Ik weet nu al dat ik kippenvel ga krijgen als het bekende Indy-thema door de bioscoopzaal knaltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:02 schreef Hankster het volgende:
De opnamesessies van de soundtrack zijn trouwens ook net achter de rug. Ik ben benieuwd wat onze John er deze keer van heeft weten te maken
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:28 schreef DRAX het volgende:
Ik vind die poster er iets te 'geplakt' uitzien, althans meer dan bij de vorige films.
Ja, zo ben ikquote:Op zondag 30 maart 2008 21:59 schreef Liquidootje het volgende:
Klopt. Zhenar heeft die zelf geshopped.
Een geheime deur!!!!quote:
Shia Labeouf is zeker getalenteerd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:13 schreef Nr.G het volgende:
Heeeeel jammer dat die Zsjiahouioa de Boef meedoet. Irritante muppet is die gast ook.
Ik snap eigenlijk niet dat je hem vergelijkt met Jessica Alba. Jessica Alba heeft puur succes omdat het zo'n lekker ding is, terwijl de kritieken over Labeouf over z'n rollen in Transformers en Disturbia toch juist waren dat hij zo ongedwongen overkwam. Ik zelf was toch ook best gecharmeerd van z'n manier van acterenquote:Op woensdag 9 april 2008 09:56 schreef Bellatrix het volgende:
Shia is
En het grootste acteertalent is het niet nee, maar dat is blijkbaar niet meer nodig in Hollywood. (denk Jessica Alba en al die shit)
We noemen een Kate Capshaw...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef huhggh het volgende:
[..]
Shia Labeouf is zeker getalenteerd.
Of denk je echt dat Steven Spielberg hem zomaar een grote rol in zijn film laat spelen?
oe, binnenkort een homo-huwelijk in Hollywoodquote:
Ik vergelijk hem niet met Jessica Alba. Ik zeg dat in Hollywood goed acteren niet meer echt nodig is om aan rollen te komen. Denk daarbij aan Jessica Alba. Misschien heb ik het niet duidelijk gezegd maar Shia is zeker niet zo'n ramp als Jessica Alba. En volgens mij heb ik nog nooit zo vaak Jessica Alba in een post getypt.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat je hem vergelijkt met Jessica Alba. Jessica Alba heeft puur succes omdat het zo'n lekker ding is, terwijl de kritieken over Labeouf over z'n rollen in Transformers en Disturbia toch juist waren dat hij zo ongedwongen overkwam. Ik zelf was toch ook best gecharmeerd van z'n manier van acteren
Neuh, het was allemaal niet zo diepgaand nee, maar het waren dan ook z'n eerste échte grote rollen en het waren nou ook weer niet bepaald karakterrollen
Heh, waarom zit Jessica Alba eigenlijk niet in Indy 4?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jessica Alba. Jessica Alba. Jessica Alba. En volgens mij heb ik nog nooit zo vaak Jessica Alba in een post getypt.
Hij moet niet noodzakeIijk een groot acteertalent zijn, maar ik vind dat er echt helemaal niets bijzonders is aan hem, niet qua talent, qua looks, qua stoerheid, qua komisch talent, qua oeuvre (iik weet dat hij bijrollen had in Constantine, I, Robot, Charlie's Angels omdat het op IMDb staat, niet omdat ik me hem uit die films kan herinneren), qua fanbase, qua weet-ik-wat-er-nog-allemaal-een-factor-kan-zijn en plots werd hij toch de lead in Disturbia en Transformers.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:56 schreef Bellatrix het volgende:
Shia is
En het grootste acteertalent is het niet nee, maar dat is blijkbaar niet meer nodig in Hollywood. (denk Jessica Alba en al die shit)
Die film is toch van Peter Jackson?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Spielberg's keuze voor Kuifje ook een ramp vind.
Wat is daar mee?quote:
Wat ik altijd heb begrepen is dat ze een trilogie willen maken, en dat beiden inderdaad een deel voor hun rekening willen nemen.quote:
Okay, mijn foutquote:Op woensdag 9 april 2008 10:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem niet met Jessica Alba. Ik zeg dat in Hollywood goed acteren niet meer echt nodig is om aan rollen te komen. Denk daarbij aan Jessica Alba. Misschien heb ik het niet duidelijk gezegd maar Shia is zeker niet zo'n ramp als Jessica Alba. En volgens mij heb ik nog nooit zo vaak Jessica Alba in een post getypt.
Nou, je weet hopelijk wel dat zij het hoog komische talent was uit Indy 2?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
Kun je iets duidelijker zijn?
Nopequote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Hankster het volgende:
[..]
Nou, je weet hopelijk wel dat zij het hoog komische talent was uit Indy 2?
Ik denk dat Shia de broodnodige rol van het nazi aapje zal spelenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:00 schreef huhggh het volgende:
[..]
Maar nog steeds zie ik niet in wat dit direct met Shia Labeouf te maken heeft.
Jij denkt dat hij in deze komende film de komische factor zal zijn?
Zo ja, dan kan ik je daar wel aardig in volgen.
Eensch!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef Liquidootje het volgende:
Onzin. Er is niemand maar ook niemand slecht gecast in alle indy's. I love them all!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:43 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik kippenvel ga krijgen als het bekende Indy-thema door de bioscoopzaal knalt
Wel erg gay hoor. Je lijkt op een vriendin van mij, die zit nu ook al te kirren hoe ze kippenvel gaat krijgen als ze de Sex and the City-tune in de bios hoort.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |