Show-Mayweather wordt 100% door Raw ondersteund. Hij mag dan wel onder Smackdown staan, maar je snapt best dat deze "feud" bijna alleen maar Raw zal zijn. Mayweather komt nooit naar Smackdown toe. Ik zie die gewoon dus ook als Raw.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:58 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
WM card
Triple Threat = Raw
Taker-Edge = SD!
Show- Mayweather = SD! (Show is SD! worstelaar)
Flair-Michaels = Raw
Finlay-JBL = Mixed
Umaga-Batista=Mixed
MITB=Mixed maar op dit moment overheerst door Raw maar er zijn nog 3 spots vrij dacht ik (ik denk Punk er 1 van krijgt, van SD! zie ik echt GEEN kandidaten behalve misschien Yang)
Bunnymania = Raw maar alleen omdat daar de Womens divisie is, je zou hem ook mixed kunnen noemen door de Lumberjills
dus....
2 RAW
2 SD!
3 Mixed
Vergeet niet dat WM 4 uur duurt ipv 3 uur, vorig jaar waren er 8 matches + een HOF segment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bryan Alvarez is reporting that Stephanie McMahon “chewed out” Bruce Pritchard for his work directing the Floyd Mayweather segments on RAW Monday night. The segments were a major disappointment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en Maria![]()
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Lijkt me sterk helaas, nu ook al een nieuwe versie van Shelton's liedjequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Al die nieuwe theme's
Er komt 28 maart een cd uit met theme's, daarna misschien weer terug hoop ik.
Noem je dat een feud? Ze hebben 3/4 matches gehad, met amper promo's, mic werk of enige echte motivatie of aandacht. Dat was gewoon een filler feud. Kennedy heeft nog geen echte lange feud gehad sinds hij op Raw zit. Alleen maar filler feuds (bv 2/3 matches met Jeff)quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:33 schreef kidkash19 het volgende:
Kennedy heeft net een feud met Michaels achter de rug, als je daar niet beter van wordt dan weet ik het ook niet meer hoor. Kennedy heeft het op dit moment gewoon nog niet, het voorbeeld met Taker is natuurlijk te verwaarlozen aangezien hij met 1 vd beste workers in de geschiedenis werkte (net als zn feud met Michaels trouwens) en een goede worker zorgt ervoor dat hij zelfs met crap een goed programma neerzet( zie Michaels en Taker in de jaren 90 of zelfs Austin en zelfs Bret)
Hij zal er heus wel komen, alleen nu nog ff niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow ja ik zie Khali nog wel in de MITB komen![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door kidkash19 op 07-03-2008 10:22:45 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:04 schreef kidkash19 het volgende:
ok...net op Youtube het einde gezien van Joe - Tomko first blood en....die heeft geen ladder nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow ja ik zie Khali nog wel in de MITB komen![]()
Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impact:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:- TNA sent out text alerts yesterday informing fans that Judas Mesias will be leaving the company shortly to continue his work overseas. As we previously noted TNA didn't want to give him the contract he wanted, but he could make more money in Mexico than working on a per show basis with TNA. He is expected come back and do one shot deals every now and again.
Nee hoor, hij is alleen altijd boosquote:Op zondag 9 maart 2008 03:08 schreef Pieter-utd het volgende:
StoneCold420 gestopt? Einde WWE voor mij
Maar sinds vrijdag zie ik niets meer onder zijn naam staanquote:Op zondag 9 maart 2008 03:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is alleen altijd boos
Heb nog TNA van hem gepakt dus hij is er gewoon nog hoor.
Piratebayquote:Op zondag 9 maart 2008 03:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maar sinds vrijdag zie ik niets meer onder zijn naam staan
Ik zou dat wel willen doen. Maar ik weet echt nies van dat hele torrent/nieuws groepen/prive tracker af. Sterker nog weet niet eens wat het verschil isquote:Op zondag 9 maart 2008 03:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Piratebay
Hij released nu alleen nog maar via nieuws groepen geloof ik, en andere teams releasen het nu op torrent sites. Vandaar dat je niks meer ziet onder zijn naam. En meld je gewoon aan bij een prive tracker. Want piratebay is echt zo slecht. Gebruik dan tenminste mininova of zo.
PM verstuurdquote:Op zondag 9 maart 2008 04:06 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen doen. Maar ik weet echt nies van dat hele torrent/nieuws groepen/prive tracker af. Sterker nog weet niet eens wat het verschil isBaal er wel van, want begin nu wel achter te lopen, tenminste had ECW nog wel gezien.
Als je me PM zou willen sturen, met soort beschrijving, dan zou ik je wel erg dankbaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Tazmaniac op 10-03-2008 16:02:32 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het belangrijkste van vandaag:
Ik ga naar TNA in Liverpool! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH YEAAAAAAAAAAAAAH!
Ik heb zilver, krijg je dan ook wat?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:12 schreef Cubeforc3 het volgende:
Welke tickets heb je kunnen krijgen Brahma? Ringside (met die poster enzo) of de goedkopere tickets. Ikzelf ben voor de goedkopere gegaan, de coventry arena is niet gigantisch dus je ziet nog steeds alles goed en m'n roommate is niet zo into wrestling, dus die had geen zin om 50+ pond te betalen voor een ticket.
http://www.liverpoololympia.com/event.php?eid=6991quote:Op maandag 10 maart 2008 18:32 schreef Cubeforc3 het volgende:
Zilver is volgens mij met poster ja. Waar staat hoelang het duurt? De show begint om 7 en de laatste trein gaat om 10.20, ik dacht dat het 3 uur zou zijn o.O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |