Ik ga maandag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Héél tof. Ja.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm zó tof die film. ik ben er helemaal vrolijk van geworden(en dat voor zo'n duistere film
).
Met Steph naar de film?quote:
Oh truusjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met Steph naar de film?![]()
Hij wou niet mee naar RENT, dus hij heeft t tijdelijk verpest.
Ik ook. Dat was het punt ook niet. Hij draaide eenmalig i/d bios.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Oh truusjedie had ik toch al 10x gezien joh!
Jamaar met jou in de bios zie ik niks van de filmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was het punt ook niet. Hij draaide eenmalig i/d bios.
Oh CDP gedraagt zich wel in de bios hooorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar met jou in de bios zie ik niks van de film
Ik wel. Backseat loving. Ew.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:54 schreef MisterO het volgende:
Oh CDP gedraagt zich wel in de bios hooor
If you're looking for somewhere to goquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wel. Backseat loving. Ew.
Pathe Unlimited sowieso dus heb het er met 2 films per maand uit.quote:
Ik niet, hou er niet van. Ik kom in de bios voor andere dingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Vunzen in de bios.
Wie is er niet groot mee geworden?.
heel vrolijk verhaal over taartjes en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:56 schreef hierissieweer het volgende:
Waar gaat die film van J depp over, hij lijkt mij wel leuk
Ja, zo zat ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Maar goed, ik wil Sweeney Todd ontzettend graag zien! Tim Burton + Johnny Depp + Helena Bonham Carter + musical = briljant.
Hip! Ik heb volgende week als het goed is mijn laatste twee uren...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:50 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb net trouwens mijn eerste rijles gehad! En ik vond het echt leuk ook, ik heb nu al zin in de volgende keer, dat had ik echt niet verwacht. De rijinstructeur verwacht dat ik 30 - 35 lessen nodig heb, dat vind ik zelf wel een mooie aantal.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hebben we hier nog techneuten die voor mij een nummer van MySpace af kunnen rippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:39 schreef Cybart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruiken![]()
Geweldig.
Had ik trouwens Kate Voegele al getipt?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
En wat is de tegenprestatie, als het je niet lukt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef Cybart het volgende:
en toen, toen besloot ik per direct te gaan stoppen met roken!!!
althans, we gaan de poging wagen
na 9 jaar camelen stomen is het tijd
om dier- en luchtwegenvriendelijk verder te gaan
vanaf nu dus, een kwestie van volhouden !
geen tegenprestatie nodig... stoppen doe je voor jezelf voor je eigen prestatiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat is de tegenprestatie, als het je niet lukt?
Strepen op je kont ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Voor 't eerst in maanden weer 's 20 minuutjes gezonnebankt... expres op een lichtere (nouja, donkerder dus denk ik, minder lampen), en tóch is m'n buik nu flink rood. Jeukende knieholtes ook. Maar m'n armen zijn nog wit!
hehehequote:
Oeh die lijkt me ook top!quote:
het bewijs mag je hier posten uiteraard.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, ik zal binnenkort eens checken!
Ik niet. Nog nooit gekust in de bios.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Vunzen in de bios.
Wie is er niet groot mee geworden?.
Ik ga nu luisteren.. maar het eerste wat me opvalt is de titel. .die is heul niet schattig!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bWA8hw2d2DM
Zo schattigDat accentje!
in het nederlands een goois accentje... klinkt frans achtig ofzo...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bWA8hw2d2DM
Zo schattigDat accentje!
Ik één keer, in Groningen... tijdens Shakespeare in Lovequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet. Nog nooit gekust in de bios.
Never been kissed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |