Dat klopt maar zoals ik al zei, de ''vedettes'' valt ook iets aan te rekenen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hij maakt er ook bijna 1 op 1. En Kennedy speelt 90 min volkomen kut...
Liever 1 op 1 dan 3 op alle freaking wedstrijden die je voor ajax 1 gespeeld hebt...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat klopt maar zoals ik al zei, de ''vedettes'' valt ook iets aan te rekenen.
En dat je 1 op 1 loopt wil niet zeggen dat je het goed doet als je ook 3 op 1 had kunnen lopen
Er gaat niemand vrijuit van deze selectie nee, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat klopt maar zoals ik al zei, de ''vedettes'' valt ook iets aan te rekenen.
En dat je 1 op 1 loopt wil niet zeggen dat je het goed doet als je ook 3 op 1 had kunnen lopen
Excuses voor het falende aankoopbeleid maken, niet zo verrassend...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
fijn als je directeur dat over je zegt
Hij heeft zelf toch niks gezegt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er gaat niemand vrijuit van deze selectie nee, ben ik met je eens.
Maar KJH werkt keihard en scoort tenminste nog. En hoor jij hem klagen over de druk? We verwachten blijkbaar van hem elke week 3 goals.
het gaat me dus niet zozeer om het slecht spelen, het gaat me om het slappe gelul eromheen. ALs ie gewoon toegeeft er geen moer van te bakken ok, maar nee, het is allemaal de schuld van de boze grote druk!
Diezelfde druk zorgt ervoor dat je genoeg geld hebt om in de PC te kunnen winkelen droplul! Als je daar niet tegenkan moet je lekker terug naar de provincie en de H&M...
Ik neem aan dat het nav een gesprek is he? Anders zou het helemaal nergens op slaan..quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch niks gezegt?
En ook al zou hij het zeggen, dan geeft ie toch zijn eigen gebrek aan?
Zat inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En volgens internet zat Modric ook bij ons
Hij had in het begin van het seizoen nog een interview dat Ajax niet zijn top wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het nav een gesprek is he? Anders zou het helemaal nergens op slaan..
Tja, een prof die klaagt over druk, das geen gebrek opzich, das slap. Als je het kan moet het doen....
Druk bij Twente is natuurlijk anders dan bij Ajax.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het nav een gesprek is he? Anders zou het helemaal nergens op slaan..
Tja, een prof die klaagt over druk, das geen gebrek opzich, das slap. Als je het kan moet het doen....
Laat die jankbal maar lekker wegblijven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:51 schreef StarGazer het volgende:
Laat Leonardo maar eens beginnen vrijdag.
Ja, maar dat weet je toch van te voren? En zoals hierboven, Ajax zou niet eens zijn top zijn,. dus aan zelfvertrouwen (overschatting) geen gebrek.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Druk bij Twente is natuurlijk anders dan bij Ajax.
Voor leo's geklaag heb ik meer begrip. Koster stelt elke keer spelers op die de week ervoor faalden, op zijn positie. Waarom hem geen kans geven dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Laat die jankbal maar lekker wegblijven.
Inderdaad. En waarom krijgt Luque geen speelminuten meer? Wrom blijft die Koster zo vasthouden aan Rommedahl en Kennedy, twee spelers die week in week uit keihard lopen te falenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor leo's geklaag heb ik meer begrip. Koster stelt elke keer spelers op die de week ervoor faalden, op zijn positie. Waarom hem geen kans geven dan?
Die ken ik heeft nog met me pa en ooms gevoetbaldquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef Nashje het volgende:
Earnest Stewart als technisch adviseur.
Kortom: Van Geel haalt weer iemand uit z'n eigen netwerk.
quote:
Misschien is het wel een idee voor onze kalende rechtsbuiten een paar grammen weg te werken want dan kan ie heel de wereld aanquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe van volgevreten voetballers die meer verdienen per jaar dan wij bij elkaar, die lopen te janken over druk.
Liever Luque dan Leonardo. Hij is net terug van een jaar blessureleed, wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Inderdaad. En waarom krijgt Luque geen speelminuten meer? Wrom blijft die Koster zo vasthouden aan Rommedahl en Kennedy, twee spelers die week in week uit keihard lopen te falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |