Van mij welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef Weemz het volgende:
Mag je ook zonder goede reden moe en tegelijkertijd heel blij zijn?
Je kun ook met de trein gaan naar je vreindquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:50 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb net trouwens mijn eerste rijles gehad! En ik vond het echt leuk ook, ik heb nu al zin in de volgende keer, dat had ik echt niet verwacht. De rijinstructeur verwacht dat ik 30 - 35 lessen nodig heb, dat vind ik zelf wel een mooie aantal.
En ik heb me net opgegeven voor de meeloopochtend van de KABK (de kunstacademie dus..). Toch maar even kijken of ik toegelaten zou worden bij fotografie en of ik het dan ook leuk vind.. Ik weet echt niet meer of ik nu European Studies wil studeren of fotografie, het laatste begint steeds meer te kriebelen..
quote:
je vergat "een jongeren"quote:
i dont wanna know.................quote:
ik heb je postgeschiedenis eens bekeken..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Je kun ook met de trein gaan naar je vreind
Tevens, ik ken een hommo-jongeren die ook al tijd met de trein naar sein vriend gaat
en het 'hommo' laten we maar helemaal buiten beschouwing lijkt me..quote:
Heb je ook iet met het spoor??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb je postgeschiedenis eens bekeken..
* dr34m3r mompelt iets over sporen
ieuwquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef seinhuis het volgende:
Hallo Allemaal.,
ik ben Seinhusi en mijn mama koopt alteid pofbroken voor mei. Nu is mijn vraaag, dragen jullie dat ook ?![]()
Tevens, tegenwoordig werk ik bij Serfex op utrecht centraal. (Buger King).
Weten jullie toevalig of je Buger king ook andere werkkleding hebt?
Wex.. doe ons dit niet aan.. alsjeblieftquote:
quote:
tisda?quote:
ik stortte in toen ik zijn fobo las...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Wexy het volgende:
sorry ik stop al.... grijnz
jij begon over zn post geschiedenis hoor schat
ooit gehoord van lobotomie?quote:
jaquote:
je was gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef Wexy het volgende:
auw toch wel gedaan
wil je dat nooit meer zeggen?
Da's een handboor. 'k Weet ook niet wat ik ermee moet eigenlijk.quote:
heb je het nu over de boor of over seinhuis?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
heul eng... maar wel he heel eerlijk als ik toch hetero mocht worden dan wil ik er zo een!!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:00 schreef Wexy het volgende:
hahahhahahahaa over seinhuis natuurlijk
een boor hoef ik niet... heb leukere speeltjes tegenwoordig
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nuquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met een stoppel baardje en een origineel gebit
Maak me gek!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nu
3 dagen niet geschoren
Twijfel ook nog of ik me voor maandag nog ga scheren..quote:
foto's!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nu
3 dagen niet geschoren
ik zit nu te twijfelen of ik het onverzorgd of stoer moet noemen. Je hebt geen tattoos he?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Twijfel ook nog of ik me voor maandag nog ga scheren..
ligt er aan of ik morgen de stad nog in ga..
Ik ben zeker wel verzorgd..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zit nu te twijfelen of ik het onverzorgd of stoer moet noemen. Je hebt geen tattoos he?
trusten!quote:
och, nou soms wou ik dat ik bepaalde inzichten eerder had gekregen hoor, maar zie er nu wel beter uit als vroeger, god zij dank!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel verzorgd..Ik ben toch wel homo heh
Je raaskalt!quote:Je kun ook met de trein gaan naar je vreind
Tevens, ik ken een hommo-jongeren die ook al tijd met de trein naar sein vriend gaat
Jeutje, zelfs ik als zwaar dyslecticus kan zien dat er geen enkel woord goed geschreven staat....quote:
De 2 en 3 letter woorden zijn wel goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jeutje, zelfs ik als zwaar dyslecticus kan zien dat er geen enkel woord goed geschreven staat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |