Het zuigt, sport ik goed je zeggen ze danquote:
Ben een hele grote osdorp posse fanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef draculettetje het volgende:
ow ja osdorp posse da wist ik al!
Zo en nu ben ik er weer weg van, eten bij een oom en tante.....
Gisteren en vandaagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je thuis gebleven? niet naar de familie? of is dat morgen?
Ja, helaas is dat wel het geval. Houden totaal geen rekening met anderen. Hoor er meer mensen over klagen. Maar ik kan ze wel aanquote:idd, gebeurd het vaker dat met je buren?
Ken ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben meer van deze muziek KLIK
Jullie kennen waarschijnlijk alleen dit nummer, dus vandaar deze clip hahaha
no fucking wayquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef draculettetje het volgende:
en weer thuis en ziet mijn oog nu dat lynda toch gaat werken?
waarschijnlijk lees ik dit antwoord zo ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 09:07 schreef lynda het volgende:
[..]
no fucking way![]()
Collega belde ook nog om 12 uur of ik aub kwam werken.. ECHT NIET!!![]()
tis eigenlijk best erg het is zondagochtend tien over 9 en ik zit nu al te stuiteren
ja ik dacht maak even een wiskundige berekening van dit topicquote:Op zondag 17 februari 2008 09:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
originele fout
druk hier ook, voor zondagochtend 9 u
volgende deel wordt 153,14159265quote:Op zondag 17 februari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik dacht maak even een wiskundige berekening van dit topic
Ik lag echt helemaal dubbel, die japanners maken echt de leukste tv shows hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 13:28 schreef draculettetje het volgende:
ik moest idd lachen!
ik overleef veel ;pquote:Op zondag 17 februari 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
hey crazy, je doet gewoon zelf ook mee ha ha
gister weer overleefd?
Dat is vaak niet nodig bij die spelletje van die japanners hahahaquote:Op zondag 17 februari 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:
alleen jammer dak er niks van kon verstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |