quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij rood waren de odds zeker lager![]()
Oh, op die fiets, heb ik ook 1 keer gedaan, maar heb nu Tele2, kost maar ¤ 10 per maandquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...gewoon voetbal kijken via planet.
Wat is er mis met rtl7?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...gewoon voetbal kijken via planet.
Uhuh...alleen heb/had ik niet altijd tijd en zin om te kijken dus per weekend is me net zo lief...al is het de laatste tijd wel gewoon ieder weekend raak.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh, op die fiets, heb ik ook 1 keer gedaan, maar heb nu Tele2, kost maar ¤ 10 per maand
Ze lieten even een 9-0 uitslag tegen sparta zien, met dat lekkere nummertje eronderquote:
Ah gelukkig...ik was al bang dat je die keer bedoelde dat ik ook dure centjes had betaald....een waardeloos beeld kreeg en later bleek dat de wedstrijd gratuit ende voor niets op TV te zien was.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze lieten even een 9-0 uitslag tegen sparta zien, met dat lekkere nummertje eronder
Wel leuk om te zien dat ze Marco van Basten nog uit de kast moeten halen om een keer een goede wedstrijd tussen Sparta en Ajax te laten zienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze lieten even een 9-0 uitslag tegen sparta zien, met dat lekkere nummertje eronder
Waar is je ploatje Duck?? word helemaal Para Brothaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij rood waren de odds zeker lager![]()
en jullie gaan het serieus de hele avond over voetbal hebben?quote:
Nee ze tiefen opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jullie gaan het serieus de hele avond over voetbal hebben?
Volgens mij heb ik nog een Duck en Muis serie op m'n pc staan...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar is je ploatje Duck?? word helemaal Para Brotha
Wat krijg je dan? piepende eenden? kwakende muizen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Duck en Muis serie op m'n pc staan...
Compleet met het verloop van een avondje wijn
Heee Leandra Ik heb zo ook nog !! Wijn en joints ... Hehehehe die sukkel had het geneens in de gaten. BTW was eén van de super leukste sc'sen .. God wat heb ik gelachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Duck en Muis serie op m'n pc staan...
Compleet met het verloop van een avondje wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |