En LP haaaaaaaaat Eric.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen bedacht ik dat het al langer terug kan zijn... en dan denk ik aan LoveProfusion.
Eric heeft de laatste 2 dagen voor hij de kooi inging op FOK gelezen.... hij kwam erachter dat iemand gay was.... en zocht jou nick op, op gay.nl.... maar jij zo ontkent hebben dat je dezelfde bent..... of zoietsquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
????? Ik had Bwian en de russen aan. Waar ging het over dan ?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik noem hem een vieze pleuris Mongool
Ik heb geen gay.nl profiel dus denk niet dat het dan over mij ging.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:52 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook!
Eric heeft voor hij het huis in ging 2 dagen FOK teruggelezen. Hij ontdekte iemand die op FOK homo is en die hij dacht te herkennen. Hij zocht naar die persoon op een gaysite, vond 'm en stuurde hem een mailtje..' je schrijft leuk op fok!' ...
De persoon ontkende dat hij dezelfde was maar leeftijd en andere dingen in het profiel kwamen overeen..(zegt Eric).
hij had hem wel een keer op gesproken online en toen vond hij Eric wel okéquote:
o jammer..quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb geen gay.nl profiel dus denk niet dat het dan over mij ging.
heeft die 2 dagen voordat erik kwam gepost dan? nee toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal Timon (zo blijf ik LoveProfusion noemen) wel geweest zijn dan
![]()
Dan moeten we Guus, Ruud, Mokum, Borga, T-lex, Ning hmmmm wie hebben we nog meer....... even aan de tand voelen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heeft die 2 dagen voordat erik kwam gepost dan? nee toch?
Nee, die post hier nooit zoveel, en er schiet me ineens een verhaal vanquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heeft die 2 dagen voordat erik kwam gepost dan? nee toch?
zijn dat ook allemaal homosexuelen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moeten we Guus, Ruud, Mokum, Borga, T-lex, Ning hmmmm wie hebben we nog meer....... even aan de tand voelen.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:35 schreef Leandra het volgende:
Tief toch eens op met dat gezeik allemaal.....
COS graag, en wat je zielig en triest en gemeen vindt interesseert me geen ruk.
Die hele fucking "het is niet eerlijk" brigade is gvd net zo rete irritant als al die daar weer op reageren
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moeten we Guus, Ruud, Mokum, Borga, T-lex, Ning hmmmm wie hebben we nog meer....... even aan de tand voelen.
Dat moeten we nog even uitvinden natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:00 schreef itsme het volgende:
[..]
zijn dat ook allemaal homosexuelen dan?![]()
Wat gezellie![]()
Nou, wat spannend... ik zit mijn adem in te houden...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
OMG, gaat Brian Amanda ten huwelijk vragen om Dennix te toppen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
OMG, gaat Brian Amanda ten huwelijk vragen om Dennix te toppen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moeten we nog even uitvinden natuurlijk
Zet je glas maar neer........................quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moeten we nog even uitvinden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |