Heb je gelijk in, maar er komen steeds meer dingen in de geruchtenmachine over van Geel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Geel idem dito. Tijdje terug was het nog "laat van Geel maar schuiven" nu moet hij ineens ook oprotten
Zo zal het blijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef denthemen het volgende:
Ach, het is overal zo maar ik irriteer me er wel aan.
Straks komt Rijkaard of zo en dan is ie geweldig, 1 kutseizoen en het is een kut neger
en dat is ons Aller Ajax in het hedendaagse voetbal..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En andersomAdriaanse moest oprotten en nu moet hij weer terugkomen.
Dat is overal zo, niet alleen bij Ajax.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
en dat is ons Aller Ajax in het hedendaagse voetbal..
Luque heeft bij Ajax op links, op rechts en achter de spitsen gespeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:14 schreef Mika25 het volgende:
Ik las vandaag dat Luque in het verleden wel eens op de rechter flank gespeeld had, weet iemand op welke posities hij allemaal gespeeld heeft bij Ajax? (Zal wel als spits en linker-vleugel zijn neem ik aan?) Maar misschien is het wel iets om Luque op rechts uit te proberen, wie weet werkt het wel. Het zou wel een oplossing zijn, want het is natuurlijk zonde dat je een speler met zo`n salaris op de bank houdt.
Is volgens mij meer gecharmeerd van Feyenoord dan van ons.. kan me nog wel herinneren dat hij heeft gezegd dat hij overal zou willen trainen behalve bij Ajax..quote:
Ach, ik riep maar wat geks, omdat de betreffende vraag slechts 100 maal gesteld is in de afgelopen weken en werd gevolgd door een "quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is volgens mij meer gecharmeerd van Feyenoord dan van ons.. kan me nog wel herinneren dat hij heeft gezegd dat hij overal zou willen trainen behalve bij Ajax..
Jammer.. t is altijd mijn voorbeeld geweest sinds de cursusdag van hem.. super vent
Net gelezen. "Van vier kansen trap ik er ook wel één in". Die jongen heeft het echt te hoog in zijn bol.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Jhon van Beukering heeft in de VI gezegd dat hij niks minder is dan Huntelaar. Ik denk dat van Geel hem gaat halen.
We zitten te wachten op jou, organisator.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Is er nog interesse in een 'Favoriete Ajacied Allertijden'-toernooi? Het Feyenoord-toernooi is namelijk afgelopen, dus...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Is er nog interesse in een 'Favoriete Ajacied Allertijden'-toernooi? Het Feyenoord-toernooi is namelijk afgelopen, dus...
Drie keer raden wie er wintquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Favoriete Ajacied is wat anders dan beste Ajacied toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er wint![]()
Dus nee laat maar zitten
Hij is niet eens verplicht, ik ben te luiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:13 schreef Brammie het volgende:
Zeg Heatwave, hoe lang moet je die Rosales avatar nog?
Litmanen denk ik ja, maar ook wel interessant om te zien wie het bijvoorbeeld tot een kwartfinale schoppen. Davids, Bergkamp, Cruijff, Van Basten. Zat namen die tegenover elkaar gaan komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er wint![]()
Dus nee laat maar zitten
Litmanen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Litmanen denk ik ja, maar ook wel interessant om te zien wie het bijvoorbeeld tot een kwartfinale schoppen. Davids, Bergkamp, Cruijff, Van Basten. Zat namen die tegenover elkaar gaan komen.
Cristian Chivu.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Litmanen?
Bergkamp natuurlijk
Kijk en daarom is zo een verkiezing wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |