Wat een goede ziel is die Mike toch, net zo'n één als zijn vriend Brianquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef tipsch het volgende:
Mikey zegt dat hij nog een woord hoefde te zeggen gisteren en hij had Huub naar huis gestuurd.
Uitslaapdag voor Brian, gisteren ook al, ochtendgriepje bij Amanda.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel uitslaapdagen hebben Amanda en Brian wel niet? Of is Brian alweer aan het rusten voor de wedstrijd en Amanda wederom drankgrieperig?
Eric moet die hond even op zijn schoen nemenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:30 schreef petraa het volgende:
Erik gaat uit zijn plaat omdat datjes blaft!
Weet je ik deel je mening wel een beetje, want als je de tv uitzendingen zie, dan is Brian echt de Heilige maagd Maria.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:31 schreef fredfik het volgende:
let op mijn woorden...dit loopt helemaal uit de hand met die kef hond,maar dat zal wel de bedoeling zijn van de febo
ze willen van huub af anders kan de rat niet winnen!!!!!!!!!!!!
Zonde van de schoen. Dat beest ziet er uit alsof het vlekken veroorzaaktquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eric moet die hond even op zijn schoen nemen
Precies,wat een kutkeffer zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef Deisyy het volgende:
Eric moet die hond even op zijn schoen nemen
Tegen wie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:40 schreef Kinga het volgende:
Vroege SL. Huub aan het schoppen.
Hoe welopgevoed.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:38 schreef petraa het volgende:
H: Als je nog één keer tegen Claire zegt dat ze haar mond moet houden, doe ik je wat, snap je dat?
Em: Blijf van me af, blijf van me af kutmongool.
H: Moet je niet voor me gaan lopen.
BINGO !!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat er een SL aankomt.
Tegen de stoel en ik vind het ook niet raar 4 gastspelers in huis die tegen je zijn, daar word je wel gefrustreerd van.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:40 schreef Kinga het volgende:
Vroege SL. Huub aan het schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |