Sharpquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kies je deze nou vanwege het Capslock probleempje?!
Het moest van Caro hoor... ging niet van harte of zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
Hee Gertmans.....we zwaaien met zijn allen nog ff terug..![]()
Als ik haar zo houterig zie hupsen heb ik echt zin om dat wijf in de fik te steken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K8SBY3cSirw
Dan playbacken we soepel het weekend in!
Dan niet slettebak....dat je hart maar door syfilus van binnenuit mag beginnen weg te rotten.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moest van Caro hoor... ging niet van harte of zo.![]()
Maar vooruit: dankjewel voor het zwaaien.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik haar zo houterig zie hupsen heb ik echt zin om dat wijf in de fik te steken.
Whahahaha..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik haar zo houterig zie hupsen heb ik echt zin om dat wijf in de fik te steken.
Roep dat soort dingen maar in "VIP".quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan niet slettebak....dat je hart maar door syfilus van binnenuit mag beginnen weg te rotten.....
Huh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:46 schreef Jappie het volgende:
Whahahaha.......ter ere van wat was dat in vredesnaam...
Jij hebt lekker geen toegangquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Roep dat soort dingen maar in "VIP".
Dus jij dacht: "dat moet ik even aan APK, de Jerney Kaagman expert vragen"?quote:
Wat is dat VIP?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:51 schreef Jappie het volgende:
Jij hebt lekker geen toegang [ afbeelding ]
Zo jammer weer ditquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij dacht: "dat moet ik even aan APK, de Jerney Kaagman expert vragen"?
Wat let je?!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst pluggen/een douchegordijn om aan te hangen en drank en dan praten we verder.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat VIP?
Wordt daar nog erger op fok gekankerd dan ze in het openbaar al doen?
Klopt, ik kwam het bestaan ervan tegen in een ruzie tussen een assistent-herbergier en een hier gepermbande, waar ik op attent was gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt lekker geen toegang [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:19 schreef Gert het volgende:
Maar het kankeren moet nu toch weer gewoon daar in de SC toch, of loop ik alweer achter?
Wavooreentje?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen ze dat spontaan, heb net 5 min. geleden een dell besteld
Weet ik heb jaren een Dell gehad, en die leeft nog steeds (bij iemand anders)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wavooreentje?
Ik heb een Latitude D620, en daarvan begaf de harde schijf het na een paar maanden al.![]()
Verder een puik apparaatje trouwens hoor.
Pardon!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moest van Caro hoor... ging niet van harte of zo.![]()
Maar vooruit: dankjewel voor het zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |