Sinds dit jaar stipt op 1.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:41 schreef cultheld het volgende:
Ik ga voor The Big Lebowski.
Toch knap dat je er een pre-production bij zet.quote:
Hey, verrassend.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:34 schreef Fargo het volgende:
1. Fargo
Die staat bij mij op 4. Best hoog toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:07 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd dat niemand Raising Arizona noemt
Bestaan er nog cult Videotheken ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef Fargo het volgende:
Zou Blood Simple nog wel ergens verkrijgbaar zijn?
ja gewoon bij frs dacht ik hem gezien te hebben. En het is ook nog een erg goedkope uitgave. In het buitenland zijn er trouwens ook boxen van the coen bros waar hij volgens mij ook inzit. Maar ik kan hem iig absoluut aanraden een erg goeie debuut film die prachtig is geschoten en een paar erg memorabele scenes heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef Fargo het volgende:
Zou Blood Simple nog wel ergens verkrijgbaar zijn?
Zelfde geldt voor Blood Simple.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:07 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt na vandaag een top vijf:quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:14 schreef Gillingham het volgende:
Top 4 van de 8 films die ik van ze gezien heb:
1. The Big Lebowsky
2. Fargo
3. O Brother, Where Art Thou?
4. Miller's Crossing
No Country ga ik komende week vast en zeker zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:24 schreef On het volgende:
Big lebowski, no country for old men heeft me vooral met het einde zwaar teleurgesteld,Dat is ook de kracht van een open einde. De vraag en eigen suggestie waar het einde van de film nou daadwerkelijk op slaat. Immers, hoe zie jij bepaalde dingen in de film, die bij iemand anders weer heel anders kunnen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Wou ik net postenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:07 schreef tong80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |