quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel.
Straks naar huis, met de trein van 5 uur
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.quote:
Je wel aan de snelheid houden natuurlijk, ofwel 130 op snelwegquote:
Alleen haast met reizen, want daarna kun je relax op de bank liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.
Daar doe je hier ongeveer 3 uur overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je wel aan de snelheid houden natuurlijk, ofwel 130 op snelweg [afbeelding]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkelsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Alleen haast met reizen, want daarna kun je relax op de bank liggen
als ik dergelijke dingen lees ben ik inderdaad blij dat ik daar geen deel meer van uitmaak sinds 1.5 jaar of zo. En toch komen mijn dagen hier ook gewoon vol.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.
whehe.. eigen schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkels [afbeelding]
maar dát zijn mensen die denken dat ze wél 150 of 160 kunnen rijden, terwijl dat niet zo is,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkels
Mensen meteen van de weg halen en rijbewijs in laten leveren. Oh wacht, iets met total loss auto vorig jaarquote:
Juist.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Het zijn n00bs
dan telt het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen meteen van de weg halen en rijbewijs in laten leveren. Oh wacht, iets met total loss auto vorig jaar [afbeelding] Maar dat was niet op de snelweg [afbeelding]
Kan nog best leuk uitzienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of in de berm met een auto op je dak geparkeerd :[
Daarvoor zou ik de auto verlagenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
voor het fileleed
[ afbeelding ]
Zo'n vrijdagmiddagtopic bedoel jequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik de auto verlagen [afbeelding] dat ze lekker ver door moeten bukken [afbeelding]
whehe..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik de auto verlagen [afbeelding] dat ze lekker ver door moeten bukken [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |