quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik in 2007 best veel optredens gezien
-waslijst-
je bent rob de nijs vergeten... hoe kon je die nou vergeten!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
<knip>
Wanneer heb ik The Sheer gezien?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bent rob de nijs vergeten... hoe kon je die nou vergeten!
En The Sheer... en vast nog meer
O wacht... daar was jij niet bij.. was ook C&T, maar zaterdags..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer heb ik The Sheer gezien?
Ik zag dat ik heel Cult & Tumult vergeten was, dus Krezip is ook 2x.
wees blij dat hij het nog geen (geitenwollen of sport) sokken onder aan heeft...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
En dan beweren dat je schoenmaat 48 hebtJezus-sandalen zijn niet vekrijgbaar in maatje 48.
Niveaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wees blij dat hij het nog geen (geitenwollen of sport) sokken onder aan heeft...
P.s. mijn nieuwe dagcreme doet branden op mijn huidje, niet goed dus. Toch maar weer terug naar nivea
Ik ben dan ook al ouder hequote:
Je bent 1,5 jaar ouder, aanstellerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al ouder heDan heb je dat nodig
Leuuk. Allemaal los of ben je gewoon op Lowlands geweest?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Amy Winehouse
Arctic Monkeys (2x)
Interpol
John Legend
Just Jack
Kaiser Chiefs
Mika (2x)
Moke
Paolo Nutini
Razorlight (2x)
Room eleven
Scissor Sisters
Snow Patrol (a2x)
The Fray
The Infadels (2x)
The Killers (2x)
The Kooks (2x)
The Shins
Wie/wat is dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
En dan beweren dat je schoenmaat 48 hebtJezus-sandalen zijn niet vekrijgbaar in maatje 48.
Heel veel los, maar ook Pinkpop, Rock Werchter en Lowlands.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:34 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Leuuk. Allemaal los of ben je gewoon op Lowlands geweest?
Ik ga er dit jaar niet heen. Qua programma staat vrijwel alles wel in mijn 2007 lijst of eerder en qua datum komt ie me helemala niet goed uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar eindelijk naar Pinkpop ga
Ah okay! Ik ga wel hopelijk. Het liefst als vrijwilliger (leuk voor CV ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga er dit jaar niet heen. Qua programma staat vrijwel alles wel in mijn 2007 lijst of eerder en qua datum komt ie me helemala niet goed uit.
Vast niet. Dat zeggen ze ieder jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah okay! Ik ga wel hopelijk. Het liefst als vrijwilliger (leuk voor CV ook) en anders hopen dat de VVK niet zó rap gaat als ze zeggen..
10.000 kaartjes binnen 15 minutenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Vast niet. Dat zeggen ze ieder jaar.Alleen Werchter was vorig jaar heel snel uitverkocht. Lowlands en Pinkpop vielen wel mee geloof ik.
Kan schelen ja (Metallica was vorig jaar ook de Werchter-reden voor snelle verkoop), maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik heb voor Pinkpop en Lowlands altijd nog kaarten kunnen krijgen en nooit heel snel gekocht. Werchter ha dik geluk dat de relatie van een vriend uitging en ik het kaartje van z'n ex kon kopenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
10.000 kaartjes binnen 15 minuten
Ze hebben wel Metallica, The Verve en RATM he?
Da's liefquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Kan schelen ja (Metallica was vorig jaar ook de Werchter-reden voor snelle verkoop), maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik heb voor Pinkpop en Lowlands altijd nog kaarten kunnen krijgen en nooit heel snel gekocht. Werchter ha dik geluk dat de relatie van een vriend uitging en ik het kaartje van z'n ex kon kopenMaar goed, niet dat je op mijn woorden afgaat en dan naast de pot pist! Dat wil ik niet op m'n geweten hebben!
das een 40+er die wanhopig op zoek is naar seks, daar prik je zo doorheenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Gay.nl:
fucking lekker bekkie heb je wel man!
vooral ogen waar een mens in kan verdwalen!
Jeumig....
't Is de leeftijdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik krijg bijna geen berichtjes meer op gay.nl. Wat vaste mensen alleen waar ik gewoon mee chat. Verder geen nieuw vlees ofzo..
het zijn net computers, there's always a newer or better model available just around the blockquote:
k voel me net een pentium drie..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zijn net computers, there's always a newer or better model available just around the block
gewoon je werk blijven doen, vroeg of laat wordt je dan vanzelf weer retro en gewildquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef Yonah het volgende:
[..]
k voel me net een pentium drie..
te jong om afgeschreven te worden, maar te oud voor het jonge publiek![]()
en als ik 50 ben kan ik altijd nog 20jarigen lastig gaan vallenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon je werk blijven doen, vroeg of laat wordt je dan vanzelf weer retro en gewild
leuk verzonnenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon je werk blijven doen, vroeg of laat wordt je dan vanzelf weer retro en gewild
Date?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
*slik* Begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor de date
De Rembrandtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef Cybart het volgende:
Ang3l....
binnenkort moet ik weer een uitje vezorgen naar een homo-uitgaansding...
er moeten lekkere mannen zijn voor de dames, en voor de heren moeten er lekkere wijven zijn...
waar moet ik dan zijn?
Ik heb je al gevalentijnsbeld!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Date?
Owh my god! Ik moet nog opruimen!
Ang3l is bevangen door angst. Ik zou niet te veel van hem verwachten nu.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef Cybart het volgende:
Ang3l....
binnenkort moet ik weer een uitje vezorgen naar een homo-uitgaansding...
er moeten lekkere mannen zijn voor de dames, en voor de heren moeten er lekkere wijven zijn...
waar moet ik dan zijn?
Rembrant heb ik inderdaad heel goede verhalen al over gehoord...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Rembrandtmaar ja, da's niet gay. Uuuuhm.... Red & Blue mogen geen vrouwe in. D-Club misschien? Waar moet het ongeveer zijn?
hij's toch een rots in de brandingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l is bevangen door angst. Ik zou niet te veel van hem verwachten nu.
Je hebt een betere band met mun antwoordapparaat dan met mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |