abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56721753
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Meeliften op de Joran hype zou alleen dan kunnen als de PVV ook aannemelijk kan maken dat er sprake is van een cover-up of samenzwering hè. Onder de bevolking van Nederland zal het oordeel daarover verdeeld zijn.
dat is helemaal niet uitzonderlijk voor de PVV, dat de meningen verdeeld zijn over hun standpunten.
en dan nog dit dus hè: die 'corrupte' Jan van der Straten wou dat PVV-kamerlid arresteren op Bonaire.
zie een aantal posts hierboven.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56721851
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef Ryan3 het volgende:
Dat spoeddebat dat Van Roon aanvroeg btw ging over het gebruik van burgers als infiltranten, meen ik.
klopt, dus minder gerelateerd, meer geeft wel aan dat ze met een hype willen meeliften.
en nu net dat schandaal op St. Maarten erbij, want dat is het.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56721885
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:05 schreef Caesu het volgende:

[..]

dat is helemaal niet uitzonderlijk voor de PVV, dat de meningen verdeeld zijn over hun standpunten.
en dan nog dit dus hè: die 'corrupte' Jan van der Straten wou dat PVV-kamerlid arresteren op Bonaire.
zie een aantal posts hierboven.
Ik bedoel dat de meningen verdeeld zijn over dat er in de zaak Joran van der Sloot sprake is van een cover-up. Over de corruptie zal er nauwelijks erg grote verdeeldheid zijn, denk ik. Ik geloof ook wel dat er in de economische sfeer redelijk wat corruptie zal voorkomen. Nepotisme en cliëntelisme zullen ook wel aan de orde van de dag zijn.
PVV zou er beter aan doen om zich niet te mengen in de zaak Holloway, waarover de meningen vooralsnog sterk verdeeld lijken te zijn, maar energie te steken in het bewijzen van corruptie in de economische sfeer, nepotsme en cliëntelisme om hun doel te bereiken; dat op zich al is wrs een hele kluif. Want er zullen wel corrupte individuen zijn aan te wijzen, maar of dit nu betekent dat de hele samenleving en haar bestuur daar corrupt is?
I´m back.
pi_56721907
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:11 schreef Caesu het volgende:

[..]

klopt, dus minder gerelateerd, meer geeft wel aan dat ze met een hype willen meeliften.
en nu net dat schandaal op St. Maarten erbij, want dat is het.
Mm, ik zag hem later bij Pauw en Paul, maar Van Roon repte verder volgens mij met geen woord over Joran van der Sloot.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 10:15:23 #55
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56721908
Mooi als Ryan3 en Cuasu nu de politiek bespreken waar ik toch geen kont van weet, dan zet ik alsvast de foto's neer wat ik heb gevonden van de trip in Aruba van de MB students..

Natalee and Ruth McVay

Thomas in het midden tijdens boottrip op Aruba

Hunter helemaal links tijdens boottrip op Aruba

Carlos & Charlie (ik weet niet van welke datum die foto is trouwens)

Nergens geen schoenen van Joran trouwens, zeker niet op de boottrip
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_56721940
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, ik zag hem later bij Pauw en Paul, maar Van Roon repte verder volgens mij met geen woord over Joran van der Sloot.
dat was omdat Patrick van der Eem eerst bij de politie Drenthe had aangeklopt.
hij wou weten waarom de politie daar niet op in was gegaan.
pi_56721948
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:15 schreef BwennieBren het volgende:
Mooi als Ryan3 en Cuasu nu de politiek bespreken waar ik toch geen kont van weet, dan zet ik alsvast de foto's neer wat ik heb gevonden van de trip in Aruba van de MB students..

Natalee and Ruth McVay

[ afbeelding ]

Thomas in het midden tijdens boottrip op Aruba

[ afbeelding ]

Hunter helemaal links tijdens boottrip op Aruba

[ afbeelding ]

Carlos & Charlie (ik weet niet van welke datum die foto is trouwens)

[ afbeelding ]

Nergens geen schoenen van Joran trouwens, zeker niet op de boottrip
So Thomas and Hunter we're on the same trip? That's odd.
I´m back.
pi_56721975
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:17 schreef Caesu het volgende:

[..]

dat was omdat Patrick van der Eem eerst bij de politie Drenthe had aangeklopt.
hij wou weten waarom de politie daar niet op in was gegaan.
Ja, en dat was slechts bedoeld als voorbeeld van een veel algemenere vraagstelling hè. De vraagstelling die ik bedoelde.
Spong kwam met het verweer dat hetgeen Van Roon voorstelt, onder stringente voorwaarden en alleen in geval van georganiseerde misdaad, reeds in voorraad is.
I´m back.
pi_56721978
But Deepak Kalpoe had a different version. When an investigator asked if she had sex with all three, he responded, "She did. You'd be surprised how easy it was."

Twitty thinks it is a possibility that she could have been drugged. But if Hollway was drugged, Deepak Kalpoe said he did not do it.

"Let me ask you this," Skeeters said to Deepak Kalpoe. "I hear you can pay a bartender to slip a date rape drug in her drink."

"I've never drugged someone," Deepak Kalpoe said.

Aruba murder suspects Satish Kalpoe, Joran van der Sloot and Deepak Kalpoe.

"Have you heard that happen?" Skeeters asked.

"I haven't heard the bartender story," Deepak Kalpoe said. "I have heard the drug ecstasy. I've heard they slip that into drinks."

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 10:24:09 #60
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56722043
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

So Thomas and Hunter we're on the same trip? That's odd.
Why would it be? I don't know their ages but they went to the same school.
pi_56722079
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:24 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Why would it be? I don't know their ages but they went to the same school.
What I mean is, why wouldn't they be more protective, as to prevent their niece to get in the car of three totally strangers. Or am I old fashioned?
I´m back.
pi_56722130
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dat was slechts bedoeld als voorbeeld van een veel algemenere vraagstelling hè. De vraagstelling die ik bedoelde.
Spong kwam met het verweer dat hetgeen Van Roon voorstelt, onder stringente voorwaarden en alleen in geval van georganiseerde misdaad, reeds in voorraad is.
ja precies. ik vond het ook een beetje slap eigenlijk van Van Roon. niet echt doordacht.
krijg je zo dat hele IRT-gedoe weer.
wat trouwens ook weer interessant is als je de huidige ministers van justitie van nederland èn aruba even natrekt
pi_56722190
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef Caesu het volgende:

[..]

ja precies. ik vond het ook een beetje slap eigenlijk van Van Roon. niet echt doordacht.
krijg je zo dat hele IRT-gedoe weer.
Idd dat was zijn verwijzing, de rapportage van de parlementaire enquête commissie van wijlen Van Traa.
quote:
wat trouwens ook weer interessant is als je de huidige ministers van justitie van nederland èn aruba even natrekt
?
I´m back.
pi_56722309
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Idd dat was zijn verwijzing, de rapportage van de parlementaire enquête commissie van wijlen Van Traa.
[..]

?
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[..]

?
Rudy Croes - Hirsch Ballin

http://www.groene.nl/1996/49/Braaf_aruba
http://www.groene.nl/1996/39/De_aruba-affaire

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Traa

connect the dots. gek dat die twee elkaar telkens in de haren vliegen met rare persberichten.
pi_56722421
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:40 schreef Caesu het volgende:

[..]

[..]

Rudy Croes - Hirsch Ballin

http://www.groene.nl/1996/49/Braaf_aruba
http://www.groene.nl/1996/39/De_aruba-affaire

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Traa

connect the dots. gek dat die twee elkaar telkens in de haren vliegen met rare persberichten.
Ik ga dat in extenso later lezen, ben net uit dienst. Ik ben thans meer in to quick replying. . Wist je btw dat er ook een samenzweringstheorie bestaat mbt Maarten van Traa's auto-ongeluk?
I´m back.
pi_56722469
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga dat in extenso later lezen, ben net uit dienst. Ik ben thans meer in to quick replying. . Wist je btw dat er ook een samenzweringstheorie bestaat mbt Maarten van Traa's auto-ongeluk?
yep. er is zelfs een theorie die doortrekt tot en met Fortuyn.
pi_56722517
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef Caesu het volgende:

[..]

yep. er is zelfs een theorie die doortrekt tot en met Fortuyn.
Laat Northernstar dit nu niet horen, want dan trekt-ie het door naar de new world order en het feit dat Fok! leegloopt door Ryan3. .
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 10:52:59 #68
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56722533
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

What I mean is, why wouldn't they be more protective, as to prevent their niece to get in the car of three totally strangers. Or am I old fashioned?
No you are not, but I know for a fact that if you are partying and are getting waisted, you can loose that interest in eachother at that age. Also, I do not know if the boys were in C&C that night.
pi_56722594
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:52 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

No you are not, but I know for a fact that if you are partying and are getting waisted, you can loose that interest in eachother at that age. Also, I do not know if the boys were in C&C that night.
When I heard the day after my niece would be gone, I would raise hell to find her though. And did they?
I´m back.
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:57:12 #70
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_56722605
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:42 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Yes they are, Hunter is the son of Marcia Twitty (Jug's sister in law if I am not mistaken) and Thomas is his son.
Both boys are sons of Tom Twitty which is Jugg Twitty's brother I thought? They are twins btw.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 10:59:10 #71
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56722646
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef johan555 het volgende:
But Deepak Kalpoe had a different version. When an investigator asked if she had sex with all three, he responded, "She did. You'd be surprised how easy it was."

Twitty thinks it is a possibility that she could have been drugged. But if Hollway was drugged, Deepak Kalpoe said he did not do it.

"Let me ask you this," Skeeters said to Deepak Kalpoe. "I hear you can pay a bartender to slip a date rape drug in her drink."

"I've never drugged someone," Deepak Kalpoe said.

Aruba murder suspects Satish Kalpoe, Joran van der Sloot and Deepak Kalpoe.

"Have you heard that happen?" Skeeters asked.

"I haven't heard the bartender story," Deepak Kalpoe said. "I have heard the drug ecstasy. I've heard they slip that into drinks."

[ afbeelding ]
Ik heb je verhaal gelezen ik snap alleen die sleutels niet Ik heb blijkbaar wat gemist in de stukken.

Ik denk zelf:

Natalee was aangeschoten/dronken, heeft drugs gebruikt danwel gekregen in haar drankje. Is met de boys meegereden. Joran heeft misschien andere schoenen aangedaan thuis (die bruine) De broers hebben haar en Joran inderdaad afgezet bij het strand. Natalee is onder invloed van drank en drugs. Ze willen beide sex maar hebben geen condoom. Joran freubelt wat aan Natalee en andersom. Joran wil dat Natalee hem pijpt en trekt zijn broek naar benee. Natalee doet dat wel. Door de drugs (GHB) en drank wat geen goede mix is moet Natalee kokken. Joran pusht haar door te gaan, hij heeft het eigenlijk niet eens in de gaten want denkt als narcist zijnde alleen aan zichzelf. Natalee krijgt geen adem en braakt all over Joran zijn schoenen (zijn ze van suede misschien?) heen en raakt bewusteloos of stikt. Ze doet iig niets meer.

Joran is in paniek, belt zijn vader op. Pa denkt: shit nu wordt ik geen rechter. Joran denkt: shit daar gaat mijn studie in USA. Bwennie denkt: shit ik krijg RSI want me verhaal is nog niet af. Dus hier moet wat op verzonnen worden. Pa/Joran belt Koen Gottenbos met boot. Ondertussen pint Pa geld want als Natalee nog leeft zal hij vast en zeker iemand moeten betalen die wil helpen met het kwijtmaken van Natalee. Koen en Paul arriveren op het strand beiden in de boot. Daar aangekomen komen ze achter dat Natalee niet meer leeft en wordt zij in de boot gedaan en ze varen de zee op en ontdoen zich daar van het lichaam van Natalee. Koen vaart terug. Paul zegt tegen Joran: die schoenen moeten weg want daar zit braaksel op en dus DNA. Thuis aangekomen is het tijd voor plan de campagne.

Nou en dan alleen de sleutels nog, die snap ik ff niet.

Verhaal wordt vervolgd c.q. herzien

Ik ben er vandoor
pi_56722660
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:57 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Both boys are sons of Tom Twitty which is Jugg Twitty's brother I thought? They are twins btw.
And George was the second husband of Beth, wasn't he?
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 11:01:14 #73
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56722684
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

When I heard the day after my niece would be gone, I would raise hell to find her though. And did they?
Me too, but I guess they also took the flight home...
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 11:01:43 #74
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56722695
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

And George was the second husband of Beth, wasn't he?
en nu benk egt toedels
pi_56722704
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Me too, but I guess they also took the flight home...
...which is odd.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')