Dat is niemand.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:05 schreef HeatWave het volgende:
onaantastbaar
Wat is de bron ervan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
Molenaar Vztr
Stewart TD
Zoiets?
Qua verkopen en contractverlengingen doet hij het natuurlijk gewoon goed.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had echt zoveel vertrouwen in Van Geel. Zeker na de komst van Stam en Perez. Maar nu brokkelt dat echt met de dag af.....
En het grootste gedeelt ligt het natuurlijk aan de selectie. Van Geel kan er niks aan doen dat iedereen de ene week goed is en de andere week als een totale mongool speeltquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Qua verkopen en contractverlengingen doet hij het natuurlijk gewoon goed.
Je kunt een blinde niet verwijten niks te kunnen zien!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En het grootste gedeelt ligt het natuurlijk aan de selectie. Van Geel kan er niks aan doen dat iedereen de ene week goed is en de andere week als een totale mongool speelt
Van Geel stelt Emanuelson niet op inderdaad en als je kijkt hoeveel punten alleen hij al heeft gekost dit seizoen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En het grootste gedeelt ligt het natuurlijk aan de selectie. Van Geel kan er niks aan doen dat iedereen de ene week goed is en de andere week als een totale mongool speelt
Huntelaar/Perez/Heitinga/Gabri/Davidsquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je kunt een blinde niet verwijten niks te kunnen zien!
Ik zeg ook niet dat ik het met alles met Van Geel eens ben maar de selectie valt ook veel te verwijten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:19 schreef HeatWave het volgende:
True, maar Geel had ook wat eerder Kuffour kunnen halen zodat Urby helemaal niet had hoeven spelen....
Ik ben het met je eens dat Emanuelson veel gespeeld heeft door de blessures achterin maar hij was voorafgaand aan dit seizoen natuurlijk gewoon een beoogde basisspeler. Dat hij dit seizoen zo ongelofelijk slecht presteert is niet iets wat je de beleidsbepalers aan kunt rekenen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:19 schreef HeatWave het volgende:
True, maar Geel had ook wat eerder Kuffour kunnen halen zodat Urby helemaal niet had hoeven spelen....
Jawel hoor. Als ie gewoon meteen fatsoenlijke spelers had gehaald en geen typetjes Colin, Delorge, Urzaiz, Kuffour die de toppers niet kan spelen en daarnaast een heel seizoen het gemis van een talentvolle 10.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, het zijn jongens als Kennedy, Collin etc. die voor weinig rendement en tegendoelpunten zorgen en hoe je het ook draait v Geel is hier verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Huntelaar/Perez/Heitinga/Gabri/Davids
Weinig blind aan lijkt me.
Mooi zo.quote:avids en Silva doorstaan laatste test en kunnen spelen
14 februari 2008
Ajax kan vrijdag tegen Sparta toch over Edgar Davids en Bruno Silva beschikken. Achter de namen van beide licht geblesseerde spelers stond de afgelopen dagen nog een vraagteken, maar donderdag trainden ze probleemloos mee.
Davids, die terug is na een schorsing van twee wedstrijden, kampte met een liesblessure, terwijl rechtsback Silva last van zijn kuit had. Ajax hoopt tegen Sparta het gat naar koploper PSV, dat zaterdag op bezoek gaat bij Willem II, terug te brengen tot zes punten. "De titel wordt steeds moeilijker, maar wij moeten gewoon van wedstrijd naar wedstrijd toeleven en blijven winnen. Dan moeten we maar hopen dat de tegenstanders punten laten liggen", liet coach Koster donderdag weten.
Niet alleen zij. ''Als'' Huntelaar die pingel erin had geschoten etc.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, het zijn jongens als Kennedy, Collin etc. die voor weinig rendement en tegendoelpunten zorgen en hoe je het ook draait v Geel is hier verantwoordelijk voor.
Dan nog zijn er jongens gekocht die stelselsmatig prutsen, waar ik v Geel voor aansprakelijk stel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet alleen zij. ''Als'' Huntelaar die pingel erin had geschoten etc.
Zoals ik al zei. De selectie én Van Geel zijn schuldig hieraan. Je hoeft niet alles op Baki en Collin af te spelen en net doen alsof de gevestigde namen perfect presteren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan nog zijn er jongens gekocht die stelselsmatig prutsen, waar ik v Geel voor aansprakelijk stel.
De vergelijking met Huntelaar en Bakircioglu en Collin neem je toch hopelijk zelf ook niet serieus?
Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. De selectie én Van Geel zijn schuldig hieraan. Je hoeft niet alles op Baki en Collin af te spelen en net doen alsof de gevestigde namen perfect presteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |