en dan zeg uitgerekend JIJ dat ik vroeg postquote:Op maandag 18 februari 2008 06:04 schreef draculettetje het volgende:
hihi wakker wordt ze, ik ga ondanks dat de vogels fluiten nog ff proberen wat te slapen!
gelukkig niet werken vandaag alleen maar hydro
ja maar ja maarquote:Op maandag 18 februari 2008 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zeg uitgerekend JIJ dat ik vroeg post
en je dacht dat ik over de 300 posts zat ... de enige die dat was was jij ......
mij snel overal van beschuldigen terwijl je het zelf bent he, gemenerik
hoe dat dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 08:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Goeiemorgen. Ik voorspel dat ik zometeen ontslagen word.
owjee ellendeig?quote:Op maandag 18 februari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!Dit wordt me toch een ellendige dag he..
Lotte! hoe komt het?
goeiemorgen!quote:Op maandag 18 februari 2008 08:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Goeiemorgen. Ik voorspel dat ik zometeen ontslagen word.
de koffie al weggewerkt?quote:Op maandag 18 februari 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen!
ik hoop het niet voor je
Behoorlijk ja... ik heb vannacht voor geen meter geslapen, stampende koppijn, en het wordt druk vandaag. Dat noem ik best ellendigquote:
Wtf..quote:Op maandag 18 februari 2008 08:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Goeiemorgen. Ik voorspel dat ik zometeen ontslagen word. [afbeelding]
Mogguh!quote:Op maandag 18 februari 2008 08:26 schreef Lynx666 het volgende:
Hallo.
haha, ja minimaal een liter alquote:
een originele type fout (of wiskundig getal)quote:Op maandag 18 februari 2008 08:29 schreef saban het volgende:
Wat betekend PI?
Wat voor 1?quote:Op maandag 18 februari 2008 08:30 schreef sandertjuh het volgende:
En ik ook.
Lekker tot 5 uur bikkelen. Woensdag ga ik men auto'tje ophalenis echt een leuk ding! Stiekem ben ik er ook wel een beetje zenuwachtig voor
Typo in de TT...niks bijzondersquote:Op maandag 18 februari 2008 08:29 schreef saban het volgende:
Wat betekend PI?
is de verhouding tussen de omtrek en de middellijn van een cirkel. Dit getal is ongeveer 3,14159quote:Op maandag 18 februari 2008 08:29 schreef saban het volgende:
Wat betekend PI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |