kan iemand deze capturen of heeft iemand een url ?
op boss enzo is niets te vinden.
bij voorbaat heel erg bedankt voor de moeite
Zo kan er in twee andere topics gediscussieerd worden over leuke/niet leuke reclames, en in dit topic kunnen vragen over reclames gesteld worden
V.
quote:Neuh, maar ik liep zelf al met de gedachte rond om naast Leukste reclame en
Op vrijdag 01 maart 2002 11:18 schreef calvobbes het volgende:
Ben je in een milde bui vandaag V.
Vandaar.
V.
Welke metafoor met Matrix heeft die Levi reclame nou?
Please make my day....
quote:Ik moest ook wel een beetje aan The Matrix denken (bij de lange versie van de reclame dan)
Op vrijdag 01 maart 2002 15:00 schreef Herald het volgende:
vraag aan Skull-splitter:Welke metafoor met Matrix heeft die Levi reclame nou?
Dat stuk waarin Morpheus met Agent Smith gaat vechten heeft een beetje hetzelfde kleurgebruik, en bovendien kunnen ze ook zoals in de Levi's reclame muren slopen...
Een concrete metafoor (is dat een paradox )moet je niet gaan zoeken
quote:Film (rol dus) gebruik + belichting doet me er al sterk aan denken, maar dan het visueel doorbreken van psychologische barrieres als ultieme link tussen die twee. kan aan mij leggen...
Op dinsdag 05 maart 2002 01:27 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ik moest ook wel een beetje aan The Matrix denken (bij de lange versie van de reclame dan)
Dat stuk waarin Morpheus met Agent Smith gaat vechten heeft een beetje hetzelfde kleurgebruik, en bovendien kunnen ze ook zoals in de Levi's reclame muren slopen...
Een concrete metafoor (is dat een paradox
)moet je niet gaan zoeken
gezocht: Ierse alcohol preventie reclame
hier maar verder dan
[Safari reclame] What girls have and boys don't???
Het gaat over de slogan "Safari, what girls have and boys don't." Die snap ik dus niet. Kunnen mannen geen Safari drinken ofzo? Bij alle mensen werkt drinken tenslotte op dezelfde manier. Behalve natuurlijk als je aan het infuus ligt ofzo
quote:MTV ringtones
Op donderdag 18 april 2002 19:09 schreef kwabbernoot het volgende:
van wat is die reclame met die gozer die 'call me on my mobile' roept??adiozz
quote:hier istie dan
Op donderdag 18 april 2002 19:09 schreef kwabbernoot het volgende:
van wat is die reclame met die gozer die 'call me on my mobile' roept??adiozz
Ik heb google al helemaal uitgepluist en www.bavaria.nl die zijn ze aan het verbouwen.
Enig idee iemand!?
quote:Goed gezien joh, ik lag er ook wakker van...
Op zondag 28 april 2002 17:47 schreef Herald het volgende:
geen echte vraag, meer een opmerking
in die reclame van de bibliotheek, over die gozer die alles downloadt en uitprint, gaat die knul op een gegeven moment naar de WC. Hij zegt dan nu even niet, even downloaden ofzo, maar in feite uploadt hij dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |