idd die heeft echt geen reden om weer terug naar fam en vriendenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Nadeel is dan weer wel. Amanda is echt die villa niet uit te krijgen want het enige wie ze nog heeft, zit in die kooi.
2 zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:24 schreef beequeen het volgende:
Het "na het sporten ritueel" van Huub en Claire.
[ afbeelding ]
Welke fam en vrienden?????quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
idd die heeft echt geen reden om weer terug naar fam en vrienden
Ja, zo is Huub, die heeft dan weer medelijden.....zucht...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef Margo37 het volgende:
Misschien dat er straks iemand nog begint over de jaardag van Amanda en het etentje met haar moeder![]()
Huub lijkt me dan wel weer het type om haar ook nog te troosten
Amanda zat met oudjaarsnacht in ieder geval niet naar een computerschermpje te staren.quote:
Ze weet vast niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef Liess het volgende:
Zou wel lachen zijn als Mama-Amanda Huub fan is.
Jij wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Borga het volgende:
Amanda zat met oudjaarsnacht in ieder geval niet naar een computerschermpje te staren.
Nee, die zat zonder vrienden en familie, met een vriendje die haar regelmatig op haar bek timmertquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda zat met oudjaarsnacht in ieder geval niet naar een computerschermpje te staren.
Erik bij de buren, om te horen, dat er niemand van A haar familie op haar jaardag komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef fredfik het volgende:
weet iemand waar erik is??
Echt geen idee, ik had gelukkig iets anders te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wel?
Wat was er eigenlijk met oud en nieuw te doen in de kooi?
Zelfstandig? Ah toe, laat haar wegmijmeren over hoe zielig ze is met een flinke pluk pruik tussen de tang, Ma weg, pruik weg, zus weg, zus aan het werk, hondje weg, karma is a bitch!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Dark het volgende:
Amanda van pure ellende heur nephaar stijlen?
Tis te hopen dat dat Huub een boost geeft want hij heeft er op t moment niet zoveel zin meer in.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Erik bij de buren, om te horen, dat er niemand van A haar familie op haar jaardag komt
Ik ook! In Manchesterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Borga het volgende:
Echt geen idee, ik had gelukkig iets anders te doen
Heeft ze die pruik uberhaupt wel eens afgedaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Dark het volgende:
Amanda probeert nog wat echte, niet afgestorven plukken haar onder haar pruik vandaan te stijlen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |