Inderdaad. En eigenlijk is alles buiten London ook maar provincie, dus dat telt ook niet echt meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat vind ik ookIk heb nix met Schotten en de rest, voor mij is er alleen Engeland, de rest is niet interessant.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat vind ik ookIk heb nix met Schotten en de rest, voor mij is er alleen Engeland, de rest is niet interessant.
Je verhuisd naar reading?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:25 schreef static het volgende:
Wat een leuk stadje.![]()
Volgende week verhuis ik naar aan appartement bij Oxford Road.
Nu zit ik in een prima hotel - werkelijk waar, heel schoon e.d., maar het niet kunnen roken op de kamer en maar vier televisiezenders én ook nog eens zowat in the middle of nowhere zonder restaurant of bar trek ik gewoon niet. Heb al per ongeluk een sigaret opgestoken met als gevolg dat door het brandalarm iedereen naar het assembly point moest.
Daar is idd niet veel te beleven. Ga vooral niet naar greenwich.. Dat is een saaie buurt om uittegaan..quote:Op maandag 21 juli 2008 18:03 schreef Coam het volgende:
[..]
Wat me wel tegenviel was het uitgaansleven.We waren hier bij South India Quay in een leuk tentje, maar daar was het best een dode boel en om 12 uur zaten de andere bars al dicht. Saai.
Ik ben er al.quote:
Ik heb het topic niet helemaal door gelezen..quote:
`quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:57 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet helemaal door gelezen..
Waarschijnlijk net zo veel als de Engelsen zelf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:16 schreef GrandiJoosje het volgende:
[..]
ff voor alle duidelijkheid, hoeveel Schotland heb je precies gezien??
Ga eens naar binnen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef static het volgende:
Is 'Bar Mango' in Reading een beetje te doen?
Heb ik gisteren gedaan. Leuke tent. Met een soort van overdekte buitenpub met DJ, bar, etc. waar je mocht roken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga eens naar binnen zou ik zeggen
Blijft geniaal, zelfs hartje winter lopen ze buiten zonder jas en rokjes aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:18 schreef static het volgende:
[..]
Typisch sletterige Engelse vrouwen met te korte rokjes.
Wheheh brings back memoriesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Blijft geniaal, zelfs hartje winter lopen ze buiten zonder jas en rokjes aan
Snel al joh! Feli's!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:25 schreef static het volgende:
Wat een leuk stadje.![]()
Volgende week verhuis ik naar aan appartement bij Oxford Road.
Nu zit ik in een prima hotel - werkelijk waar, heel schoon e.d., maar het niet kunnen roken op de kamer en maar vier televisiezenders én ook nog eens zowat in the middle of nowhere zonder restaurant of bar trek ik gewoon niet. Heb al per ongeluk een sigaret opgestoken met als gevolg dat door het brandalarm iedereen naar het assembly point moest.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:18 schreef static het volgende:
Typisch sletterige Engelse vrouwen met te korte rokjes.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:48 schreef Dayuum het volgende:
Zenden ze in Engeland nou ook gratis live premier league voetbal uit? Ik ben van plan om in Cambridge te studeren en dit kan een beslissende factoor zijn
als je je leven lief bent zou ik sowieso heel zuid - oost London niet bezoeken tijdens de nachtelijke uurtjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:53 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Daar is idd niet veel te beleven. Ga vooral niet naar greenwich.. Dat is een saaie buurt om uittegaan..
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef don-diablo het volgende:
Voetbal kijken in de pub is altijd gezellig
Je bent niet de enige. Wij hebben hier wel een sportcafe in het centrum maar das helemaal nix.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
als je je leven lief bent zou ik sowieso heel zuid - oost London niet bezoeken tijdens de nachtelijke uurtjes.
Dat kan ik allang al niet meer..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:06 schreef static het volgende:
[..]
`
Staat hier ook niet echt, maar achter de schermen. Loer daar maar ff mee.
Welke campus?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Op de campus in london, in het centrum voor een jaar vanaf begin september, donders![]()
![]()
, moet zo nog maar ff vragen waar ik vooral niet moet komen s'nachts tijdens het stappen
, en als ik eenmaal mn kamertje heb zo spoedig mogelijk een fitness ruimte en goedkope aldi soort van supermarkt zien te vinden
We zien wel, kan me niet voorstellen dat het daar op de campus erg ruk is. Tis ook maar campus voor een jaar waarschijnlijk, en daarna een huisje opzoeken. Maarja dat zal wel boven de rivier zijn en niet d'r onder.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:17 schreef don-diablo het volgende:
Die campus ken ik niet. Vrienden van me zaten op Imperial en Regent's College. EN die campussen waren zeker oké.
Wat is de locatie? Ik heb ooit op de LMU in Moorgate (The City) gezeten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:34 schreef sitting_elfling het volgende:
campus van de metropolitan uni.
Wij willen ook nog telkens een eker naar NI voor vakantie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:37 schreef Blight het volgende:
Half oktober vertrek ik richting Belfast. Werk, onbepaalde tijd. Ben erg benieuwd!
Jij zit dus nu waarschijnlijk volledig in de voorbereidingen?!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:40 schreef flipster112 het volgende:
*meldt zich. Vanaf begin september voor een jaar in Liverpool als expat. Ben benieuwd of het iets is..
Hoe is de cultuur daar eigenlijk? Neigt die erg naar de UK of toch veel meer naar Ierland?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:37 schreef Blight het volgende:
Half oktober vertrek ik richting Belfast. Werk, onbepaalde tijd. Ben erg benieuwd!
South of the River rocksquote:
Lexham Gardens, Kensington FTW!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
South of the River rocks![]()
Wimbledon Village
Dog & Fox op de hoek!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
South of the River rocks![]()
Wimbledon Village
Klopt, ben wel vaker naar het buitenland verhuisd (India, Taiwan), maar nu is het niet voor stage of uitwisseling. Komt meer bij kijken dan ik had gedacht.. zeker qua papierwerk, aangezien ik officieel niet meer in Nederland woon zo. Gelukkig is de begeleiding erg goed vanuit het bedrijf, en hoef ik dit keer gelukkig niet alles zelf te betalenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Jij zit dus nu waarschijnlijk volledig in de voorbereidingen?!
Bedoel je NI? Dat heb ik gewoon per post gedaan twee jaar geleden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:04 schreef static het volgende:
Maandag op gesprek voor een IN nummer. Waarom moet dat nou weer helemaal in Wycombe?
Dat moest ik ook 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef static het volgende:
Ja, NI dus. Moest telefonisch registreren (meteen referentienummer gekregen) en dan face-to-face documenten als paspoort, huurcontract, arbeidscontract e.d. overleggen, samen met een interview.
National Insurance. Zodat je bijdraagt aan de NHS.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:09 schreef Bora-Bora het volgende:
Wasda? Een nationaal identiteitsnummer?
Is zo klaar hoor (~5 minuten). Maar ik moest wel een half uur wachten voordat ik aan de beurt was. Op zich best interessant wat daar allemaal te zien wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef static het volgende:
Dat meen je niet.
Laptop maar niet meenenen dan.
Duurt zo'n gesprek lang? Wat vragen ze? Heb er eigenlijk geen tijd voor, maar dit is typisch zoiets dat je moet doen.
10 minuten max. voor mij, en ik heb ook niet meer dan 10 minuten hoeven te wachten. Je moet ze gewoon laten zien dat je werkt of dat je werk aan het zoeken bent, en hun vertellen waar je wanneer gewoond hebt. Plus natuurlijk paspoort meebrengen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef static het volgende:
Dat meen je niet.
Laptop maar niet meenenen dan.
Duurt zo'n gesprek lang? Wat vragen ze? Heb er eigenlijk geen tijd voor, maar dit is typisch zoiets dat je moet doen.
Wen er maar aan, dat doen ze hier zelfs s'wintersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef static het volgende:
Waarom doet overigens iedereen alsof het hartje zomer hier is?
Vooral de vrouwenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dat doen ze hier zelfs s'winters
Zo'n SAD lightboxquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:23 schreef radioanne het volgende:
Iemand nog tips?
quote:
Leuke stad hoor en ook leuk uitgaansgebied en winkelen schijnen ze daar ook nogal fan van te zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:50 schreef radioanne het volgende:
Ja Glasgow was (helaas) t enige in Schotland, maar ik heb een kamer dichtbij de studentenwijk en de uni, dus niet in zo'n achterbuurt ofzoja en vitamine D suppletie zal ik vast nodig hebben
Het wordt vast wel tofquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:50 schreef radioanne het volgende:
Ja Glasgow was (helaas) t enige in Schotland, maar ik heb een kamer dichtbij de studentenwijk en de uni, dus niet in zo'n achterbuurt ofzoja en vitamine D suppletie zal ik vast nodig hebben
En het voordeel is ook dat je binnen een uurtje in Edinburgh bentquote:Op maandag 1 september 2008 11:03 schreef radioanne het volgende:
Vet! Leuke verhalen allemaal. Ik heb ook al begrepen dat t er echt een shop walhalla is en dat vind ik helemaal niet ergkheb al uitgevonden dat er 6 H&M's zijn
Nou, wish me luck, ga zo onderweg.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat moest ik ook 6 jaar geleden.
Dan kom je in zo'n kantoortje waar iedereen zijn uitkering komt ophalen: werklozen, alcoholisten, paupers, linksen, tienermeiders, etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |