Dat vindt ze gelukkig niet erg zegt ze. Ik vraag haar of ze het nog steeds niet erg zou vinden als ze zou merken dat er in mijn boxershort iets begon te groeien. Dat vond ze alleen maar spannender klinken.

Al snel spraken we een datum af.
Vanavond is het zover. Ik hou jullie op de hoogte...
En je vriendin weet ervan?
pi_57305913
Yep.
pi_57309354
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:14 schreef Adhelbert het volgende:
Yep.
shit waar vind ik z`n vriendin zeg ik ook dat ik maagd ben
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')