Dan kom ik wel tegen Orebro ga daar waarschijnlijk tijdje wonen binnenkortquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kijken of we nog steeds van Rot-Weiss Erfurt en SK Orebro kunnen winnen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:19 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Scoort wel hoog moet ik zeggen.
Echter geen plae@ formaat hier.
Moeten ze em gewoon wat vaker opstellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Luque, sja, ik heb er weinig van gezien, maar hij kost wel bakken....
Jij wilt toch ook dat er geld geinvesteerd wordt? Dan moeten we ook niet zeuren over hoge salarissen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Luque, sja, ik heb er weinig van gezien, maar hij kost wel bakken....
en tot zover de wensen van de supportersquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:
BonJovi en ik gaan een project opstarten dat moet leiden dat één van ons binnen Ajax gaat komen. Daar gekomen is ons doel te groeien in positie, en ons échte hoofddoel is technisch directeur worden.
Bij deze willen we dan ook alvast de supporters het vertrouwen geven en als wij zo'n functie krijgen dat we het voor het zeggen hebben, willen we het kampioenschap beloven. Daarnaast willen we via Hans talenten uit Z-Amerika halen, en willen we volledig de Scandinavische markt op gaan.
Ik was ook serieus. Functie die me op het lijf is geschreven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:16 schreef Nashje het volgende:
En dit is serieus trouwens.
Van Geel fuck you [ afbeelding ].
Ben benieuwd hoe veilig het dan nog isquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik was ook serieus. Functie die me op het lijf is geschreven.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook dat er geld geinvesteerd wordt? Dan moeten we ook niet zeuren over hoge salarissen.
Je bent zo veilig als je jezelf voelt. Alle stadionverboden worden opgeheven en de scheidingswand van het uitvak gaat weg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe veilig het dan nog is [ afbeelding ]
Daar ben ik gestop met lezenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:
BonJovi en ik
Whehequote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je bent zo veilig als je jezelf voelt. Alle stadionverboden worden opgeheven en de scheidingswand van het uitvak gaat weg.
Normaal en goedkoper bier, staanplaatsen, baco, geen stewards.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Magoed.. stel dat we de vrije hand hadden om een x-aantal dingen te veranderen aan de arena.. wat zou het dan worden? Vul het lijstje aan!
- Stoelen rood wit met AFC AJAX of AJAX AMSTERDAM als text in het wit
- Gracht weg.. vullen met stoelen
- Akoestiek verbeteren
- Betere grasmat
Mag niet ivm hulpdiensten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Magoed.. stel dat we de vrije hand hadden om een x-aantal dingen te veranderen aan de arena.. wat zou het dan worden? Vul het lijstje aan!
- Gracht weg.. vullen met stoelen
Nja liever dit dan BonJovi in het bestuurquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef Sethje het volgende:
krijgen we dit weer........ 1212131123e keer ofzo
de grachten dicht heeeeeeeeuj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |