quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:29 schreef Xith het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:27 schreef JackHerrer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot in de pruimentijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:29 schreef Xith het volgende:
[..]Vrij weinig, maar het was gewoon de scene opzich en hoe het was uitgewerkt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Na de al goede introductiescene kwam nog eens deze actiescene, welke niets toevoegde aan het verhaal;
- Het was het eerste echte grote CGI-moment in de film, en mijn commentaar op KotCS is gewoon dat met name de overload aan CGI deze film de grond in heeft geboord. Een grote stijlbreuk met de vorige drie films;
- Dat met de koelkast was te lachwekkend voor woorden.
Het gaat mij dus niet om of het idee zelf niet zou kunnen qua afstand e.d., want ach; daarvoor ga ik ook niet naar een Indy film kijken. Het is gewoon puur de manier hoe het in beeld is gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat had best leuk kunnen zijn, maar de manier hoe het wordt verteld en in beeld wordt gebracht heeft niets met de vorige drie films te maken.
Net geweest, zelfde gevoel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:58 schreef Ruiseart het volgende:
Paar daagjes terug gezien en zowel een tevreden als ontevreden gevoel eraan overgehouden. Aan de ene kant is het toch Indiana Jones, Ford was als van ouds en de film bevatte genoeg van die echte Indiana Jones moments, andere andere kant waren teveel scenes volledig over the top en het verhaal alles behalve sterk.
Exactly. The Last Crusade was de eerste Indy film die ik zag toen ik klein was. Weet nog hoe eng ik het vond toen die Donovan verouderde nadat die n00b uit de verkeerde beker dronk.quote:
Raiders was mijn eerste Indy-film en ik moet zeggen: de smelt-scene overtreft dat enge toch tien keer hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:25 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Exactly. The Last Crusade was de eerste Indy film die ik zag toen ik klein was. Weet nog hoe eng ik het vond toen die Donovan verouderde nadat die n00b uit de verkeerde beker dronk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
1e keer bij de voorpremiere in Tuschinski, 2e en 3e keer met vrienden derheen geweest. Heb zelf een Unlimited kaart en vind de film geweldig, dus kga graag nog een keer.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Cherryberry het volgende:
Zijn er trouwens serieus mensen die drie keer betalen voor dezelfde film, of hebben jullie allemaal een pathe unlimited abonnement?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |