heb je het nu over de boor of over seinhuis?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
heul eng... maar wel he heel eerlijk als ik toch hetero mocht worden dan wil ik er zo een!!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:00 schreef Wexy het volgende:
hahahhahahahaa over seinhuis natuurlijk
een boor hoef ik niet... heb leukere speeltjes tegenwoordig
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nuquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met een stoppel baardje en een origineel gebit
Maak me gek!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nu
3 dagen niet geschoren
Twijfel ook nog of ik me voor maandag nog ga scheren..quote:
foto's!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nu
3 dagen niet geschoren
ik zit nu te twijfelen of ik het onverzorgd of stoer moet noemen. Je hebt geen tattoos he?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Twijfel ook nog of ik me voor maandag nog ga scheren..
ligt er aan of ik morgen de stad nog in ga..
Ik ben zeker wel verzorgd..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zit nu te twijfelen of ik het onverzorgd of stoer moet noemen. Je hebt geen tattoos he?
trusten!quote:
och, nou soms wou ik dat ik bepaalde inzichten eerder had gekregen hoor, maar zie er nu wel beter uit als vroeger, god zij dank!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel verzorgd..Ik ben toch wel homo heh
Je raaskalt!quote:Je kun ook met de trein gaan naar je vreind
Tevens, ik ken een hommo-jongeren die ook al tijd met de trein naar sein vriend gaat
Jeutje, zelfs ik als zwaar dyslecticus kan zien dat er geen enkel woord goed geschreven staat....quote:
De 2 en 3 letter woorden zijn wel goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jeutje, zelfs ik als zwaar dyslecticus kan zien dat er geen enkel woord goed geschreven staat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |