quote:Er hebben wat mensen van BT een voorlopig stadionverbod gekregen vanwege die rookpotten afgelopen weekend. Schandalig en erg triest natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat ze hier wel uit gaan komen.
Waarom? Ik hoop dat De Graafschap wint, ze kunnen de punten nu goed gebruiken.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:
Sorry, ik hoop voor deze keer op een nederlaag voor jullie. Toch succes, NAC moet zeker in Doetinchem te pakken zijn.
Omdat het gat met Heracles momenteel 3 punten is en ze weer een 'concurrent' zijn. Neemt niet weg dat de Graafschap er gewoon in moet blijven.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoop dat De Graafschap wint, ze kunnen de punten nu goed gebruiken.
tevens tvp
En het gat met Willem II is 6 punten, dus moeten ze winnen.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat het gat met Heracles momenteel 3 punten is en ze weer een 'concurrent' zijn. Neemt niet weg dat de Graafschap er gewoon in moet blijven.
quote:Van Fessem vervolgt loopbaan bij NAC Breda
18/02/2008 11:57
Jim van Fessem vertrekt naar NAC Breda. De huidige doelman van De Graafschap zal een contract voor twee jaar tekenen.
De 32-jarige routinier moet met zijn ervaring het keepersbestand in Breda versterken. Nu is die rol nog weggelegd voor Edwin Zoetebier, die al vijf maanden geblesseerd is en dit seizoen vrijwel zeker niet meer aan spelen toekomt.
Van Fessem kende zijn hoogtijdagen bij Willem II, waar hij van 1994 tot 2001 keepte. Daarop volgden drie seizoenen bij Vitesse en een half jaar ADO Den Haag. Hij is nu bezig aan zijn vierde seizoen bij De Graafschap.
Zondag was hij overigens uitstekend op dreef tegen zijn aanstaande werkgever. Het vertrek van de doelman uit Doetinchem werd versneld door de voor hem teleurstellende offerte die de Superboeren Van Fessem begin dit jaar voorlegden.
Eens.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Laat Cinalli dan maar het seizoen afmaken....
Als ze hem nou gewoon een 2-jarig contract aangeboden hadden ipv een 1-jarig...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:14 schreef Borizzz het volgende:
Jammer dat ie tranfervrij vertrekt; weer een speler die niets opbrengt voor de graafschap
Gemiddeld gezien gewoon zeer goed, in alle opzichten.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hoe doet Schuurman het eigenlijk bij jullie?
Ik weet nou nog niet wat je van em vindt....quote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef Roberto258 het volgende:
Gemiddeld gezien gewoon zeer goed, in alle opzichten.
Tja hij zal daar wel meer verdienen en ook het feit dat ze hem daar wel voor 2 jaar willen hebben zal daarmee te maken hebben. Verder weet ik niet echt wat ik er van moet vinden. Als lijnkeeper doet hij het echt heel erg goed maar bij hoge ballen en schoten van afstand vind ik hem soms toch echt matig. Tegen Nac keepte hij wel uitstekend btw al had die corner voorafgaand aan de 0-1 niet weggegeven hoeven te worden wat mij betreft.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:00 schreef ruud.nl het volgende:
Jimmy van Fessem vanaf volgend seizoen bij NAC te bewonderen.
[..]
Ik vond hem gister bij de corner 20cm te klein.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik weet nou nog niet wat je van em vindt....
Zou kunnen, het is in elk geval niet terecht om hem af te rekenen op deze invalbeurten waarin we telkens achter staan.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:10 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vond hem gister bij de corner 20cm te klein.
Volgens mij is die Karlsons best goed, denk dat ie tegen ploegen zoals Willem II pas echt kan laten zien wat ie kan.
Gvd zeg wat een zwaktebod als je op dit moment Hese wellicht in het centrum moet neerzetten. Die gast heeft echt al veels te veel blunders gemaakt dit seizoen.quote:Vermoedelijke opstelling: Van Fessem (Cinalli); Schuurman, Fung a Wing, Hese (Jansen), Fränkel; Robbemond, Meijer, Schöne, Vidarsson; Tarvajärvi, Karlsons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |