We hopen met je meequote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus ik wil dat plekje weg hebben, hopen dat het niks ernstigs is
Oei, wat moet je daar dan?
Wat dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:05 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi.
Sommige klanten moeten dood..
Hoi allen.
Heb je daar lang last van of valt het mee?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, buiten dat was er niks aan hoor... Je gaat gewoon op zo'n tafel liggen, je krijgt een paar kleine verdovingsprikjes en je voelt er helemaal niks van.
Het vervelendst waren de hechtingen, maar zelfs dat was niet noemenswaardig.
Heilige poep!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hopen met je mee
Mja...dat weet dus geen mens. Sinds ik geblesseerd ben geraakt met een potje zaalvoetbal, en dus een paar weken niet kan sporten, begint alles gruwelijk vast te zitten in m'n lijf, en moet ik me 's morgens uit bed laten vallen omdat ik niet eens rechtop kan zitten. Ook zijn m'n gewrichten allemaal heel pijnlijk, en kan ik soms m'n rechterhand niet eens gebruiken.. Heel wazig allemaal... maar zelfs piano spelen of gewoon typen doet knap zeer zo nu en dan... Doktoren weten niks te vinden, bloed wijst niks uit... dus sturen ze je maar naar een reumatoloog..
Sindsdien geen sport meer...en dat mis ik nogal
Ja, ik wacht de 27ste af. Als hij niks kan vinden, dan laat ik me helemaal uitpluizen in het ziekenhuis. (dat klinkt ranzig..quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heilige poep!
Dat is niet mis man, maar zou het ook niet iets neurologisch kunnen zijn? Wel ontzettend raar dat ze niks kunnen vinden
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik wacht de 27ste af. Als hij niks kan vinden, dan laat ik me helemaal uitwonen in het ziekenhuis. (dat klinkt ranzig..)
Als het maar met kleine stapjes vooruit gaat, dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 14 februari 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik wacht de 27ste af. Als hij niks kan vinden, dan laat ik me helemaal uitpluizen in het ziekenhuis. (dat klinkt ranzig..)
Gedurende de dag gaat het allemaal wel, geen last van m'n rug en kan me makkelijk voortbewegen.. 's morgens en 's avonds is het het ergst...
Gisteren wel weer een klein stukje hard gelopen, wat redelijk gingDat is al iets
Ik ben een nogal actief mannetje..normaal 1 wedstrijd per week voetballen, 1 avond MMA trainen en een avondje fitness... dus dit stilzitten werkt echt gruwelijk tegen m'n humeur...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het maar met kleine stapjes vooruit gaat, dat is het belangrijkste
Ik zie nu pas het uitwonen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!!!
Klinkt verder niet echt vrolijk, hoop voor je dat ze wat kunnen vinden!
Sorryquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik krijg net een valentijnskaart........
quote:
Ja ik ken het man, zou dat ook hebben. Dus hopen dat die medische wonder figuren iets kunnen vindenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben een nogal actief mannetje..normaal 1 wedstrijd per week voetballen, 1 avond MMA trainen en een avondje fitness... dus dit stilzitten werkt echt gruwelijk tegen m'n humeur...
Smokez! Thanks
je moeder.....................quote:
Ik dacht, ik kop hem even inquote:
Die kan je pas uitwonen!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder.....................
ik wou hem niet maken hehequote:
Verkeerde knopje...dat heb ik nou ook altijd dus..quote:
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou hem niet maken hehe
Echt irritant is dat hequote:Op donderdag 14 februari 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verkeerde knopje...dat heb ik nou ook altijd dus..
WARM BINNENquote:
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef MrHayo het volgende:
ik krijg zo lekker gebak![]()
nieuwe werknemer op de vloer. we hadden hem verteld dat als je bij ons begint je op gebak moet trakteren
quote:
Je moeder, díe heeft een dubbele kut!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
Dubbel.. kut
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe heeft een dubbele kut!
Heftuuuuuugquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe heeft een dubbele kut!
Hier jongen... leef je uitquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij willen ook taart godverdomme..
Leuk dat je 'm zelf aangeeftquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier jongen... leef je uit
[ afbeelding ]
Misschien haalt ze wel het nieuws op die manierquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een beetje vreemd
Mooie bril heb ik he?quote:
Submit je moeder anders ff voor de FPquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien haalt ze wel het nieuws op die manier
Sjongejonge..quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Submit je moeder anders ff voor de FP
quote:
Doe jij je zus dan evenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Submit je moeder anders ff voor de FP
Ik heb alleen maar kekke brillen, aaaightquote:
Laat ik het zo zeggen: omdat de klant dingen niet op orde heeft die ze wel op orde zouden moeten hebben, hebben wij voor dagen extra werk...quote:
Haaa duifje!quote:
En bedankt...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: omdat de klant dingen niet op orde heeft die ze wel op orde zouden moeten hebben, hebben wij voor dagen extra werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |