quote:
Zoek je nederlands, of ook engelse versies? (daar heb ik wel wat van nl)quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Nostalgie_hunter het volgende:
Ik kan ben momenteel bezig met het zoeken van oude video banden en andere nostalgische programma's.
Er zijn heel wat videobanden die ik kan omzetten naar dvd's.
Men kan dan keer op keer genieten, omdat het niet op video of dvd wordt uitgebracht.
Misschien laten de admins het toe om elkaar te helpen.
afspraken maken via mail moet kunnen maar heb respect met elkaars privacy en wensen.
Geen een download doet het bij mij, op die sites zie ik ook nergens de download zelf staan.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]http://www.squakenet.com/abandonwarering/site.asp?idgame=5337&idsite=56&url=http://www.xtcabandonware.com/game.php?id=331 Het wordt wel lastig om sommige onderdelen zoals het bergbeklimmen nog fatsoenlijk te spelen, dat touw draait veel te snel rond.
Ja ik kan het hier alleen op de oude pc doen, hier op Vista snap ik er geen reet van en ik snap geen reet hoe je zo'n game in Dosbox krijgt had via zo'n omschrijving geprobeerd maar t lukte voor geen meterquote:Op zondag 6 september 2009 08:37 schreef ObviousClone het volgende:
Gooi het geheel in dosbox en dan kan je de snelheid aanpassen.
Dat is toch de uitgebrachte film met een wonderlamp ofiets ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:16 schreef LeonH het volgende:
Mooi topic!
Ik ben ook op zoek naar een aflevering, en die kwam in me op nadat in een mijnen filmpje zag bij het bowlen
Zoals gezegd weet ik nog dat ze moesten vluchten ofzoiets in zo'n mijnenkarretje en dat de hendel overbrak, en er allemaal van die gekleurde ballen gingen rollen, en de hele zooi op instorten stond meen ik me te herinneren... Die aflevering heb ik vroeger echt tig keer bekeken op aflevering videoband maar zou niet weten hoe en waar ik moet zoeken.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:04 schreef THeeF het volgende:
[..]
Dat is toch de uitgebrachte film met een wonderlamp ofiets ?
Had 'm al gevondenquote:
dat wilde ik net gaan postenquote:Op maandag 14 september 2009 16:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Had 'm al gevonden
Het geheim van de Wonderlamp was ook zo'n gave film! Ga ik me binnenkort weer eens opzoeken
Of op de gameboyquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Ducktales the game op de PC was ook erg leukmoest je vliegen, goud duiken en met een touw zwaaien enzo, grotten enzo ontwijken. Vette game vond ik dat.
Hahahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Heb gister toch wel weer genoten met de Ducktales marathon op Disney XD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |