TRAP ER NIET IN.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef Teunebeun het volgende:
Ja heb haar speciaal ontmoet bij haar woning. Ik had netjes aangebeld en ze maakte met een brede glimlach open. En ik gaf haar de roos die in een mooie buis zat die was gevuld met rode vloeistof. Ze zei bedank en ik spreek je nog wel. En toen hajje. Toen zei ik dat ook maar en ben ik blozend weggelopen. Echt een schat van een meid
Pwned, als ze je wilde had je nou ontmaagd gweesttquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef Teunebeun het volgende:
Ja heb haar speciaal ontmoet bij haar woning. Ik had netjes aangebeld en ze maakte met een brede glimlach open. En ik gaf haar de roos die in een mooie buis zat die was gevuld met rode vloeistof. Ze zei bedank en ik spreek je nog wel. En toen hajje. Toen zei ik dat ook maar en ben ik blozend weggelopen. Echt een schat van een meid
Geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef Teunebeun het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |