Een Favoriete Ajacied is wat anders dan de Beste Ajacied. Bijna niemand heeft hier denk ik Cruijff in het echt zien spelen, dan zie ik het wel gebeuren dat hij niet als favoriet wordt gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef Brammie het volgende:
Hoewel er wel wat afwijkende meningen zijn zal het mij verbazen als iemand anders dan Cruijff wint.
Datzelfde gaat op voor v. Hanegem die won bij de Feyenoord-editie met een overgrote meerderheid.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Favoriete Ajacied is wat anders dan de Beste Ajacied. Bijna niemand heeft hier denk ik Cruijff in het echt zien spelen, dan zie ik het wel gebeuren dat hij niet als favoriet wordt gezien.
Ik zal vandaag kijken of ik een nominatietopic kan openen, 256 spelers lijkt me genoeg.
Jans zou ik wel graag zienquote:
Als dat een goede voorbode is voor de verkiezing bij Ajax, dan is de kans groot dat het Johan wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Datzelfde gaat op voor v. Hanegem die won bij de Feyenoord-editie met een overgrote meerderheid.
Neuh, qua favoriete Ajax-spelers zit hij niet eens in mijn top 5.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Als dat een goede voorbode is voor de verkiezing bij Ajax, dan is de kans groot dat het Johan wordt.
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, qua favoriete Ajax-spelers zit hij niet eens in mijn top 5.
Je vergeet Froylan Ledesma en Ivan Cesar Gabrich.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik twijfel tussen Ferdy Vierklau en Andrej Demtsjenko.
Pal Fisher en Frank Stapletonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je vergeet Froylan Ledesma en Ivan Cesar Gabrich.
Goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Favoriete Ajacied is wat anders dan de Beste Ajacied. Bijna niemand heeft hier denk ik Cruijff in het echt zien spelen, dan zie ik het wel gebeuren dat hij niet als favoriet wordt gezien.
Ik zal vandaag kijken of ik een nominatietopic kan openen, 256 spelers lijkt me genoeg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar hij is zeker niet mijn favoriet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, qua favoriete Ajax-spelers zit hij niet eens in mijn top 5.
Ah, die cokedealer en die buschauffeur.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Donny Huyser en Mike Offenberg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:58 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ah, die cokedealer en die buschauffeur.
Sukkel, wat heb jij een slechte smaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga toch voor Tom Sier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |