ach, als huub dat leuk vindt...quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:58 schreef neehe het volgende:
Wat gaat Erik nu doen ?
Hij kruipt tegen Huub aan de bruinwerker.
knusquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub, met Claire als tijdelijk voorkant delertje en Eric als tijdelijk achterkant delertje .......
[ afbeelding ]
Een stukkie pijp recht zetten of zoiets.quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:01 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, als huub dat leuk vindt...
(ik dacht eerder dat hij Huub aan het aftrekken was, dus bruinwerken was het niet. Loodgieteren of zo?)
Dat was nie de bedoeling, maar ik had caps en zonde om ze niet te gebruikenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Respect Prospera, twee COSsen openen binnen twee uur .....
Thanks dearquote:Op donderdag 14 februari 2008 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is je weer gelukt, Prospera. Een prima OP, die mag er wezen
Ze lijkt wel een fokker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:28 schreef schatje het volgende:
Jeetje, ik had niet verwacht dat Claire weer samen in een bed met Huub zou slapen. Ze heeft het flink te pakken van hem.
Scriptje en hormonenquote:Op donderdag 14 februari 2008 03:28 schreef schatje het volgende:
Jeetje, ik had niet verwacht dat Claire weer samen in een bed met Huub zou slapen. Ze heeft het flink te pakken van hem.
En voorspelbaar nu al op weg naar de derde keer ..........quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:38 schreef schatje het volgende:
Claire toch, je gaat voor een tweede keer gekwetst worden.
Dat vooral omdat Mike last had van 'luidruchtige ademhaling' (snurken)....... Ze hebben hem wakker gekregen en hij draaide zich om.quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:41 schreef schatje het volgende:
Weltrusten zegt Huub tegen Mikey. Claire doet heel lollig.
Die broers en vader zullen onderhand wel een punthoofd hebben gekregen. Bram zal wel spijt hebben dat ie haar heeft opgegeven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En voorspelbaar nu al op weg naar de derde keer ..........
De vriend van Deborah Flens ........ ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:48 schreef Prospera het volgende:
.........
Vraag: van wie komt deze zo-maar-uit-de-lucht-vragende-Quote
"wat een akelig mannetje is dat toch, heeft zomaar de slappe lach over een ander
en hij doet ook zo denigrerend tegen Claire, die ook niets in te brengen heeft in deze kooi"......
50cp's voor het juiste antwoord
quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De vriend van Deborah Flens ........ ?
Ja, hier ook, zal nog een paar CAPs uploaden van eerder vanavond, en danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |