Ah, dat is goedquote:
geen snelwegen? tis nog jammer..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vond ik ook
[..]
het valt in Nederland in de categorie motor, 125 cc
Het ding haalt de 100 en mag overal rijden behalve op tolwegen. Snelwegen doen ze hier niet aan, alles gaat langzaamaan, behalve het vliegtuig.
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motoroliequote:
Hoi naamgenootquote:
Ga naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motorolie
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar benquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar ben
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.quote:
Ehm... schiet niet op dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.
Nee, andersomquote:
Moet dat dan?quote:
klopt, maar haast moet je hier dan ook niet hebben. En een druk leven doe je ook maar ergens andersquote:
Nee, werk en vlaai etenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen is het topic uit gevlucht?
dat kan ook, maar dan vind ik MPG logischerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, andersom [afbeelding]
Als je de b1974 weglaat tenminste [afbeelding]
Rijden voor je plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar haast moet je hier dan ook niet hebben. En een druk leven doe je ook maar ergens anders
Ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Allemaal klaar voor het weekend?
Nah, dat hoef ik niet, scheelt weer... ik mag graag een stuk toeren, heb nu drie keer een motor-vakantie van zo'n 2 weken gehouden (en in totaal 25.000 km gereden in de tijd dt ik hier ben) en mag dit toch graag nog eens doen binnenkort.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Rijden voor je plezier [afbeelding]
gewoon snel naar je bestemming [afbeelding]
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan ook, maar dan vind ik MPG logischer
Snelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Rijden voor je plezier![]()
gewoon snel naar je bestemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |