bingo! onderhouden en comfort :pquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat kan de meeste reizigers toch ook helemaal niet schelen? En die 600- en 700-serie van Novio ziet er ook niet onverzorgd of hopeloos ouderwets uit ofzo. Het enige echt ouderwetse eraan is die hoge vloer. Verder gewoon netjes ondanks dat het relatief oud spul is. Veel moderner uiterlijk ook eigenlijk dan de GVU-Volvo's.
En dan nog is dat maar een klein deel van dat onderzoek natuurlijk. Geen idee wat er precies gevraagd is, maar goede dienstverlening bieden is veel belangrijker dan of je toevallig oude bussen hebt (als ze maar goed onderhouden zijn).
Ik heb het niet over CSA, zo ver loopt Nijmegen ook weer niet achter hoor. Maar 't was vorig jaar nog wel bijna allemaal hogevloers, de Berkhofjes dus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een CSA moderner qua uiterlijk dan een Volvo Den Oudsten? Van die berkhofjes kan ik het nog begrijpen, maar NOVIO heeft nogal de neiging gehad om met een bonte stoet bussen te rijden. Of het goed onderhouden is, weet ik niet, omdat ik nog nooit met Novio gereisd heb.
[..]
Tuurlijk, daar heb ik ook niets over te melden, alleen over de leeftijd van het wagenpark. Kan ook zijn dat ze in Nijmegen niets met moderne bussen hebben
Vandaag de 51 ook weer stervens druk vol, en dat buiten de spits. D'r vallen ook steeds meer uit, is echt vervelend. En wanneer is eigenlijk de "releasedatum" van de NZL? Want die prut ewaar ze nu mee rijden is ook drie keer niks.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:09 schreef Willy84 het volgende:
Tekort aan wagons: overvolle metro
Donderdag 13 maart 2008
De Amsterdamse metro zit barstensvol. Volgens directeur Gertjan Kroon kunnen er tot de opening van de Noord/Zuidlijn geen reizigers meer bij in de spits. Nu blijven er regelmatig reizigers op het perron staan, omdat de metro's overvol zijn.
Het stadsbestuur wil dat nog meer mensen in plaats van met de auto met het openbaar vervoer gaan. Kroon zegt dat er geen plaats voor hen is omdat er niet genoeg metrostellen zijn.
Snel nieuwe bestellen is volgens het GVB geen optie. Dat gebeurt pas als de Noord/Zuidlijn in gebruik wordt genomen.
http://www.haarlemsdagbla(...)r/article3301513.ecequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er schijnt trouwens ook een sjoof van het sternet rond Schiphol omgekomen te zijn, nadat zijn bus in onzachte aanraking met een vrachtwagen is gekomen. De toedracht van het ongeval in nog niet bekend.
Zoals wat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. GVB wil allerlei aanpassingen aan de bussen en voert deze in de eigen werkplaats uit, omdat Evobus weigert mee te werken.
Daar heb ik geen weet van. Kan vanuit Groningen niet kijken wat ze in Amsterdam willen.quote:
Waar heb je die info eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. GVB wil allerlei aanpassingen aan de bussen en voert deze in de eigen werkplaats uit, omdat Evobus weigert mee te werken.
Waterlandquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:47 schreef Willy84 het volgende:
Nou kan het zo snel niet vinden. Zal wel een betrouwbare bron uit Groningen zijn.
Arriva zit ook overalquote:
Hermes is XX.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:07 schreef Willy84 het volgende:
XX ownt Arriva en alle anderen.
Herpes heeft alleen Eindhoven gewonnen meen ik![]()
OP openbaarvervoerinboskoop.nl zie ik de 9032 (1 nrtje hoger dan die op de foto) naar Stelledam gaan. Dat ligt in Zeeland, dus zou heel aannemelijk zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de bovenste gok ik op Zeeland, de andere zou ik niet weten.
De 9032 is afkomstig uit de Hoeksche Waard of Goeree-Overflakkee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de bovenste gok ik op Zeeland, de andere zou ik niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |