Middag hoor...quote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Ik ben net 40 minuten wakkerquote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
Middag hoor...
Wil of kan je geen msn contacten uitnodigen? Ga hier meteen naar het winformulier.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.1stdivision.nl/ipodtouch/
Wat een sneaky manier om e-mailadressen te verzamelen.
En wie van m'n MSN-contacts was zo stupide om hierin te trappen?
Iemand die jou niet mocht en dacht... die slijten we een abodienst?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.1stdivision.nl/ipodtouch/
Wat een sneaky manier om e-mailadressen te verzamelen.
En wie van m'n MSN-contacts was zo stupide om hierin te trappen?
Heerlijk warm achter het glas!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Weemz het volgende:
Wat ben ik toch blij met mijn balkon op het zuiden
¿Que?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef hierissieweer het volgende:
Heerlijk warm achter het glas!
Nou voor het glas op het zuiden lijkt het mij nog niet warm hoorquote:
Is dat niet koud?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:24 schreef Weemz het volgende:
Ik zit gewoon lekker op mijn balkon van de zon te genieten... Hoe kom je nou toch bij dat glas?
Roddelen in dit soort gezelschappen is altijd leuk idd!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
zondagmiddag borrel komt eraan, de laatste roddels van het weekend aanhoren. Alhoewel ik de meeste gezien heb en de rest al via sms heb gehoord, mar het blijft leuk
Die moet je er uit halen... een splinter is meestal niet erg schoon zeg maar. En als je em laat zitten kan het gaan ontstekenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
Groeit een splinter vanzelf uit je vingertop trouwens? Of moet er een mes aan te pas komen?
mjah, zou niet weten welke film eigenlijk...quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Cairon het volgende:
ga naar de bios! dat heb ik ook gedaan! Geen spijt van gehad!
(hoogste bioscoop in Europa)
hoogste?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Cairon het volgende:
ga naar de bios! dat heb ik ook gedaan! Geen spijt van gehad!
(hoogste bioscoop in Europa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |