Een held?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eerst was het nog een held
Beter in het gezin van Jaakke infiltreren en dan John van goede adviezen voorzien, terwijl hij 's ochtends een eitje voor je bakt. Zoiets had ik in gedachten, de voortgang zal ik hier wel melden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:
BonJovi en ik gaan een project opstarten dat moet leiden dat één van ons binnen Ajax gaat komen. Daar gekomen is ons doel te groeien in positie, en ons échte hoofddoel is technisch directeur worden.
Bij deze willen we dan ook alvast de supporters het vertrouwen geven en als wij zo'n functie krijgen dat we het voor het zeggen hebben, willen we het kampioenschap beloven. Daarnaast willen we via Hans talenten uit Z-Amerika halen, en willen we volledig de Scandinavische markt op gaan.
Bedoel je die bolle of Eric?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:
BonJovi en ik gaan een project opstarten dat moet leiden dat één van ons binnen Ajax gaat komen. Daar gekomen is ons doel te groeien in positie, en ons échte hoofddoel is technisch directeur worden.
Bij deze willen we dan ook alvast de supporters het vertrouwen geven en als wij zo'n functie krijgen dat we het voor het zeggen hebben, willen we het kampioenschap beloven. Daarnaast willen we via Hans talenten uit Z-Amerika halen, en willen we volledig de Scandinavische markt op gaan.
Die van WoSquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:53 schreef Jasza het volgende:
Bedoel je die bolle of Eric?
En ja die 1e vind hem geweldig, overal posters in ze kamer van hem volgens mij![]()
Ohja die ligt ze elke dag op Leonardo te trekken volgens mij, die liep zelfs te roepen:quote:
ff dimmen jij he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohja die ligt ze elke dag op Leonardo te trekken volgens mij, die liep zelfs te roepen:
Singing Leonardo, Leonardo is great, hes the pride of Mokum,
Topquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter in het gezin van Jaakke infiltreren en dan John van goede adviezen voorzien, terwijl hij 's ochtends een eitje voor je bakt. Zoiets had ik in gedachten, de voortgang zal ik hier wel melden.
Zijn haar maten inmiddels al bekend?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter in het gezin van Jaakke infiltreren en dan John van goede adviezen voorzien, terwijl hij 's ochtends een eitje voor je bakt. Zoiets had ik in gedachten, de voortgang zal ik hier wel melden.
Blijf dit topic bezoeken, ik zal iedereen op de hoogte houden!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn haar maten inmiddels al bekend?
Kosterquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Goed zo Adrie.
Opkankeren met die jankende kakkerlak..
Weinig kans.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik vind trouwens dat we deze wel mogen herhalen morgen
AFC AJAX - Sparta Rotterdam
2000-2001: 9-0
Ik denk dat Jaakke 's morgens veel te druk is met z'n krantenwijk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee. Dat was wel tegen Sparta en in een uitduel. Maar wanneer weet ik ook niet meer. Werd dat niet 1-9 ofzo toen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:17 schreef JeroenV het volgende:
Met een penalty van Van Der Sar toch?
Er was iets bijzonders die wedstrijd volgens mij, behalve de uitslag.
quote:Ajax 9-0 Sparta Rotterdam
18/03/2001 14.30
8. Wamberto (schot)
assist: Van der Gun
10. Van der Meyde (schot)
24. Van der Gun (schot)
assist: Arveladze
27. De Cler (schot)
assist: Wamberto
39. Arveladze (schot)
48. Arveladze (strafschop)
59. Van der Gun (intikker)
assist: Van der Meyde
66. Arveladze (schot)
86. Arveladze (solo)
Ja en Kuffour omdat hij gelogen heeft over zijn leeftijd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:21 schreef Damzkieee het volgende:
Koster geeft nu straffen om een signaal af te geven lijkt me. Luque is nog steeds geschorst voor de schop naar Suarez?
Klopt als een bus. Had 't ook net teruggevonden. Werd toen 1-8 bij de Superboeren, met vriendje Lindenbergh in Doetinchemse dienst.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Sar mistte een penalty thuis tegen Sparta (in '95 ofzo). Maar scoorde een paar jaar later ('98 ofzo) wel uit bij de Graafschap een penalty.
Wat een wedstrijd was dat,'m'n toen grote neef ging mee die was voor sparta, sodeju wat heb ik toen genoten zeg, alleen maar hem uit telachen etc etc geweldigquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:26 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Nee. Dat was wel tegen Sparta en in een uitduel. Maar wanneer weet ik ook niet meer. Werd dat niet 1-9 ofzo toen?
Dit duel kan ik me nog erg goed herinneren. Volgens mij stond van Hanegem toen aan het roer van Sparta en deden ze het best leuk. M'n opa kwam de dag voor Ajax - Sparta op bezoek en hij zat me toen te pesten dat Ajax op zeker ging verliezen.
[..]
Koster mag wat mij betreft wel per direct oprotten. Die keuzes die hij dit seizoen heeft gemaakt zijn verreweg van consequent.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:12 schreef ericajax het volgende:
Ajax-trainer Adrie Koster heeft Leonardo niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor Sparta. De reden dat Koster de aanvaller nog steeds passeert is niet bekend gemaakt.
Zucht! KOSTER ROT OP!
Hans, is dat niet die vent die Dzsudzak (ofzo) niet goed genoeg vond?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
Die Luque, dat is een aankoop van Ten Cate. Hans onze superscout heeft afgeraden om hem te kopen, aldus mijn bron
Ga je ook een nummer met ze maken net zoals Ryan B?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:06 schreef Jasza het volgende:
Maar Jaakke wordt gebaft, tong in zijn billen, ik ben klaar voor een coupe, dit is niet wat we willen
Kippenvel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef StarGazer het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=doAlSIhX3QA&feature=related
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |