abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:27:34 #1
108336 neegij
vanmorgen vloog ik nog
pi_56738753
Even iets héél anders.

----
Overlijdensbericht.

Met onvoorstelbare droefenis moet ik u helaas mededelen dat mijn waarde BX haar laatste rustplaats gevonden heeft bij de Gebr. Opdam BV, Voorschoterweg 39-41, 2235 SE Valkenburg.

Ze heeft zich kranig gedragen. Ze vocht tot de laatste druppel olie. De remblokken bleven tot de parkeerplaats piepend en knarsend hun trouwe diensten bewijzen. De accu... ach de accu. Die mag helemaal bijgezet worden in het rijtje 'heldhaftige onderdelen'. Ze wist het, ze wist het, ze wilde niet starten op haar laatste trip. Ze bracht me nog bijna aan het twijfelen of ik niet een paar man moest inschakelen om haar op gang te duwen. Met haar laatste Ampères kreeg ze de startmotor toch nog aan de praat. 'Vroem!' zei ze. Ze moest eens weten.

Ze wilde ook niet meer omhoog. Dat duurde maar en duurde maar. Kwestie van een fout eetpatroon van haar baas. Die weigerde te investeren in dure LHM vloeistof. Bij het verlaten van de parkeerplaats schuurde ze voor de laatste maal met haar trekhaak over die kloterige drempel. Dat zetje had ze net nodig. En potdomme, wat heeft ze zich kranig gedragen! Het was een race tegen de klok. Immers, om 5 uur gingen Gebr. Opdam BV, Voorschoterweg 39-41, 2235 SE Valkenburg. dicht. En om half 5 waren we pas op de ring van Rotterdam in een beginnende file. Ze perstte er toch nog bijna 150 km/u uit... op 3 zuigers. De radio verloor het qua volume van de uitlaat. En dat met 4 pioneer boxen. Ze wilde zich nog éénmaal bewijzen.

En wat stond ze daar... fier, hoog op de draagarmen, op haar laatste rustplaats. De linkerachterband ìetsje lek, maar dat werd gecompenseerd door het gebrek aan profiel. De befaamde rotsvaste wegligging van de BX heeft ze tot het laatste bewezen. En die 50 euro die ik er voor kreeg was eigenlijk een zware belediging.

Ik zal haar nooit vergeten.

Haar opvolger mag er ook wezen.. maar alle knopjes wèrken, alle ramen gáán open als je op het knopje drukt. En hij ís al omhoog, je hoeft er niet op te wachten. Hj start gewoon als je de sleutel omdraait. Het zal een stuk minder spannend worden op de snelweg.

Ik buig diep voor mijn goeie trouwe DD-HP-10

----

Laten wij bidden.
pi_56738782
neegij
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:28:46 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_56738784
Like I care. Mijn opa is daarnet 2 uur geleden aan kanker overleden. Dan kan zo'n roestbak mij totaal niet schelen. Ach, waarom reageer ik ook eigenlijk .
pi_56738786
Sterkte met dit verlies.
pi_56738788
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:29:23 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_56738800
Ik leef met je mee.
En schop dit topic naar PTA.
pi_56738815
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef Anthraxx het volgende:
Like I care. Mijn opa is daarnet 2 uur geleden aan kanker overleden. Dan kan zo'n roestbak mij totaal niet schelen. Ach, waarom reageer ik ook eigenlijk .
Het was wél een kankervehikel, een beetje sympathie mag wel hoor.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:34:03 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56738891
hahahahaha. Ik ken een kennis die op een sloperij werkt, hij kreeg net die BX binnen! Ik heb hem hierheen gebracht en ik verzeker je dat ik een lekkere bruine zwartwerker op de vooruit heb gedraaid! Wat was dat heerlijk!!!

Terwijl ik dat deed, schreeuwde ik hartstochtelijk FIPO FIPO YEAH!!!! Alvorens klaar te komen op de bijrijdersstoel.

Waar kan ik foto's uploaden?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56739011
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:34 schreef GasTurbine het volgende:
hahahahaha. Ik ken een kennis die op een sloperij werkt, hij kreeg net die BX binnen! Ik heb hem hierheen gebracht en ik verzeker je dat ik een lekkere bruine zwartwerker op de vooruit heb gedraaid! Wat was dat heerlijk!!!

Terwijl ik dat deed, schreeuwde ik hartstochtelijk FIPO FIPO YEAH!!!! Alvorens klaar te komen op de bijrijdersstoel.

ik zie het helemaal voor me ook
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:45:35 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56739106
RIP
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:49:45 #11
158899 GasTurbine
pi_56739182
Die TT-edit doet het hem nog gewoon
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56739327
Alexxxxx topic
pi_56739337
BX wilde naar de haaien kijken en is nu naar de haaien.

In ieder geval weer zo'n roestende Flodderbak minder op de weg!

[ Bericht 37% gewijzigd door Tomatenboer op 15-02-2008 00:05:02 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:57:49 #14
108336 neegij
vanmorgen vloog ik nog
pi_56739351
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:34 schreef GasTurbine het volgende:

Hoe respectloos kun je zijn. Denk je nou echt dat ik jouw oma in haar bek zou schijten als ze opgebaard ligt?

Alleen als ze haar mond op een kiertje had.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:59:05 #15
108336 neegij
vanmorgen vloog ik nog
pi_56739376
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:30 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het was wél een kankervehikel, een beetje sympathie mag wel hoor.
Dàt bedoel ik. Haar zetels zaten beter dan menig bureauchair.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:59:09 #16
158899 GasTurbine
pi_56739379
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:57 schreef neegij het volgende:

[..]

Hoe respectloos kun je zijn. Denk je nou echt dat ik jouw oma in haar bek zou schijten als ze opgebaard ligt?
Dan zou je toch echt naast me plaats moeten nemen want ik ga eerst!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 00:01:34 #17
108336 neegij
vanmorgen vloog ik nog
pi_56739420
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
neegij
Echt waar? Ben ik te links voor je?
pi_56739448
Het blijven rare auto's, maar ze rijden zo verrekte fijn, ik heb er 2 gehad, en een GSA, en een CX waarmee je met 80 per uur de BMW's kon afschudden over de verkeersdrempels.
Wil er best weer een hebben, maar dan een TD.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  vrijdag 15 februari 2008 @ 00:14:22 #19
108336 neegij
vanmorgen vloog ik nog
pi_56739595
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 00:04 schreef De_Melkboer het volgende:
Het blijven rare auto's, maar ze rijden zo verrekte fijn, ik heb er 2 gehad, en een GSA, en een CX waarmee je met 80 per uur de BMW's kon afschudden over de verkeersdrempels.
Wil er best weer een hebben, maar dan een TD.
Exact! Helaas zijn de goeie CX-en erg dun gezaaid. Ik weet een garage in Delft die de carrosserie goed in de tectiel zet. Maar ik ruil mijn 740 break zó in voor een goeie CX. En ik weet wat ik zeg, want ik heb zéker een ton aan kilometers in een CX limousine Turbo 2 gereden.

Het paleis op de Dam op wielen, zogezegd.
pi_56739627
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:27 schreef neegij het volgende:
Even iets héél anders.

----
Overlijdensbericht.

Met onvoorstelbare droefenis moet ik u helaas mededelen dat mijn waarde BX haar laatste rustplaats gevonden heeft bij de Gebr. Opdam BV, Voorschoterweg 39-41, 2235 SE Valkenburg.

Ze heeft zich kranig gedragen. Ze vocht tot de laatste druppel olie. De remblokken bleven tot de parkeerplaats piepend en knarsend hun trouwe diensten bewijzen. De accu... ach de accu. Die mag helemaal bijgezet worden in het rijtje 'heldhaftige onderdelen'. Ze wist het, ze wist het, ze wilde niet starten op haar laatste trip. Ze bracht me nog bijna aan het twijfelen of ik niet een paar man moest inschakelen om haar op gang te duwen. Met haar laatste Ampères kreeg ze de startmotor toch nog aan de praat. 'Vroem!' zei ze. Ze moest eens weten.

Ze wilde ook niet meer omhoog. Dat duurde maar en duurde maar. Kwestie van een fout eetpatroon van haar baas. Die weigerde te investeren in dure LHM vloeistof. Bij het verlaten van de parkeerplaats schuurde ze voor de laatste maal met haar trekhaak over die kloterige drempel. Dat zetje had ze net nodig. En potdomme, wat heeft ze zich kranig gedragen! Het was een race tegen de klok. Immers, om 5 uur gingen Gebr. Opdam BV, Voorschoterweg 39-41, 2235 SE Valkenburg. dicht. En om half 5 waren we pas op de ring van Rotterdam in een beginnende file. Ze perstte er toch nog bijna 150 km/u uit... op 3 zuigers. De radio verloor het qua volume van de uitlaat. En dat met 4 pioneer boxen. Ze wilde zich nog éénmaal bewijzen.

En wat stond ze daar... fier, hoog op de draagarmen, op haar laatste rustplaats. De linkerachterband ìetsje lek, maar dat werd gecompenseerd door het gebrek aan profiel. De befaamde rotsvaste wegligging van de BX heeft ze tot het laatste bewezen. En die 50 euro die ik er voor kreeg was eigenlijk een zware belediging.

Ik zal haar nooit vergeten.

Haar opvolger mag er ook wezen.. maar alle knopjes wèrken, alle ramen gáán open als je op het knopje drukt. En hij ís al omhoog, je hoeft er niet op te wachten. Hj start gewoon als je de sleutel omdraait. Het zal een stuk minder spannend worden op de snelweg.

Ik buig diep voor mijn goeie trouwe DD-HP-10

----

Laten wij bidden.
Met diepe bedroeftheid hebben wij kennis genomen van bovenstaand bericht.
Ik hoop dat je snel een waardige opvolger voor haar zult vinden, ik kan je een Xant aan raden.
Wij wensen jou en je familie veel sterkte in deze moeilijke tijden.
Onthoud een ding ze is nu op een beter plaats met brede mooi geasfalteerde snelwegen waar de brandstof gratis is......

[ Bericht 2% gewijzigd door SaanBitch op 15-02-2008 00:44:44 ]
pi_56739805
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:57 schreef Malle_beer het volgende:
Alexxxxx topic
Ik heb een aantal keren de kans gehad om een BX te kopen, maar niet gedaan

Sterkte met je overlden BX
pi_56739849
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:57 schreef Malle_beer het volgende:
Alexxxxx topic
pi_56742585
BX. Lelijke rammelbakken. Hoe minder hoe beter!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:58:24 #24
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_56743126
Gefeliciteerd!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:32:42 #25
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_56748104
Ik zou wels stiekem keihard een BX willen aanrijden in een 850