nee das iets andersquote:
Lunge dan wel hequote:
quote:
Die in Denemarken klinkt wel ok. Daar is het nog wel eens koud namelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunge is een plaatsje in Denemarken waar ik op 1 december vlak langs gereden ben in de regen. En eoa dorp in Angola, blijkbaar.
google maps vindt alleen Denemarken, en maps.live.com vindt alleen Angolaquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunge is een plaatsje in Denemarken waar ik op 1 december vlak langs gereden ben in de regen. En eoa dorp in Angola, blijkbaar.
bekijk gewoon de posthistory van esquote:
Google Earth vindt ze dan weer allebeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
google maps vindt alleen Denemarken, en maps.live.com vindt alleen Angola
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
bekijk gewoon de posthistory van es
maar jij post (bijna) alleen maar hierquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Of die van Fles, Ynske of Kuukske...
En voor de rest van de slowchats die van Q.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Of die van Fles, Ynske of Kuukske...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar jij post (bijna) alleen maar hier
En es vind ik door de lounge te vinden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
bekijk gewoon de posthistory van es
Hmm dat valt eigenlijk wel tegen de laatste tijdquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En voor de rest van de slowchats die van Q.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat er vast wel 1 in je ATquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En es vind ik door de lounge te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |