quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Hoe zou de reguliere er toch uitzien, ik ben zo benieuwd?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Zit ik in mijn uppie hier?
Tsja, verschil moet er zijn. Je bent een kindje van God of niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
Dus de rest krijgt pizza en Brian en Amanda speciaal een kok.
ben ik de enige die het belachelijk vind dat er in de reguliere te zien is dat je nog op lieke kan stemmen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nee hoorik denk dat iedereen de aflevering op tv even gechecked heeft .
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ben ik de enige die het belachelijk vind dat er in de reguliere te zien is dat je nog op lieke kan stemmen?
Nou begin ik te overwegen om haar ook nog een SMSje te gunnen. Niemand in dat hok verdiend het nog.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ben ik de enige die het belachelijk vind dat er in de reguliere te zien is dat je nog op lieke kan stemmen?
Ja weer een ton, wat is er allemaal gebeurt dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef fredfik het volgende:
heeft huub nu weer een boete?
hoe gaan ze dat verkopen in de uitzending op tv,of krijgen we dit weer niet te zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft weer een ton boete, geen optredens meer en mag niet mee naar het gevecht van Brian.
Chapeau FEBO, fijn dat we mee mochten kijken wat er echt gebeurde vannacht, SL....hoegoedkoop.
Deuren zijn gratis in de kooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:18 schreef SIRA het volgende:
Heeft Brian al 3 ton boetes gehad voor alle deuren ??
Tuurlijk niet.Dat mag allemaal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:16 schreef fredfik het volgende:
[..]
hoe gaan ze dat verkopen in de uitzending op tv,of krijgen we dit weer niet te zien
en heeft jaapie zijn usb stick al terug ???????
sms dan NENA naar 3040quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou begin ik te overwegen om haar ook nog een SMSje te gunnen. Niemand in dat hok verdiend het nog.(vind ik)
Je vriendin door de douche tiefen kost ook niks!quote:
of aftuigen onder de dekensquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Je vriendin door de douche tiefen kost ook niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |