Condens? Doet onze vetpan ook! Condens opvangen op z'n deksel, en dan trek je het deksel open en dan flikkeren er een rij druppels in de pan!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En toch was dat het niet....Ik stond er gewoon bij en dat ding was minstens al 10 minuten op 180 graden. Zonder problemen en ineens begon ie lawaai te maken. Er viel geen druppel water in het vet.

_!
 _!

quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n loeder is het
 die hebben wij ook
  die hebben wij ook   

Dat is ook de reden dat je niet moet frituren met de deksel op de pan.. grotere kans op vlam in de panquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Condens? Doet onze vetpan ook! Condens opvangen op z'n deksel, en dan trek je het deksel open en dan flikkeren er een rij druppels in de pan!

Krijg je niet een nieuwe?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb Tefal een mail gestuurd met mijn verhaal en ze belden 30 minuten later al op

Ze sturen mij een doos en dan moet ik de hele frituurpan opsturen en gaan zij er naar kijken. +10 voor de snelle reactie

quote:You put the balm on? Who told you to put the balm on? I didn't tell you to put the balm on. Why'd you put the balm on?
--Jackie Chiles in Seinfeld - The Maestro

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Zoeen nieuwe pan
 Zoeen nieuwe pan   
  Er bleek een fout in het besturingssysteem van de printplaat te zitten. In dat nieuwe verwarmingselement dus
 Er bleek een fout in het besturingssysteem van de printplaat te zitten. In dat nieuwe verwarmingselement dus  die ik als vervang kreeg voor die oude omdat die 'gevaarlijk' zou zijn
 die ik als vervang kreeg voor die oude omdat die 'gevaarlijk' zou zijn   

Je laat je zo wel sussen door tefal he. Regel eens een tefal dingetje voor alle mensen die hier gepost hebben, dan hebben ze pas hun schuld poging tot doodslag ingelost.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schop
[ afbeelding ]
Kwam de postbode net brengenZoeen nieuwe pan

GratischEr bleek een fout in het besturingssysteem van de printplaat te zitten. In dat nieuwe verwarmingselement dus
die ik als vervang kreeg voor die oude omdat die 'gevaarlijk' zou zijn

Vanaovnd maar eens frituren
Tefal

Tefal Frituur eist levenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:40 schreef Jegorex het volgende:
Nu afwachten of TS het deze keer ook overleeft.

lekker alles plakkerig van de frietvet dampen in de keuken en omstreken

afzuigkap zo vet als het maar kan

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Jammer dat de sneltrein van 16:45 jou net mistquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef Elixabete het volgende:
jammer dat je niet alles over je heen hebt gekregen

quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gelukkig ging TS niet in op de eis.
 !
 ! 
   Geen gezeur over een koude of warme douche of weet ik wat
 Geen gezeur over een koude of warme douche of weet ik wat   De fout lag klaarblijkelijk bij Tefal en die hebben ze hersteld
 De fout lag klaarblijkelijk bij Tefal en die hebben ze hersteld   

Kan wel kloppen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat de sneltrein van 16:45 jou net mist

Frituurpan moet in de schuurquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:55 schreef McWurth het volgende:
in huis frituren jammie lekker het hele huis stinken naar frietvet

.
 .

kan ook ja ik pleur hem steeds op het balkon lekker buitenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Frituurpan moet in de schuur.

leuk voor me buren enzo haha
  leuk voor me buren enzo haha   

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |