dat is helemaal niet uitzonderlijk voor de PVV, dat de meningen verdeeld zijn over hun standpunten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meeliften op de Joran hype zou alleen dan kunnen als de PVV ook aannemelijk kan maken dat er sprake is van een cover-up of samenzwering hè. Onder de bevolking van Nederland zal het oordeel daarover verdeeld zijn.
klopt, dus minder gerelateerd, meer geeft wel aan dat ze met een hype willen meeliften.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef Ryan3 het volgende:
Dat spoeddebat dat Van Roon aanvroeg btw ging over het gebruik van burgers als infiltranten, meen ik.
Ik bedoel dat de meningen verdeeld zijn over dat er in de zaak Joran van der Sloot sprake is van een cover-up. Over de corruptie zal er nauwelijks erg grote verdeeldheid zijn, denk ik. Ik geloof ook wel dat er in de economische sfeer redelijk wat corruptie zal voorkomen. Nepotisme en cliëntelisme zullen ook wel aan de orde van de dag zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:05 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is helemaal niet uitzonderlijk voor de PVV, dat de meningen verdeeld zijn over hun standpunten.
en dan nog dit dus hè: die 'corrupte' Jan van der Straten wou dat PVV-kamerlid arresteren op Bonaire.
zie een aantal posts hierboven.
Mm, ik zag hem later bij Pauw en Paul, maar Van Roon repte verder volgens mij met geen woord over Joran van der Sloot.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:11 schreef Caesu het volgende:
[..]
klopt, dus minder gerelateerd, meer geeft wel aan dat ze met een hype willen meeliften.
en nu net dat schandaal op St. Maarten erbij, want dat is het.
dat was omdat Patrick van der Eem eerst bij de politie Drenthe had aangeklopt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik zag hem later bij Pauw en Paul, maar Van Roon repte verder volgens mij met geen woord over Joran van der Sloot.
So Thomas and Hunter we're on the same trip? That's odd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:15 schreef BwennieBren het volgende:
Mooi als Ryan3 en Cuasu nu de politiek bespreken waar ik toch geen kont van weet, dan zet ik alsvast de foto's neer wat ik heb gevonden van de trip in Aruba van de MB students..![]()
Natalee and Ruth McVay
[ afbeelding ]
Thomas in het midden tijdens boottrip op Aruba
[ afbeelding ]
Hunter helemaal links tijdens boottrip op Aruba
[ afbeelding ]
Carlos & Charlie (ik weet niet van welke datum die foto is trouwens)
[ afbeelding ]
Nergens geen schoenen van Joran trouwens, zeker niet op de boottrip
Ja, en dat was slechts bedoeld als voorbeeld van een veel algemenere vraagstelling hè. De vraagstelling die ik bedoelde.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:17 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat was omdat Patrick van der Eem eerst bij de politie Drenthe had aangeklopt.
hij wou weten waarom de politie daar niet op in was gegaan.
Why would it be? I don't know their ages but they went to the same school.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
So Thomas and Hunter we're on the same trip? That's odd.
What I mean is, why wouldn't they be more protective, as to prevent their niece to get in the car of three totally strangers. Or am I old fashioned?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Why would it be? I don't know their ages but they went to the same school.
ja precies. ik vond het ook een beetje slap eigenlijk van Van Roon. niet echt doordacht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dat was slechts bedoeld als voorbeeld van een veel algemenere vraagstelling hè. De vraagstelling die ik bedoelde.
Spong kwam met het verweer dat hetgeen Van Roon voorstelt, onder stringente voorwaarden en alleen in geval van georganiseerde misdaad, reeds in voorraad is.
Idd dat was zijn verwijzing, de rapportage van de parlementaire enquête commissie van wijlen Van Traa.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja precies. ik vond het ook een beetje slap eigenlijk van Van Roon. niet echt doordacht.
krijg je zo dat hele IRT-gedoe weer.
?quote:wat trouwens ook weer interessant is als je de huidige ministers van justitie van nederland èn aruba even natrekt
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd dat was zijn verwijzing, de rapportage van de parlementaire enquête commissie van wijlen Van Traa.
[..]
?
Rudy Croes - Hirsch Ballinquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd dat was zijn verwijzing, de rapportage van de parlementaire enquête commissie van wijlen Van Traa.
[..]
?
Ik ga dat in extenso later lezen, ben net uit dienst. Ik ben thans meer in to quick replying.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
[..]
Rudy Croes - Hirsch Ballin
http://www.groene.nl/1996/49/Braaf_aruba
http://www.groene.nl/1996/39/De_aruba-affaire
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Traa
connect the dots. gek dat die twee elkaar telkens in de haren vliegen met rare persberichten.
yep. er is zelfs een theorie die doortrekt tot en met Fortuyn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga dat in extenso later lezen, ben net uit dienst. Ik ben thans meer in to quick replying.. Wist je btw dat er ook een samenzweringstheorie bestaat mbt Maarten van Traa's auto-ongeluk?
Laat Northernstar dit nu niet horen, want dan trekt-ie het door naar de new world order en het feit dat Fok! leegloopt door Ryan3.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
yep. er is zelfs een theorie die doortrekt tot en met Fortuyn.
No you are not, but I know for a fact that if you are partying and are getting waisted, you can loose that interest in eachother at that age. Also, I do not know if the boys were in C&C that night.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
What I mean is, why wouldn't they be more protective, as to prevent their niece to get in the car of three totally strangers. Or am I old fashioned?
When I heard the day after my niece would be gone, I would raise hell to find her though. And did they?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
No you are not, but I know for a fact that if you are partying and are getting waisted, you can loose that interest in eachother at that age. Also, I do not know if the boys were in C&C that night.
Both boys are sons of Tom Twitty which is Jugg Twitty's brother I thought?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yes they are, Hunter is the son of Marcia Twitty (Jug's sister in law if I am not mistaken) and Thomas is his son.
Ik heb je verhaal gelezen ik snap alleen die sleutels nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef johan555 het volgende:
But Deepak Kalpoe had a different version. When an investigator asked if she had sex with all three, he responded, "She did. You'd be surprised how easy it was."
Twitty thinks it is a possibility that she could have been drugged. But if Hollway was drugged, Deepak Kalpoe said he did not do it.
"Let me ask you this," Skeeters said to Deepak Kalpoe. "I hear you can pay a bartender to slip a date rape drug in her drink."
"I've never drugged someone," Deepak Kalpoe said.
Aruba murder suspects Satish Kalpoe, Joran van der Sloot and Deepak Kalpoe.
"Have you heard that happen?" Skeeters asked.
"I haven't heard the bartender story," Deepak Kalpoe said. "I have heard the drug ecstasy. I've heard they slip that into drinks."
[ afbeelding ]
And George was the second husband of Beth, wasn't he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Both boys are sons of Tom Twitty which is Jugg Twitty's brother I thought?They are twins btw.
Me too, but I guess they also took the flight home...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
When I heard the day after my niece would be gone, I would raise hell to find her though. And did they?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
And George was the second husband of Beth, wasn't he?
...which is odd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Me too, but I guess they also took the flight home...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |