Ik hoop dat hij dan niet meer weet waar hij in zat en lekker terug naar Almere gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
Het mooiste zou zijn dat brian tijdelijk zijn geheugen kwijt zou zijn, verder geen letsel, maar even dat tikje![]()
Onder tijdelijk versta ik dan ongeveer een jaar.
wat zal hij schrikken als hij hoort dat die meid met dat strohaar zijn vriendin is
Ja hoor, brabo, of jij daar nooit van gehoord hebt, stommer als het pert van kristus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
christus had een paard? wis ik niet.
als ik jezus was had ik een slim paard voor mezelf getoverd hoor.
Vaste regels bestaan toch niet? De redactie doet wat ze willen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is het ook bekend hoe dat werkt als er iemand opgenomen moet worden in een ziekenhuis?
Zijn ze dan gediskwalificeerd? Of mogen ze dan lekker alle spelinformatie op hen gemak toegespeeld krijgen, streams kijken, en weer terug de villa in?
Dan ben ik nou even riri en zeg dan, Lelijke kleine kutkabouter, nou moet jij eens luisteren met je lelijke rotkopquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Huub zou er zo op reageren:
[Huub mode aan]
wtf denk je wel niet?Gek! Fok jou irri ! Fok jou!
Denk je nou werkelijk dat jij ook maar iets van me weet?Met je achterlijke kutobservaties en meningen hier op dit forum?
![]()
Wie is hier nou fucking obsessed? Jij toch? Fok jou irri! Ik zou m'n pik nog niet eens aan je haren willen afvegen!![]()
Stinkhoer !!
![]()
![]()
Ik ga die fucking kooi winnen, ga maar janken kutkind
[Huub mode uit]
Maar goed, we houden het kort. Alles voor het spel. Dat is dan mijn reactie
Dat zou wel vet oneerlijk zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
evelien heeft ook in het ziekenhuis gelegen, en die mocht ook weer terug.
Het is te hopen dat z'n tegenstander de kooi een beetje heeft gevolgd, en het geweld van wifebeater tegen amanda ook heeft gezien..quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik gun niemand permanent letsel. Maar Brian een tijdje in het ziekenhuis, zodat "Man"nie er uitgetreiterd kan worden:
dus eigenlijk betekend dat hetzelfde als "te dom om voor de duivel te dansen"?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, brabo, of jij daar nooit van gehoord hebt, stommer als het pert van kristus.Tis wat met die katholieken
ga je er dan ook bij huppen en kikkertje roepen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan ben ik nou even riri en zeg dan, Lelijke kleine kutkabouter, nou moet jij eens luisteren met je lelijke rotkop
Jij denkt de je de King of the world bent, maar da tis een denkfout, voorzover jij denken kan.
Blijf lekker in die waan , je komnt er vanzelf wel achter. En als je die villa niet wint wat ik denk, dan kan je altijd nog als tuinkabouter achter in de tuin gaan staan.
We houden het kort, val dood Huub....![]()
Volgens mij (heiden) had baardmans helemaal geen bezittingen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, brabo, of jij daar nooit van gehoord hebt, stommer als het pert van kristus.Tis wat met die katholieken
cd heeft tie vandaag van een fan gekregen..... mooie muziek héquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Die muziek heeft Huub zeker opgezet...sjonge wat een apekop is het ook...
Tsk als Yuri hem het ziekenhuis in ramt, dan stuur ik hem een brief.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Vaste regels bestaan toch niet? De redactie doet wat ze willen.
Dus Brian wordt echt niet gediskwalificeerd, als hij het ziekenhuis in moet.
maken ze gewoon een nieuwe verhaallijn van...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Vaste regels bestaan toch niet? De redactie doet wat ze willen.
Dus Brian wordt echt niet gediskwalificeerd, als hij het ziekenhuis in moet.
Je bedoeld dat je hoopt dat Yuri Brian flink zal beschermen tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat ze Brian helemaal de tyves slaan.
Namens alle vrouwen die mishandeld worden.
Weet ik veel, ik ben ook maar een boerquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus eigenlijk betekend dat hetzelfde als "te dom om voor de duivel te dansen"?
gvd had ie ook al een BAARD??quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef FSR het volgende:
[..]
Volgens mij (heiden) had baardmans helemaal geen bezittingen...
Dat dus.... en zijn schmoel helemaal heel houd...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je hoopt dat Yuri Brian flink zal beschermen tijdens de wedstrijd
[Luc mode aan]quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan ben ik nou even riri en zeg dan, Lelijke kleine kutkabouter, nou moet jij eens luisteren met je lelijke rotkop
Jij denkt de je de King of the world bent, maar da tis een denkfout, voorzover jij denken kan.
Blijf lekker in die waan , je komnt er vanzelf wel achter. En als je die villa niet wint wat ik denk, dan kan je altijd nog als tuinkabouter achter in de tuin gaan staan.
We houden het kort, val dood Huub....![]()
gewoon zoeken op anarchisties kookboek, vind je alles wat je nodig hebtquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tsk als Yuri hem het ziekenhuis in ramt, dan stuur ik hem een brief.
Moet ik alleen nog even uitvinden of die site waar de instructies voor bombrieven nog te vinden is
Of in de DGKquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gvd had ie ook al een BAARD??
ik weet er echt geen zak meer van, ik kom in de hel...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gvd had ie ook al een BAARD??
ik weet er echt geen zak meer van, ik kom in de hel...
Hoezo kijk jij geen streams dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
dommer dan Amanda ??? Dat is onmogelijk.
is er 1 naar de zondagsschool geweest hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben ook maar een boer(betekend moet met een t
)
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je hoopt dat Yuri Brian flink zal beschermen tijdens de wedstrijd
tis eigenlijk owned of pwnedquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehe huub komt ff boven. powned dimitri gaat weer weg en dimi blijft met een mond vol tandjes achter en weet pas weer wat uit te brengen nadat huub al 3 minuten weg is (tegen de andere butler hehehe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |