En het trappen van Lieke dan? En het haren eruittrekken bij Lieke? En het in het gezicht slaan (of duwen)van Amanda? En het onder de dekens stompen van Amanda? En het kapotslaan van 3 glazen deuren?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:52 schreef noucky het volgende:
[..]
Het beviel mij wel dat ik ze 3 weken uit had staan, ik kon die Huub niet meer zien. Afgelopen dinsdagavond weer aangezet en ik val met de neus in de boter. Huub ineens over de rooie door de russen en ze deden niks hhahahaaha. Tja dan ga ik weer genieten.
Ben het met iedereen eens die ook vind dat Brian een boete had moeten krijgen met het douche incident. Maar dit is de febo aan te rekenen en niet Brian.
Een glazen deur lijkt me ook niet de goedkoopste ipv multiplex-deurtje....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub verklapte Eric even dat die plasma's een beetje duur zijn, 1700 euro ! (En ik begrijp dat hij dat moet betalen)
Ja, dat was wel frappant ........ dit verklaart volgens mij ook, waarom die stemmingsrondequote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor. Huub en Eric praten wat. En het wordt maar weer eens gezegd. Huub en Japio waren een tijdje geleden van plan om alle stemmingen structureel te blokken. Dat mag dus kennelijk niet van de FEBO .....
Ja, ze gaan er kennelijk van uit dat Claire ook nu weer bij Eric en Huub slaapt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Zie ik het nu goed, dat Selene met die Russin in bed ligt ???
Ik zou haar eruitkeilen! En woest worden! Maar helaas....Claire kennende......quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze gaan er kennelijk van uit dat Claire ook nu weer bij Eric en Huub slaapt.
pssst... OT betekent Off Topic![]()
Het is sowieso belachelijk dat de gasten zoveel ruimte innemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zou haar eruitkeilen! En woest worden! Maar helaas....Claire kennende......
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:00 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij was Huub wel dronken toen met Amanda! Toen hij met haar onder de douche stond was hij nuchter!
Oh, niet On Topic?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze gaan er kennelijk van uit dat Claire ook nu weer bij Eric en Huub slaapt.
pssst... OT betekent Off Topic![]()
Dat zei Eric eerder ook al, gewoon alles blokken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat was wel frappant ........ dit verklaart volgens mij ook, waarom die stemmingsronde
dus uitgesteld werd en opnieuw moest worden gedaan. Dat in eerste instantie blokken kwam
dus slecht uit voor de FEBO. Als ik Huub en Jaap was, zou ik gewoon iedere volgende stemming
opnieuw blokken, wat gaat de FEBO doen, ze eruit halen ??? Dacht het niet.
Schijt aan die voorgescripte stemmingen, gewoon blokken, alles. Ik niet, dan niemand niet
OT: Zie ik het nu goed, dat Selene met die Russin in bed ligt ???
Amanda heeft vaak de hik. Als hij dat nou ook eens wat vaker tegen haar zou gebruiken!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en toen onder de douche smeekte ze hem haast om te neuken.
Balen dat die dat toen niet gedaan heeft, daar had die haar mooi mee om haar oren kunnen blijven slaan.
Destijds bij de eerste deur heeft Huub een keer de prijs genoemd, 1200 euro.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een glazen deur lijkt me ook niet de goedkoopste ipv multiplex-deurtje....
Ik kan daar slecht aan wennen.quote:
Ik weet niet wie ik liever heb: Brian, Huub, russen of amerikanen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
Met een beetje (heel veel geluk) komt er morgen een Amerikaans stelletje binnen, welke na een half uurtje zegt:" Wij zijn tegen Brian en hij moet eruit."
Amerikanen tegen Russen, wel zo eerlijk.......
Dat zeggen ze niet tegen Amanda. Dus gewoon blokken als ze het niet naar zichzelf kunnen halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat zei Eric eerder ook al, gewoon alles blokken.
Huub: dat mag niet van achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |