WWE.com verstuurd ook gewoon naar europa, nu is het erg goedkoop door de dollar, 2 jarig abbo voor 60 euro dacht ik, iig 2,12 per nummerquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:41 schreef kidkash19 het volgende:
waar heb je je geabonneerd als ik vragen mag? of kan je gewoon via de wwe.com abonneren als Europeaan?
Heb hem nog nooit gezien nee. Vooral de positie zo krijgen lijkt me erg lastig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:17 schreef kidkash19 het volgende:
Klinkt in ieder geval lastig genoeg en zwaar om te doen, ik denk ook niet dat je hem in MMA zomaar even aanlegt bij iemand
Hij is wel weer eens wat nieuws, hele nieuwe moveset. Hoop dat ze hem snel wat normale tegenstanders geven, al gaven ze Punk ook eerst 6 maanden jobbersquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:19 schreef kidkash19 het volgende:
Kofi Kingston is the shit!...that is all
BO! BO! BO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-02-2008 22:07:35 ]
Ja de datums weet ik al, maar ik wacht dus op de kaart verkoop.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:12 schreef Cubeforc3 het volgende:
* Friday, June 13: Liverpool at the Olympia.
* Saturday, June 14: Coventry Skydome.
* Sunday, June 15: Brentwood
Dat zijn de officiele datums, kaarten zijn nog niet beschikbaar.
TNA houseshows zijn schijnbaar veruit het beste van TNA, dat zegt iedereen die naar hun houseshows geweest is, dus ik kan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:56 schreef Tazmaniac het volgende:
TNALijkt me erg sterk dat WWE die 2 terug willen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha dat lijkt me ook niet, maar ze willen het schijnbaar welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk dat WWE die 2 terug willen hebben
has beensquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:23 schreef Cubeforc3 het volgende:
Dat roepen ze ook zo hard mogelijk. Ik hoef ze iig niet terug in de WWE, ik sla zowat altijd hun stukjes over in TNA.
Random feitje, de New Age Outlaws verkochten toen ze populair waren meer merchandise dan iedereen uitgezonderd Stone Cold en de Rock.
Nick Diaz heeft hem gebruikt tegen Gomiquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit gezien nee. Vooral de positie zo krijgen lijkt me erg lastig.
Dat stukje was geschreven door Storm btw. Die weet natuurlijk gelijk wat het is.
Waar was dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nick Diaz heeft hem gebruikt tegen Gomi
Was mij ook pas nog gebeurd, en geloof dat Taz ook zoiets had.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:22 schreef Reddiablo het volgende:
tvp,
weer veel catchuppen na een overleden harde schijf
Yup dat probleem had ik dus ook. Allemaal foto's weg en dat is best erg. Heb wel nog wat online staan maar niet alles. En de collectie worstelen/mma wat ik had was ook aardig groot. Muziek valt wel terug te halen dus dat is niet zon probleem. Maar prive dingen krijg je niet zo makkelijk terug.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:27 schreef Reddiablo het volgende:
yup, ach... een torrentje hier en daar is niet zo erg -- maar ben ook 1 gig aan foto's kwijt en nog wat persoonlijk bestanden als CV's enzo...
kan nog wel proberen om m'n harde schijf te repareren, of ik misschien nog data ervan af kan halen, maar met mijn geluk zal dat wel niet lukken
Gelukkig heb ik wel al m'n muziekbestanden op een externe harde schijf
Even offtopic: Kan me nog heel goed heugen hoe gassed Gomi was!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:37 schreef Tazmaniac het volgende:
PRIDE: The Second Coming [February 24th 2007]
Haha, zie het ja. Ze laten het nieuws niet zien tenzij je adblock weg haalt. Wat een losers, hebben hun zelf wel eens gezien wat een tering spam hun op die site hebben zitten? Geloof echt wel 50 banners op 1 pagina. Echt niet normaal meer.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:18 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Even offtopic: Kan me nog heel goed heugen hoe gassed Gomi was!!!
Ontopic...Firefox icm Ad Block Plus werkt niet meer op PWinsider.com dus ik moet mn nieuws maar ergens anders vandaan halenen de site was nog zo leuk!!!
Dacht dat ik King of The Ring zag staan, jammer dat die niet komt.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
We can confirm that Colin Delany has signed a contract with World Wrestling Entertainment. CHIKARA Wrestling made the announcement this afternoon and also stated that he will be unable to compete in this weekend's King of Trios tournament in Philadelphia.
Voor Brahma dusquote:Ticket information for TNA’s First Ever UK tour
* On Friday June 13th the TNA crew will make their first stop in the North of England when they storm the Liverpool Olympia with their debut UK show. Doors will open at 6pm with a 7pm bell time.
* On Saturday June 14th the boys and girls of Total Non Stop Action Wrestling will be in the Midlands as they tear the house down at the Coventry Skydome for the largest of the three events. Once again doors open at 6pm with a 7pm bell time. Plans are also in place to hold a special TNA Fanfest event during the day in Coventry city centre with more details to follow shortly.
* The whirlwind tour will conclude on Sunday June the 15th for TNA’s fans in the South of the country with a special matinee performance at the Brentwood International Centre in Essex. Doors will open at 4pm with a 5pm bell time.
The full list of stars appearing for this tour, along with the matches taking place will be announced exclusively in the Daily Star newspapers, Fighting Talk Columns every Friday over the coming months.
Ticket information
Tickets are priced at £65 Gold Ringside, £50 Silver Ringside, £35 Bronze Ringside and then at £25, £20 and £15 for all other seats.
Tickets go on sale on Monday March 10th and are available on line at www.tnawrestling.com or by calling the individual venue box offices on the numbers below:
Liverpool Olympia Box Office: 0151 263 6633
Coventry Skydome Box Office: 02476 630 693
Brentwood International Centre Box Office: 01277 262 616
Yea was best lame. Wat een huillie die mayweather zeg. Hoopte dat Triple H hem even aanpakte, want die zat zich ook enorm te ergerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Iemand nog die WM press conference gekeken?
Ze pushen hem als een face, maar iedereen is voor Big Show. Misschien ook niet zo slim om Rey achter hem te zetten. Wat een arrogante vent is dat zeg. Denk dat het alleen maar schadelijk is voor Rey zo. Weet niet of heel Amerika er zo over denkt, maar als dat wel zo is kunnen ze hem beter de heel maken lijkt mij. Dat was volgens mij ook het orginele plan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:45 schreef Wessiej het volgende:
En opeens ging die ook op zwart. Vind het geweldig dat het publiek ook negatief tegen Mayweather stond, dat was volgens mij niet de bedoeling
Heb het over RAW en de press conference.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:45 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MVP matt Hardy moet er nog zeker bij, en iets met McMahon ja, maar elke ppv zijn 7 wedstrijden, even kijken hoeveel het er vorig jaar waren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:44 schreef Brownietje het volgende:
Ik denk dat er nog 2 bijkomen. Een ECW champ-match en McMahon-JBL-Finlay iets. Hopelijk nog een tag-team blabbla maar zal er wel niet van komen.
Verder denk ik dat Batista tegen Umaga gaat (volgens mij elimineerde B U ook in Rumble?) en Kane in de MITB. Hoop verder nog op Burke, MVP, Hardy (of die twee nog een match, maar dan zit de card helemaal vol)
De rest doet maar leuk een darkmatch met elkaar uit de ring gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |