moet je opletten direct... je kan nog sms-en voor lieke! achterlijke lui daar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
whaha de uitzending van vanavond is echt mooi.
Awwww... Juicy is het enige beestje dat ik altijd nog wel te pruimen vond. Vriendelijk, rustig, vrolijk... strijk je hand nog eens over je hartquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een schrale troost is ook een troost, toch?
En waar gaat Juicy vanavond heen? Ik zeg: door de blender met de bitch.
En ik hou heus van dieren.
Het is OT maar een tipje van de sluier mag wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
whaha de uitzending van vanavond is echt mooi.
De deaudt aan de Kubatzen/Balken en alles wat daarmee samenhangt. Of ga ik nu te ver?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:42 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft het rose truitje met pareltjes van Juicy, naar huis gestuurd........het is een mannetje
Amanda wil graag dat Juicy heaumeau is........
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
In de vorige COS mochten we meemaken dat Amanda voor Valentijnsdag een origineel kunstwerk van Brian kreeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een uurtje later kwam Brian met zijn cadeau voor Amanda: een bezoek van hondje Juicy.
[ afbeelding ]
Brian heeft verder uitgebreid gepraat met de Russen. Zo hemelde hij zichzelf uitgebreid op en beklaagde hij zich over het feit dat Huub hem vannacht geslagen zou hebben. Verder zou er vannacht een plasmascherm zijn gesneuveld, en wenst hij Jaap alle goeds toe bij zijn pogingen om af te vallen.
De Russen ondertussen proberen op alle mogelijke manieren Huub in de hoek te zetten; niet rechtstreeks, maar door gesprekken met Jaap en anderen over hem. Waar deze instant antipathie vandaan komt wordt niet duidelijk.
Eric heeft de twee dagen voordat hij De Kooi inging op fok gelezen, en zag daar een homo posten. Hij heeft hem op gay.nl gezocht en aangeschreven, maar blijkbaar was het toch niet onze PeterNB want de homo ontkende zomaar alles.
Butler Melissa heeft weer eens haar opwachting gemaakt, ondanks de vele virussen waarmee zij haar kindje denkt te besmetten.
Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Wat mij betreft niet liefquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
De deaudt aan de Kubatzen/Balken en alles wat daarmee samenhangt. Of ga ik nu te ver?
quote:Emin steekt zijn voorkeur voor bepaalde Miljonairs niet onder stoelen of banken. Zo laat hij duidelijk merken compleet achter Brian en Amanda te staan. Voor Claire heeft hij echter geen goed woord over, zo laat hij Brian weten in de slaapkamer. “Ik heb nog nooit een vrouw gezien die zo dom is. Je mag wel dom zijn, maar je moet jezelf respecteren. En dat voor heel Nederland”, zegt de Rus ongelovig. Ook Eric bevalt hem allerminst. Brian hoort het allemaal handenwrijvend aan. Voor hem kan dit natuurlijk alleen maar positief uitpakken!
"Brian hoort het allemaal handenwrijvend aan. Voor hem kan dit natuurlijk alleen maar positief uitpakken!"quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie in topvorm, wat een objectief frutseltje weer. Aan wiens kant zou ze toch staan?![]()
[..]
Welnee, je schrijft het toch met eau? Dan geeft het nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
De deaudt aan de Kubatzen/Balken en alles wat daarmee samenhangt. Of ga ik nu te ver?
PoekieRoekie kennende is het geen sneer, Brianlover van het eerste uur.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:52 schreef Disana het volgende:
"Brian hoort het allemaal handenwrijvend aan. Voor hem kan dit natuurlijk alleen maar positief uitpakken!"
Kan ook een sneer zijn, klinkt in elk geval niet echt positief over Brian.
quote:“Jij zit hier zometeen lekker. Ik moest net mijn ogen dichtdoen voor jouw verrassing. Dus nu wil ik dat jij hetzelfde doet. En niet spieken!”, vertelt hij een glunderende Amanda. “Ik kijk echt niet”, lacht ze. “Goed dicht houden! Pas als ik zeg dat je mag kijken, mag je kijken!”, roept hij terwijl hij bij der wegloopt. En Amanda wacht maar en wacht maar… En dan komt daar Brian aanlopen met een klein hondje. “Ken je het hier nog? We gaan Amanda zien…”, fluistert hij naar het beestje. “Schattie, ik heb iemand meegenomen…”, begint hij tegen zijn meisje. “Juicy!”, roept Amanda hard uit en ze knuffelt haar kindje en barst in huilen uit. “Happy Valentine’s day baby!”, fluistert Brian terwijl de drie knuffelen….
Gelukkig maar. Heb je genoten van St. Brian en vuige Huub?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nee hoorik denk dat iedereen de aflevering op tv even gechecked heeft .
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Hoe zou de reguliere er toch uitzien, ik ben zo benieuwd?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Zit ik in mijn uppie hier?
Tsja, verschil moet er zijn. Je bent een kindje van God of niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
Dus de rest krijgt pizza en Brian en Amanda speciaal een kok.
ben ik de enige die het belachelijk vind dat er in de reguliere te zien is dat je nog op lieke kan stemmen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nee hoorik denk dat iedereen de aflevering op tv even gechecked heeft .
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ben ik de enige die het belachelijk vind dat er in de reguliere te zien is dat je nog op lieke kan stemmen?
Nou begin ik te overwegen om haar ook nog een SMSje te gunnen. Niemand in dat hok verdiend het nog.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ben ik de enige die het belachelijk vind dat er in de reguliere te zien is dat je nog op lieke kan stemmen?
Ja weer een ton, wat is er allemaal gebeurt dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef fredfik het volgende:
heeft huub nu weer een boete?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |